Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i tonerów

Publication date 2016-03-25
End date 2016-04-05 11:30:00
Instytucja Instytut Żywności i Żywienia im. prof. dra med. Aleksandra Szczygła
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 31601 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 301900007, 301920001, 301921136
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z określeniem asortymentowego
i ilościowego zakresu zamówienia, jak również wymagań technicznych
i jakościowych znajduje się w Załączniku Nr 2 do SIWZ - formularz ofertowy

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Instytut Żywności i Żywienia im. prof. dra med. Aleksandra Szczygła
Ulica ul. Powsińska 61/63
Nr domu 61/63
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 02-903
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 5509767
Fax 22 8421103
Internet www.izz.waw.pl
Regon 00028847800000
E mail jsedzik@izz.waw.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Jednostka naukowo-badawcza
Rodzaj zam inny Jednostka naukowo-badawcza
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające będą polegały na rozszerzeniu dostawy w zakresie przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Wiedza Zamawiający uzna, ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3-lat lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty i prawidłowo ukończył: - co najmniej 1 dostawę artykułów biurowych o wartości minimum 50 000 zł brutto oraz - co najmniej 1 dostawę tonerów o wartości minimum 50 000 zł brutto
Potencjal Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Zdolne Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Obowiązek wskazania w wykazie dotyczy: - co najmniej 1 dostawy artykułów biurowych o wartości minimum 50 000 zł brutto oraz - co najmniej 1 dostawy tonerów o wartości minimum 50 000 zł brutto
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w wypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności: 1) nastąpi zmiana stanu prawnego lub faktycznego, które maja wpływ na treść zawartej Umowy, 2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, 3) wynikną rozbieżności lub niejasności w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, 4) nastąpią zmiany podmiotowe po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego, 5) wystąpią jakiekolwiek obiektywne zmiany niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy, jeżeli taka zmiana leży w interesie publicznym, 6) nastąpi konieczność zmiany terminów realizacji Umowy określonych w § 2 ust. 2 Umowy, 7) w uzasadnionych przypadkach dotyczących: wstrzymania, zaprzestania produkcji, wycofania z rynku, co zostanie uprawdopodobnione przez Wykonawcę, Wykonawca, po wcześniejszym uzyskaniu zgody Zamawiającego, może dostarczyć inny produkt spełniający wymagania niniejszego SIWZ, jednakże nie gorszy od wcześniej oferowanego i po cenach jednostkowych określonych w ofercie, 8) zmiany dotyczące danych adresowych Zamawiającego i Wykonawcy oraz zmiany dotyczące treści o charakterze organizacyjnym, niezbędnym dla sprawnej realizacji Umowy, w szczególności dotyczące zmiany osób wyznaczonych do uzgodnień i koordynacji związanych z realizacją przedmiotu Umowy wraz z numerami tel., faksu, adresu poczty elektronicznej etc., 2. Wszelkie zmiany Umowy muszą być dokonywane w formie pisemnej w drodze aneksów do Umowy, pod rygorem nieważności. 3. Zmiany opisane w ust. 1 pkt 7) - 8) nie są zmianami istotnymi postanowień Umowy w rozumieniu art. 144 ustawy pzp i nie wymagają sporządzenia aneksu do Umowy. 4. Zmiany opisane w ust. 1 pkt 8) mogą być dokonywane w drodze pisemnego powiadomienia drugiej Strony. 5. Urzędowa zmiana stawki VAT nie wymaga aneksu do Umowy i wchodzi automatycznie od dnia obowiązywania nowej stawki VAT.
Kryt cena B
Kryt 1p 98
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 2
Spec www www.izz.waw.pl
Spec war W siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie Dyrektora IŻŻ (I piętro, pok. 104) - ul. Powsińska 61/63, 02-903 Warszawa
Data skl 05/04/2016
Godz skl 11:30
Miejsce W siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie Dyrektora IŻŻ (I piętro, pok. 104) - ul. Powsińska 61/63, 02-903 Warszawa
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)