Dostawa artykułów i sprzętu kancelaryjno-biurowego oraz papieru dla 33. Bazy Lotnictwa Transportowego w Powidzu

Publication date 2016-04-05
End date 2016-04-19 09:30:00
Instytucja 33 Baza Lotnictwa Transportowego
Miejscowość Powidz
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli,
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 34917 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 301900007, 301976301, 301976442, 301914008, 301212005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

I. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego artykułów
i sprzętu kancelaryjno-biurowego oraz papieru.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolną liczbę zadań, z uwzględnieniem podziału zakresu zamówienia na 4 zadania:
Zadanie 1 - Dostawa artykułów biurowych i akcesoriów do nich - załącznik
nr 2A do SIWZ.
Zadanie 2 - Dostawa papieru do kserokopiarek i papieru termicznego
do faksów - załącznik nr 2B do SIWZ.
Zadanie 3 - Dostawa niszczarek - załącznik nr 2C do SIWZ.
Zadanie 4 - Dostawa urządzeń fotokopiujących (wielofunkcyjnych) - załącznik nr 2D do SIWZ.
3. Każdemu z wykonawców przysługuje możliwość złożenia oferty na wybrane przez siebie zadanie lub zadania. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych na wybrane z poszczególnych zadań pozycje.
II. Wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia:
Dla wszystkich zadań:
a) Miejsce dostaw:
Przedmiot zamówienia ma zostać dostarczony transportem Wykonawcy (na jego koszt i ryzyko) do siedziby Zamawiającego do:
- magazynu sekcji szkoleniowej - dla zadania nr 1 (asortyment zawarty
w załączniku nr 2A do SIWZ);
- magazynu służby wychowawczej - dla zadania nr 2 (asortyment z pozycji
od nr 1 do 15 zawarty w załączniku nr 2B do SIWZ) oraz dla zadania nr 4 (asortyment zawarty w załączniku nr 2D do SIWZ);
- magazynu służby łączności, informatyki i ubezpieczenia lotów - dla zadania nr 2 (asortyment z pozycji od nr 16 do 17 zawarty w załączniku nr 2B do SIWZ)
- magazynu systemów alarmowych - dla zadania nr 3 (asortyment zawarty
w załączniku nr 2C do SIWZ).
Uwaga! Wykonawca jest zobowiązany wystawić oddzielne faktury w ramach wyodrębnionych w powyższy sposób pozycji dla zadania nr 2.
Dostawa będzie realizowana w godz. 8:00 - 14:00. Czas dostawy musi być uzgodniony z pracownikiem wyznaczonym do odbioru artykułów.
b) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu wyłącznie towary fabrycznie nowe, wolne od wad, w opakowaniach ochronnych.
c) Dostarczony przez Wykonawcę towar musi być zgodny z normami eksploatacyjnymi danego asortymentu.
d) Cena oferty musi zawierać koszt transportu przedmiotu zamówienia
do magazynu Zamawiającego, koszt rozładunku oraz wniesienia.
e) Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą następować będą wyłącznie za faktycznie dostarczone towary, według cen jednostkowych podanych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2A, 2B, 2C, 2D do SIWZ.
f) Zapłata wynagrodzenia nastąpi przelewem na konto Wykonawcy, w ciągu 30 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT.
g) Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za braki i wady wyrobów powstałe podczas ich transportu do czasu przekazania ich do odpowiedniego magazynu Zamawiającego i ponosi z tego tytułu wszelkie skutki prawne.
h) Z odbioru dostarczonych produktów dla potrzeb oceny stanu wykonania umowy zostanie sporządzony protokół, podpisany przez strony, który będzie zawierał w szczególności wskazanie sprawdzonych produktów oraz uwagi w przypadku stwierdzenia wad towarów.
i) Jeśli zostaną stwierdzone ukryte wady artykułów w trakcie ich użytkowania, Zamawiający ma prawo do zwrotu wadliwego artykułu, a Wykonawca na własny koszt zobowiązuje się do jego wymiany na wolny od wad, w terminie 14 dni od momentu otrzymania zgłoszenia. Towary dostarczone na wymianę muszą być fabrycznie nowe, spełniające wymogi stawiane przez Zamawiającego
w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
j) Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone artykuły w wymiarze określonym przez producenta przedmiotu umowy, z tym, że w zadaniu nr 1 wymagana jest gwarancja:
- dla pozycji nr 163 co najmniej 3-letnia,
- dla pozycji nr 166 co najmniej 5-letnia,
- dla pozycji nr: 182-183 i 187 co najmniej 10-letnia.
- dla pozycji nr: 186 co najmniej 15-letnia.
Natomiast dla asortymentu zawartego w zadaniu nr 3 Wykonawca udzieli
co najmniej 2-letniej gwarancji i w zadaniu nr 4 Wykonawca udzieli co najmniej
3-letniej gwarancji.

