Wykonanie dokumentacji projektowej dla rozbudowy systemu tablic informacji pasażerskiej w Gdyni

Publication date 2016-04-01
End date 2016-04-11 10:00:00
Instytucja Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny,
  • System informacji ruchu pasażerskiego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 33199 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 712420006, 713200007, 710000008, 488131001, 320000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji dla rozbudowy systemu tablic informacji pasażerskiej zgodnie z założeniami systemu TRISTAR.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji i zlecenie Wykonawcy:
- pełnienie nadzoru autorskiego nad wykonaną dokumentacją projektową, w okresie przygotowania zamówienia na roboty budowlane oraz w czasie realizacji robót budowlanych,
- wykonanie aktualizacji kosztorysów inwestorskich,
na warunkach określonych we wzorze umowy - stanowiącym Załącznik nr 9 do siwz.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają załączniki do siwz:
- Załącznik A - Szczegółowy opis wymagań i zakres projektów TIPA,
- Załącznik B - Lokalizacje tablic TIPA,
- Załącznik C - Szczegółowe specyfikacje techniczne systemu TRISTAR,
- Załącznik D - Mapy do celów informacyjnych - uzbrojenie terenu,
- Załącznik 1a - Formularz cenowy,
- Załącznik nr 9 - Wzór umowy,

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni
Ulica ul. 10 Lutego 24
Nr domu 24
Miejscowosc Gdynia
Kod poczt 81-364
Wojewodztwo pomorskie
Tel 058 761 20 87-88; 761 20 85
Fax 058 6622841
Internet www.zdiz.gdynia.pl
Regon 22035628700000
E mail refzampub@zdiz.gdynia.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 30/10/2018
Wadium 4 000,00 zł. (słownie: cztery tysiące 00/100 złotych)
Zaliczka Nie
Wiedza Wymagane jest wykazanie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługi, obejmującej wykonanie dokumentacji projektowej budowy lub przebudowy urządzeń w zakresie systemu dynamicznej informacji pasażerskiej dla transportu zbiorowego, oraz załączenie dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Zdolne Wymagane jest dysponowanie minimum: - 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na stanowisku projektanta, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na stanowisku projektanta, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, i 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na stanowisku projektanta, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych. Zamawiający dopuszcza odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, uprawniające do projektowania prac określonych w rozdziale 2 siwz. Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 07 lipca 1994r. - Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn.zm.) z zastrzeżeniem art. 12a ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394).
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1) Formularz OFERTA, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 1 do siwz. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy składają jeden formularz OFERTA. 2) Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 3) Formularz cenowy, wg wzoru formularza Zamawiającego, stanowiącego załącznik nr 1a do siwz. 4) Dokumenty potwierdzające, że zastrzeżone w ofercie informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 5) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. 6) Pisemne zobowiązanie podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Przykładowy wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 8 do siwz. Zamawiający wymaga, aby składany dokument wskazywał: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku udostępnienia: - osób zdolnych do wykonania zamówienia należy imiennie wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, - wiedzy i doświadczenia należy wskazać konkretną formę uczestnictwa w realizacji zamówienia (np. podwykonawstwo, doradztwo, konsultacje).
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 9 do siwz.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres udzielonej rękojmi
Kryt 2p 10
Spec www www.zdiz.gdynia.pl/rzp/informacjapasazerska
Spec war w siedzibie Zamawiającego pok. nr 403.
Data skl 11/04/2016
Godz skl 10:00
Miejsce w siedzibie Zamawiającego pok. nr 407.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Inf dodat 1. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Data zakończenia: planowany termin 30.10.2018r. w tym: - termin wykonania kompletnej dokumentacji projektowej: 15.09.2016 r., - pełnienie nadzoru autorskiego i aktualizacja kosztorysów inwestorskich: planowany termin 30.10.2018 r., tj. do dnia przeprowadzenia odbioru końcowego i zaakceptowania przez Zamawiającego przedstawionego przez wykonawcę robót rozliczenia rzeczowo - finansowego zadania. Dokładne terminy świadczenia usługi pełnienia nadzoru autorskiego, zostaną określone na podstawie pisemnego aneksu do umowy, na warunkach określonych we wzorze umowy - Załącznik 9 do umowy. Przewidywany termin wykonania robót budowlanych - lata 2017-2018. 2. Otwarcie ofert odbędzie się dnia 11.04.2016r. o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego pokój nr 107.
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)