Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i tonerów

Data publikacji 2016-03-25
Data zakończenia 2016-04-05 11:30:00
Instytucja Instytut Żywności i Żywienia im. prof. dra med. Aleksandra Szczygła
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 31601 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007, 301920001, 301921136
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z określeniem asortymentowego
i ilościowego zakresu zamówienia, jak również wymagań technicznych
i jakościowych znajduje się w Załączniku Nr 2 do SIWZ - formularz ofertowy

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Instytut Żywności i Żywienia im. prof. dra med. Aleksandra Szczygła
Ulica ul. Powsińska 61/63
Nr domu 61/63
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 02-903
Województwo mazowieckie
Tel 22 5509767
Fax 22 8421103
Internet www.izz.waw.pl
Regon 00028847800000
E-mail jsedzik@izz.waw.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Jednostka naukowo-badawcza
Rodzaj zam inny Jednostka naukowo-badawcza
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające będą polegały na rozszerzeniu dostawy w zakresie przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Wiedza Zamawiający uzna, ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3-lat lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty i prawidłowo ukończył: - co najmniej 1 dostawę artykułów biurowych o wartości minimum 50 000 zł brutto oraz - co najmniej 1 dostawę tonerów o wartości minimum 50 000 zł brutto
Potencjał Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Zdolne Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Obowiązek wskazania w wykazie dotyczy: - co najmniej 1 dostawy artykułów biurowych o wartości minimum 50 000 zł brutto oraz - co najmniej 1 dostawy tonerów o wartości minimum 50 000 zł brutto
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w wypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności: 1) nastąpi zmiana stanu prawnego lub faktycznego, które maja wpływ na treść zawartej Umowy, 2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, 3) wynikną rozbieżności lub niejasności w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, 4) nastąpią zmiany podmiotowe po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego, 5) wystąpią jakiekolwiek obiektywne zmiany niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy, jeżeli taka zmiana leży w interesie publicznym, 6) nastąpi konieczność zmiany terminów realizacji Umowy określonych w § 2 ust. 2 Umowy, 7) w uzasadnionych przypadkach dotyczących: wstrzymania, zaprzestania produkcji, wycofania z rynku, co zostanie uprawdopodobnione przez Wykonawcę, Wykonawca, po wcześniejszym uzyskaniu zgody Zamawiającego, może dostarczyć inny produkt spełniający wymagania niniejszego SIWZ, jednakże nie gorszy od wcześniej oferowanego i po cenach jednostkowych określonych w ofercie, 8) zmiany dotyczące danych adresowych Zamawiającego i Wykonawcy oraz zmiany dotyczące treści o charakterze organizacyjnym, niezbędnym dla sprawnej realizacji Umowy, w szczególności dotyczące zmiany osób wyznaczonych do uzgodnień i koordynacji związanych z realizacją przedmiotu Umowy wraz z numerami tel., faksu, adresu poczty elektronicznej etc., 2. Wszelkie zmiany Umowy muszą być dokonywane w formie pisemnej w drodze aneksów do Umowy, pod rygorem nieważności. 3. Zmiany opisane w ust. 1 pkt 7) - 8) nie są zmianami istotnymi postanowień Umowy w rozumieniu art. 144 ustawy pzp i nie wymagają sporządzenia aneksu do Umowy. 4. Zmiany opisane w ust. 1 pkt 8) mogą być dokonywane w drodze pisemnego powiadomienia drugiej Strony. 5. Urzędowa zmiana stawki VAT nie wymaga aneksu do Umowy i wchodzi automatycznie od dnia obowiązywania nowej stawki VAT.
Kod kryterium B
Kryt 1p 98
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 2
Adres strony internetowej siwz www.izz.waw.pl
Adres uzyskania siwz W siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie Dyrektora IŻŻ (I piętro, pok. 104) - ul. Powsińska 61/63, 02-903 Warszawa
Data składania wniosków 05/04/2016
Godzina składania wniosków 11:30
Miejsce W siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie Dyrektora IŻŻ (I piętro, pok. 104) - ul. Powsińska 61/63, 02-903 Warszawa
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)