| Publication date |
2016-03-31 |
| End date |
2016-04-08 10:00:00 |
| Instytucja |
Samodzielny Publiczny Psychiatryczny Zakład Opieki Zdrowotnej im. dr Stanisława Deresza |
| Miejscowość |
Choroszcz |
| Województwo |
podlaskie |
| Branża |
- Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
- Środki czyszczące i polerujące,
- Środki czyszczące,
- Preparaty piorące,
- Produkty z tworzyw sztucznych
|
Szczegóły
|
| Numer ogłoszenia |
32735 / 2016 |
| Document type |
ZP-400 |
| Cpv code |
398000000, 195200007, 398300009, 398312503, 392240008 |
| Adres strony internetowej siwz |
|
| BZP |
Zobacz
|
| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Samodzielny Publiczny Psychiatryczny Zakład Opieki Zdrowotnej im. dr Stanisława Deresza
|
| Ulica |
pl. dr Zygmunta Brodowicza 1
|
| Nr domu |
1
|
| Miejscowosc |
Choroszcz
|
| Kod poczt |
16-070
|
| Wojewodztwo |
podlaskie
|
| Tel |
85 7191091 w. 404
|
| Fax |
85 7191405
|
| Internet |
www.sppchoroszcz.med.pl
|
| Regon |
05058045800000
|
| E mail |
joanna.zalewska@sppchoroszcz.med.pl
|
| Czy obowiazkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zam |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
| Rodz zam |
D
|
| Czy czesci |
Nie
|
| Czy wariant |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy uzup |
Nie
|
| Czas |
Obowiązuje termin
|
| Czas mies |
12
|
| Wadium |
NIE DOTYCZY
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku, wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenie - Załącznik nr 3 do SIWZ;
|
| Wiedza |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku, wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenie - Załącznik nr 3 do SIWZ;
|
| Potencjal |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku, wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenie - Załącznik nr 3 do SIWZ;
|
| Zdolne |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku, wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenie - Załącznik nr 3 do SIWZ;
|
| Sytuacja |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku, wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenie - Załącznik nr 3 do SIWZ;
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dok podm zag 1 |
Tak
|
| Inne dokumenty |
a) Uzupełniony i podpisany Formularz ofertowy - wg Załącznika nr 1 do SIWZ,
b) Uzupełniony i podpisany Formularz asortymentowo-cenowy - wg Załącznika nr 2 do SIWZ,
c) Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentów dołączonych do oferty - w oryginale lub poświadczone notarialnie.
d) W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, w myśl art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
| Niepelnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
1. Strony dopuszczają zmiany treści umowy czasowe lub trwałe w trakcie jej obowiązywania, w przypadku:
a) obniżenia cen jednostkowych poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia - w przypadku promocji, ogólnej obniżki cen na dany asortyment itp.;
b) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności w zakresie stawek podatku VAT, stawek celnych;
c) zmiany terminu realizacji umowy, gdy Zamawiający nie wykorzysta asortymentu będącego przedmiotem umowy w okresie 12 miesięcy obowiązywania niniejszej umowy;
d) zmianę ilościową w ramach przedmiotu zamówienia, tj. przesunięcia ilościowe pomiędzy pozycjami asortymentowymi w umowie;
e) zamianę poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy, z chwilą zaprzestania lub wstrzymania jego produkcji, o czym Wykonawca nie mógł wiedzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy, na tzw. zamiennik pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego, w tym również cenę jednostkową brutto;
f) zmianę parametrów bądź innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmianę numeru katalogowego produktu lub nazwy własnej produktu, zmianę sposobu konfekcjonowania w przypadku, gdy wprowadzony zostanie na rynek produkt zmodyfikowany bądź udoskonalony albo wystąpi przejściowy brak produktu, przy czym nie wpłynie to na zwiększenie wartości oferty i będzie to produkt o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową,
2. Dopuszczalne będzie podwyższenie cen towaru wynikające z art. 142 ust. 5 pkt. 2 i 3 ustawy Pzp. jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia publicznego przez wykonawcę. Ciężar udowodnienia konieczności zmiany spoczywa na Wykonawcy.
3. Wprowadzenie zmian określonych w ust. 1 lit. a) -c), e), f) i ust. 2 wymaga uzasadnienia konieczności zmiany i porozumienia stron oraz sporządzenia aneksu do umowy. Zmiany będą obowiązywały od dnia podpisania aneksu do umowy do końca obowiązywania umowy (lub podpisania kolejnego aneksu wprowadzającego zmianę).
4. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
| Kryt cena |
B
|
| Kryt 1p |
95
|
| Kryt 2 |
termin dostawy
|
| Kryt 2p |
5
|
| Spec www |
www.sppchoroszcz.med.pl
|
| Spec war |
Samodzielny Publiczny Psychiatryczny
Zakład Opieki Zdrowotnej im. dr. Stanisława Deresza w Choroszczy
Plac Z. Brodowicza 1, 16-070 Choroszcz
Sekcja Zamówień Publicznych
|
| Data skl |
08/04/2016
|
| Godz skl |
10:00
|
| Miejsce |
Samodzielny Publiczny Psychiatryczny
Zakład Opieki Zdrowotnej im. dr. Stanisława Deresza w Choroszczy
Plac Z. Brodowicza 1, 16-070 Choroszcz
Kancelaria Zakładu - budynek administracji (parter)
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Okres liczba dni |
30
|
| Czy uniewaznienie |
Nie
|