17/WMW/SGGW/2016 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA WYDZIAŁU MEDYCYNY WETERYNARYJNEJ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.

Publication date 2016-03-25
End date 2016-04-06 11:30:00
Instytucja Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 31209 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 302131006, 302130005, 302321108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA



Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA WYDZIAŁU MEDYCYNY WETERYNARYJNEJ

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.

OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA

Dopuszcza się złożenie ofert częściowych TAK

Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 1. cpv 30213100-6

Krótki opis części zamówienia:

Dostawa Laptopa dla Samodzielnej Pracowni Epidemiologii i Ekonomiki Weterynaryjnej



Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia :

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Medycyny Weterynaryjnej,

ul. Nowoursynowska 159C, 02-776 Warszawa, według załącznika 3 do wzoru umowy - Odbiorcy sprzętu komputerowego - lista jednostek.

Inne informacje dotyczące części zamówienia:

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.

Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 2. cpv30213100-6; 30213000-5;

Krótki opis części zamówienia:

Dostawa laptopów dla Wydziału Medycyny Weterynaryjnej

Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia :

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Medycyny Weterynaryjnej,

ul. Nowoursynowska 159C, 02-776 Warszawa, według załącznika 3 do wzoru umowy - Odbiorcy sprzętu komputerowego - lista jednostek.

Inne informacje dotyczące części zamówienia:

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.

Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 3. cpv 30213000-5; 30232110-8

Krótki opis części zamówienia:

Dostawa komputera stacjonarnego dla Katedry Patologii i Diagnostyki Weterynaryjnej

Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia :

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Medycyny Weterynaryjnej,

ul. Nowoursynowska 159C, 02-776 Warszawa, według załącznika 3 do wzoru umowy - Odbiorcy sprzętu komputerowego - lista jednostek.

Inne informacje dotyczące części zamówienia:

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.

Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 4. 30232110-8

Krótki opis części zamówienia:

Dostawa drukarek dla Katedry Nauk Przedklinicznych



Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia :

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Medycyny Weterynaryjnej,

ul. Nowoursynowska 159C, 02-776 Warszawa, według załącznika 3 do wzoru umowy - Odbiorcy sprzętu komputerowego - lista jednostek.

Inne informacje dotyczące części zamówienia:

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.

Opis

Zadanie 1. cpv 30213100-6

Krótki opis części zamówienia:

Dostawa Laptopa dla Samodzielnej Pracowni Epidemiologii i Ekonomiki Weterynaryjnej



Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia :

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Medycyny Weterynaryjnej,

ul. Nowoursynowska 159C, 02-776 Warszawa, według załącznika 3 do wzoru umowy - Odbiorcy sprzętu komputerowego - lista jednostek.

Inne informacje dotyczące części zamówienia:

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.Zadanie 2. cpv30213100-6; 30213000-5;

Krótki opis części zamówienia:

Dostawa laptopów dla Wydziału Medycyny Weterynaryjnej

Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia :

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Medycyny Weterynaryjnej,

ul. Nowoursynowska 159C, 02-776 Warszawa, według załącznika 3 do wzoru umowy - Odbiorcy sprzętu komputerowego - lista jednostek.

Inne informacje dotyczące części zamówienia:

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.Zadanie 3. cpv 30213000-5; 30232110-8

Krótki opis części zamówienia:

Dostawa komputera stacjonarnego dla Katedry Patologii i Diagnostyki Weterynaryjnej

Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia :

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Medycyny Weterynaryjnej,

ul. Nowoursynowska 159C, 02-776 Warszawa, według załącznika 3 do wzoru umowy - Odbiorcy sprzętu komputerowego - lista jednostek.

Inne informacje dotyczące części zamówienia:

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.Zadanie 4. 30232110-8

Krótki opis części zamówienia:

Dostawa drukarek dla Katedry Nauk Przedklinicznych



Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia :

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Medycyny Weterynaryjnej,

ul. Nowoursynowska 159C, 02-776 Warszawa, według załącznika 3 do wzoru umowy - Odbiorcy sprzętu komputerowego - lista jednostek.

Inne informacje dotyczące części zamówienia:

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP
Ulica ul. Nowoursynowska 166
Nr domu 166
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 02-787
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 022 5931390
Fax 022 5931391
Internet www.sggw.pl
Regon 00000178450000
E mail wladyslaw_sadowski@sggw.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 4
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 30
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunek ten zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r, poz. 231).
Wiedza Warunek ten zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r, poz. 231).
Potencjal Warunek ten zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r, poz. 231).
Zdolne Warunek ten zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r, poz. 231).
Sytuacja Warunek ten zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r, poz. 231).
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda: folderów (opisów technicznych) dotyczących przedmiotu zamówienia zawierających dane potwierdzające spełnianie wymagań przedstawionych w załączniku 5 do SIWZ
Inne dokumenty Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 1 ustawy Pzp. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców, została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokumenty żądane przez zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. Wykonawca, wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, ustawy albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Czas gwarancji
Kryt 2p 20
Spec www http://szp.sggw.pl/show.php?id=3233
Spec war Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Wydział Medycyny Weterynaryjnej, ul. Nowoursynowska 159 , 02-776 Warszawa,
Data skl 06/04/2016
Godz skl 11:30
Miejsce SZKOŁA GŁÓWNA GOSPODARSTWA WIEJSKIEGO W WARSZAWIE, Wydział Medycyny Weterynaryjnej, Dziekanat ul. Nowoursynowska 159 , 02-776 Warszawa bud.24, pok. 106
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Nie dotyczy
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)