17/WMW/SGGW/2016 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA WYDZIAŁU MEDYCYNY WETERYNARYJNEJ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.

Data publikacji 2016-03-25
Data zakończenia 2016-04-06 11:30:00
Instytucja Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 31209 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006, 302130005, 302321108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA



Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA WYDZIAŁU MEDYCYNY WETERYNARYJNEJ

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.

OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA

Dopuszcza się złożenie ofert częściowych TAK

Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 1. cpv 30213100-6

Krótki opis części zamówienia:

Dostawa Laptopa dla Samodzielnej Pracowni Epidemiologii i Ekonomiki Weterynaryjnej



Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia :

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Medycyny Weterynaryjnej,

ul. Nowoursynowska 159C, 02-776 Warszawa, według załącznika 3 do wzoru umowy - Odbiorcy sprzętu komputerowego - lista jednostek.

Inne informacje dotyczące części zamówienia:

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.

Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 2. cpv30213100-6; 30213000-5;

Krótki opis części zamówienia:

Dostawa laptopów dla Wydziału Medycyny Weterynaryjnej

Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia :

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Medycyny Weterynaryjnej,

ul. Nowoursynowska 159C, 02-776 Warszawa, według załącznika 3 do wzoru umowy - Odbiorcy sprzętu komputerowego - lista jednostek.

Inne informacje dotyczące części zamówienia:

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.

Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 3. cpv 30213000-5; 30232110-8

Krótki opis części zamówienia:

Dostawa komputera stacjonarnego dla Katedry Patologii i Diagnostyki Weterynaryjnej

Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia :

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Medycyny Weterynaryjnej,

ul. Nowoursynowska 159C, 02-776 Warszawa, według załącznika 3 do wzoru umowy - Odbiorcy sprzętu komputerowego - lista jednostek.

Inne informacje dotyczące części zamówienia:

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.

Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 4. 30232110-8

Krótki opis części zamówienia:

Dostawa drukarek dla Katedry Nauk Przedklinicznych



Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia :

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Medycyny Weterynaryjnej,

ul. Nowoursynowska 159C, 02-776 Warszawa, według załącznika 3 do wzoru umowy - Odbiorcy sprzętu komputerowego - lista jednostek.

Inne informacje dotyczące części zamówienia:

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.

Opis

Zadanie 1. cpv 30213100-6

Krótki opis części zamówienia:

Dostawa Laptopa dla Samodzielnej Pracowni Epidemiologii i Ekonomiki Weterynaryjnej



Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia :

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Medycyny Weterynaryjnej,

ul. Nowoursynowska 159C, 02-776 Warszawa, według załącznika 3 do wzoru umowy - Odbiorcy sprzętu komputerowego - lista jednostek.

Inne informacje dotyczące części zamówienia:

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.Zadanie 2. cpv30213100-6; 30213000-5;

Krótki opis części zamówienia:

Dostawa laptopów dla Wydziału Medycyny Weterynaryjnej

Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia :

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Medycyny Weterynaryjnej,

ul. Nowoursynowska 159C, 02-776 Warszawa, według załącznika 3 do wzoru umowy - Odbiorcy sprzętu komputerowego - lista jednostek.

Inne informacje dotyczące części zamówienia:

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.Zadanie 3. cpv 30213000-5; 30232110-8

Krótki opis części zamówienia:

Dostawa komputera stacjonarnego dla Katedry Patologii i Diagnostyki Weterynaryjnej

Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia :

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Medycyny Weterynaryjnej,

ul. Nowoursynowska 159C, 02-776 Warszawa, według załącznika 3 do wzoru umowy - Odbiorcy sprzętu komputerowego - lista jednostek.

Inne informacje dotyczące części zamówienia:

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.Zadanie 4. 30232110-8

Krótki opis części zamówienia:

Dostawa drukarek dla Katedry Nauk Przedklinicznych



Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia :

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Medycyny Weterynaryjnej,

ul. Nowoursynowska 159C, 02-776 Warszawa, według załącznika 3 do wzoru umowy - Odbiorcy sprzętu komputerowego - lista jednostek.

Inne informacje dotyczące części zamówienia:

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP
Ulica ul. Nowoursynowska 166
Nr domu 166
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 02-787
Województwo mazowieckie
Tel 022 5931390
Fax 022 5931391
Internet www.sggw.pl
Regon 00000178450000
E-mail wladyslaw_sadowski@sggw.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 4
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunek ten zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r, poz. 231).
Wiedza Warunek ten zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r, poz. 231).
Potencjał Warunek ten zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r, poz. 231).
Zdolne Warunek ten zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r, poz. 231).
Sytuacja Warunek ten zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r, poz. 231).
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda: folderów (opisów technicznych) dotyczących przedmiotu zamówienia zawierających dane potwierdzające spełnianie wymagań przedstawionych w załączniku 5 do SIWZ
Inne dokumenty Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 1 ustawy Pzp. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców, została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokumenty żądane przez zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. Wykonawca, wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, ustawy albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Czas gwarancji
Kryt 2p 20
Adres strony internetowej siwz http://szp.sggw.pl/show.php?id=3233
Adres uzyskania siwz Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Wydział Medycyny Weterynaryjnej, ul. Nowoursynowska 159 , 02-776 Warszawa,
Data składania wniosków 06/04/2016
Godzina składania wniosków 11:30
Miejsce SZKOŁA GŁÓWNA GOSPODARSTWA WIEJSKIEGO W WARSZAWIE, Wydział Medycyny Weterynaryjnej, Dziekanat ul. Nowoursynowska 159 , 02-776 Warszawa bud.24, pok. 106
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)