Wykonanie dokumentacji projektowej dla rozbudowy systemu tablic informacji pasażerskiej w Gdyni

Data publikacji 2016-04-01
Data zakończenia 2016-04-11 10:00:00
Instytucja Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny,
  • System informacji ruchu pasażerskiego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 33199 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 712420006, 713200007, 710000008, 488131001, 320000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji dla rozbudowy systemu tablic informacji pasażerskiej zgodnie z założeniami systemu TRISTAR.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji i zlecenie Wykonawcy:
- pełnienie nadzoru autorskiego nad wykonaną dokumentacją projektową, w okresie przygotowania zamówienia na roboty budowlane oraz w czasie realizacji robót budowlanych,
- wykonanie aktualizacji kosztorysów inwestorskich,
na warunkach określonych we wzorze umowy - stanowiącym Załącznik nr 9 do siwz.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają załączniki do siwz:
- Załącznik A - Szczegółowy opis wymagań i zakres projektów TIPA,
- Załącznik B - Lokalizacje tablic TIPA,
- Załącznik C - Szczegółowe specyfikacje techniczne systemu TRISTAR,
- Załącznik D - Mapy do celów informacyjnych - uzbrojenie terenu,
- Załącznik 1a - Formularz cenowy,
- Załącznik nr 9 - Wzór umowy,

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni
Ulica ul. 10 Lutego 24
Nr domu 24
Miejscowość Gdynia
Kod Pocztowy 81-364
Województwo pomorskie
Tel 058 761 20 87-88; 761 20 85
Fax 058 6622841
Internet www.zdiz.gdynia.pl
Regon 22035628700000
E-mail refzampub@zdiz.gdynia.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/10/2018
Wadium 4 000,00 zł. (słownie: cztery tysiące 00/100 złotych)
Zaliczka Nie
Wiedza Wymagane jest wykazanie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługi, obejmującej wykonanie dokumentacji projektowej budowy lub przebudowy urządzeń w zakresie systemu dynamicznej informacji pasażerskiej dla transportu zbiorowego, oraz załączenie dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Zdolne Wymagane jest dysponowanie minimum: - 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na stanowisku projektanta, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na stanowisku projektanta, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, i 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na stanowisku projektanta, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych. Zamawiający dopuszcza odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, uprawniające do projektowania prac określonych w rozdziale 2 siwz. Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 07 lipca 1994r. - Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn.zm.) z zastrzeżeniem art. 12a ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394).
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1) Formularz OFERTA, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 1 do siwz. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy składają jeden formularz OFERTA. 2) Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 3) Formularz cenowy, wg wzoru formularza Zamawiającego, stanowiącego załącznik nr 1a do siwz. 4) Dokumenty potwierdzające, że zastrzeżone w ofercie informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 5) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. 6) Pisemne zobowiązanie podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Przykładowy wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 8 do siwz. Zamawiający wymaga, aby składany dokument wskazywał: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku udostępnienia: - osób zdolnych do wykonania zamówienia należy imiennie wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, - wiedzy i doświadczenia należy wskazać konkretną formę uczestnictwa w realizacji zamówienia (np. podwykonawstwo, doradztwo, konsultacje).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 9 do siwz.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres udzielonej rękojmi
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.zdiz.gdynia.pl/rzp/informacjapasazerska
Adres uzyskania siwz w siedzibie Zamawiającego pok. nr 403.
Data składania wniosków 11/04/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce w siedzibie Zamawiającego pok. nr 407.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Informacje dodatkowe 1. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Data zakończenia: planowany termin 30.10.2018r. w tym: - termin wykonania kompletnej dokumentacji projektowej: 15.09.2016 r., - pełnienie nadzoru autorskiego i aktualizacja kosztorysów inwestorskich: planowany termin 30.10.2018 r., tj. do dnia przeprowadzenia odbioru końcowego i zaakceptowania przez Zamawiającego przedstawionego przez wykonawcę robót rozliczenia rzeczowo - finansowego zadania. Dokładne terminy świadczenia usługi pełnienia nadzoru autorskiego, zostaną określone na podstawie pisemnego aneksu do umowy, na warunkach określonych we wzorze umowy - Załącznik 9 do umowy. Przewidywany termin wykonania robót budowlanych - lata 2017-2018. 2. Otwarcie ofert odbędzie się dnia 11.04.2016r. o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego pokój nr 107.
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)