DOSTAWY ŚWIEŻYCH OWOCÓW, WARZYW ORAZ KISZONEK

Publication date 2016-03-30
End date 2016-04-14 10:00:00
Instytucja Szpital Kliniczny im. Ks. Anny Mazowieckiej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Przetworzone owoce i warzywa,
  • Sprzęt nadawczy,
  • Radiolatarnie,
  • Aparatura nadawcza wideo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 71210 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 32210006, 32221107, 32223006, 153300000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywne dostawy świeżych owoców, warzyw oraz kiszonek.

PAKIET 1 - ŚWIEŻE OWOCE
PAKIET 2 - WARZYWA I KISZONKI

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.

WYMAGANIA DLA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1) Wykonawca dostarczy produkty wytworzone zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r.
o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity z 2015r, Dz. U. poz. 594),
2) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia transportem spełniającym wymagania sanitarne zawarte w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
3) Wykonawca dostarczy produkty wytworzone zgodnie z ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r., o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz. U. z 2015r, poz. 678).

Opis

ŚWIEŻE OWOCE
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.WARZYWA I KISZONKI

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Kliniczny im. Ks. Anny Mazowieckiej
Ulica ul. Karowa 2
Nr domu 2
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-315
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 022 5966160
Fax 022 5966474, 8279354
Internet www.szpitalkarowa.pl
Regon 00137222900000
E mail zam.pub@poczta.szpitalkarowa.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1. oświadczenie Wykonawcy, że oferowany towar jest dobrej, jakości oraz spełnia wymagania określone Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015r., poz. 594); 2. zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania, jakości opartych na odpowiednich normach europejskich: aktualny certyfikat HACCP wystawiony na Wykonawcę przez niezależną instytucję certyfikującą lub zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP przez Wykonawcę. 3. potwierdzenie zgłoszenia właściwemu organowi Inspekcji Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, podjęcia działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi, zgodnie z ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz U. z 2015r. poz. 678), 4. aktualną decyzję właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej, wydaną na podstawie ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia: w sprawie wpisu do rejestru oraz zatwierdzenia zakładu
Inne dokumenty Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a)postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b)wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, c)ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim: - reprezentowanie konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, - zaciąganie w imieniu konsorcjum zobowiązań, - złożenie oferty wspólnie, - prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych postępowaniem o zamówienie publiczne. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawców. Na OFERTĘ składają się (w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument): a) Formularz OFERTA. b) Formularz asortymentowo - cenowy - załącznik nr 1. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Ustala się następujące zasady zmiany cen jednostkowych, zaoferowanych przez Wykonawcę: 1) W przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy, zmiana stawki VAT mająca wpływ na cenę brutto następuje z dniem urzędowej zmiany stawki, przy czym cena netto pozostanie niezmienna. Zmiana ta nie wymaga dokonywania zmian w treści niniejszej umowy w formie aneksu. 2. Strony dopuszczają możliwość proporcjonalnej procentowej zmiany cen jednostkowych artykułów będących przedmiotem zamówienia zawartych w Kalkulacji cenowej załączonej do oferty Wykonawcy, po spełnieniu następujących warunków: 1) jedynie w przypadku zmiany maksymalnej ceny poszczególnych artykułów o minimum 10% w notowaniach ceduły Warszawskiego Rolno-Spożywczego Rynku Hurtowego S.A. Bronisze, pod warunkiem utrzymania się co najmniej 10% zmiany ceny maksymalnej przez okres 2 tygodni w stosunku do notowań cen zawartych w cedule z dnia złożenia oferty, 2) na wniosek strony umowy, po przedstawieniu przez stronę dokumentów potwierdzających zmianę ceny jednostkowej (wydruki z okresu 2-tygodniowego potwierdzające wysokość cen notowanych na Rynku) w okresie co najmniej 2 tygodni, 3) cena nie może być wyższa od notowań ceny maksymalnej danego artykułu w cedule Warszawskiego Rolno-Spożywczego Rynku Hurtowego S.A. Bronisze, a po zmianie nie może przekroczyć 150 % zaproponowanej ceny w Kalkulacji cenowej stanowiącej załącznik do oferty Wykonawcy Zmiana ceny danego artykułu może nastąpić nie częściej niż raz w miesiącu, i może polegać zarówno na zwiększeniu ceny, jak i na jej zmniejszeniu.
Kryt cena A
Spec www www.szpitalkarowa.pl
Spec war Szpital Kliniczny im. ks. Anny Mazowieckiej - Dział Zamówień Publicznych, Warszawa ul. Karowa 2,
Data skl 14/04/2016
Godz skl 10:00
Miejsce Szpital Kliniczny im. ks. Anny Mazowieckiej - Dział Zamówień Publicznych, Warszawa ul. Karowa 2,
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)