Opis

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w którym zawarte są minimalne żądane parametry jakościowe oraz ilości asortymentu określone zostały
w formularzu cenowym - załącznik nr 2A do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w którym zawarte są minimalne żądane parametry jakościowe oraz ilości asortymentu określone zostały
w formularzu cenowym - załącznik nr 2B do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w którym zawarte są minimalne żądane parametry jakościowe oraz ilości asortymentu określone zostały
w formularzu cenowym - załącznik nr 2C do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w którym zawarte są minimalne żądane parametry jakościowe oraz ilości asortymentu określone zostały
w formularzu cenowym - załącznik nr 2D do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa 33 Baza Lotnictwa Transportowego
Ulica ul. Witkowska 8
Nr domu 8
Miejscowosc Powidz
Kod poczt 62-430
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 261 544 471; 261 544 261
Fax 261 544 332; 261 544 111
Internet www.33bltr.wp.mil.pl
Regon 31018885400000
E mail jw3293.przetargi@wp.mil.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Jednostka wojskowa
Rodzaj zam inny Jednostka wojskowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 4
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Wadium Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie W tym zakresie Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wiedza W tym zakresie Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Potencjal W tym zakresie Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zdolne W tym zakresie Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sytuacja W tym zakresie Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w formularzu cenowym dla zadania nr 1 Dostawa artykułów biurowych i akcesoriów do nich stanowiącym załącznik nr 2A do SIWZ (dotyczy wyłącznie następujących pozycji nr: 14-15, 100, 163-169, 172-177, 182-187, 200-201), Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty np. opisy, wydruki ze stron internetowych producentów lub dystrybutorów tych artykułów, ulotki reklamowe, katalogi, itp.), z których w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zaoferowany asortyment jest o takich samych lub lepszych parametrach w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego.
Inne dokumenty 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - wg załącznika nr 1 do SIWZ. b) wypełniony i podpisany formularz cenowy - wg załącznika nr 2A do SIWZ. c) wypełniony i podpisany formularz cenowy - wg załącznika nr 2B do SIWZ. d) wypełniony i podpisany formularz cenowy - wg załącznika nr 2C do SIWZ. e) wypełniony i podpisany formularz cenowy - wg załącznika nr 2D do SIWZ. f) dokumenty, o których mowa w części VI niniejszej Specyfikacji. g) dokument potwierdzający uprawnienia do podpisania oferty (o ile nie wynika to z dokumentów dołączonych do oferty) lub w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 2. lit c) niniejszej części. h) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie- Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Warunki umowy określają wzory umowy stanowiące załączniki nr 7 i 8 do SIWZ. Umowa wymaga pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej (art.139 ust.2 ustawy Pzp). 2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 uPzp przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: a) zmiany postanowień umowy w sytuacji, gdy dotyczy ona zmiany producenta, modelu przedmiotu umowy, w szczególności w przypadku zakończenia jego produkcji lub wycofania go z produkcji lub braku jego dostępności na rynku europejskim, z tym że wynagrodzenie wskazane w ofercie nie może ulec podwyższeniu, a parametry techniczne akcesoriów nie mogą być gorsze niż wskazane w umowie; b) gdy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta (zapis właściwy tylko dla zadań nr 1, 2 oraz 3); c) zmiany terminu realizacji umowy, jeżeli wystąpią okoliczności z przyczyn obiektywnych, których nie można było przewidzieć w momencie zawierania umowy, a które uniemożliwiłyby wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jego treścią i celem, w szczególności udokumentowanego przez producenta lub dystrybutora braku na rynku towarów objętych umową (zapis właściwy tylko dla zadania nr 4). 3. Ostateczna treść umowy może ulec zmianie w zakresie niezmieniającym istotnych postanowień w stosunku do treści oferty. 4. Wszelkie zmiany zostaną wprowadzone na poniższych zasadach łącznie: a) Zmiana umowy wymaga pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnego aneksu, b) Zmiany w zapisach umowy mogą być dokonane jedynie za zgodą obu stron, c)Jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.
Spec www www.33bltr.wp.mil.pl
Spec war 33. Baza Lotnictwa Transportowego ul. Witkowska 8 62-430 Powidz, pokój nr 230
Data skl 19/04/2016
Godz skl 09:30
Miejsce 33. Baza Lotnictwa Transportowego ul. Witkowska 8 62-430 Powidz, pokój nr 118 - kancelaria jawna
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)