Dostawa sprzętu komputerowego i świadczenie usługi wsparcia serwera IBM

Publication date 2016-04-07
End date 2016-04-18 12:00:00
Instytucja Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Gdańsku SP ZOZ
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia,
  • Usługi doradcze w zakresie sprzętu komputerowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 81294 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 302130005, 302131006, 331951004, 301212005, 302321108, 503123008, 503120005, 720000005, 721000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego w Gdańsku sprzętu komputerowego wg Zadania 1: Komputer Mini Tower lub Desktop - 39 szt., Komputer ALL-IN-ONE - 17 szt., Monitory płaskie LCD - 12 szt., Laptop rodzaj I - 9 szt., Laptop rodzaj II - 2 szt., Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe - 9 szt., Drukarka laserowa mono A4 -3 szt., Drukarka laserowa jednoprzebiegowa kolorowa A3 - 1 szt. oraz świadczenie usług wg Zadania 2: Wsparcie hardware serwera IBM Typ 8202 model E4B S/N 104BD6P przez okres 24 miesięcy

Opis

Zadanie 1: Komputer Mini Tower lub Desktop - 39 szt., Komputer ALL-IN-ONE - 17 szt., Monitory płaskie LCD - 12 szt., Laptop rodzaj I - 9 szt., Laptop rodzaj II - 2 szt., Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe - 9 szt., Drukarka laserowa mono A4 -3 szt., Drukarka laserowa jednoprzebiegowa kolorowa A3 - 1 sztZadanie 2: Wsparcie hardware serwera IBM Typ 8202 model E4B S/N 104BD6P przez okres 24 miesięcy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Gdańsku SP ZOZ
Ulica ul. Hoene Wrońskiego 4
Nr domu 4
Miejscowosc Gdańsk
Kod poczt 80-210
Wojewodztwo pomorskie
Tel 058 5204040
Fax 058 5204040
Internet www.krew.gda.pl
Regon 00029771500000
E mail k.bielec@krew.gda.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zadanie 1 do 20% wartości zamówienia podstawowego
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 30
Wadium Zadanie 1: 5 000,00 PLN (Słownie: pięć tysięcy 00/100 PLN), Zadanie 2: 1 000,00 PLN (Słownie: jeden tysiąc 00/100 PLN)
Zaliczka Nie
Uprawnienie 1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 uPzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 uPzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 6. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 uPzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 7. Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 uPzp, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania, dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 uPzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem
Wiedza Wykonawcy muszą wykazać posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia to jest muszą potwierdzić wykonanie minimum dwie dostawy/usługi w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, na łączną kwotę brutto nie mniejszą niż brutto Zadanie 1: 300 000,00 PLN (trzysta tysięcy PLN), Zadanie 2: 100 00,00 PLN (sto tysięcy PLN). Na potwierdzenie ww. warunku należy złożyć: wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw / usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy / usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
Sytuacja Wykonawcy muszą wykazać znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia to jest wykażą się posiadaniem środków na rachunku bankowym lub zdolność kredytową na kwotę minimum 100 000,00 PLN (sto tysięcy PLN), wykażą się posiadaniem opłaconej polisy OC od prowadzonej działalności gospodarczej. Na potwierdzenie ww. warunku należy złożyć: 1. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 2. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Dla Zadania 1: 1. Wykonawcy muszą złożyć świadectwa dopuszczenia do użytku w Polsce: deklaracje zgodności WE lub certyfikaty CE na cały oferowany przedmiot zamówienia. 2. Wykonawcy muszą wraz z ofertą złożyć katalogi, foldery lub skany ze stron internetowych z dokładną specyfikacją przedmiotu zamówienia, potwierdzające wymagania stawiane przez Zamawiającego. Dla Zadania 2: Dokument dający uprawnienia wykonawcy do zapewnienia dostępu do zmian konstrukcyjnych i mikroprogramowych producenta urządzenia, oceny potrzeb ich implementacji w środowisku Zamawiającego oraz implementacji tych zmian w przypadku uzasadnionej potrzeby. Ww. dokument musi potwierdzać, że usługi świadczone będą w sposób nienaruszający praw autorskich producenta oprogramowania mikrokodowego. Wykonawca zapewni dostęp do poziomów wsparcia producenta (wsparcie poziomu level 2 i 3 , obejmujące m. in. dostęp do laboratoriów, fabryk oraz grup developerskich producenta urządzeń) oraz stały dostęp do międzynarodowych baz danych serwisu producenta urządzeń (np. RETAIL), które zawierają opisy problemów jakie wystąpiły na świecie oraz opisy sposobów ich rozwiązywania.
Inne dokumenty Dla Zadania 1: 1. Wykonawcy muszą złożyć świadectwa dopuszczenia do użytku w Polsce: deklaracje zgodności WE lub certyfikaty CE na cały oferowany przedmiot zamówienia. 2. Wykonawcy muszą wraz z ofertą złożyć katalogi, foldery lub skany ze stron internetowych z dokładną specyfikacją przedmiotu zamówienia, potwierdzające wymagania stawiane przez Zamawiającego. Dla Zadania 2: Dokument dający uprawnienia wykonawcy do zapewnienia dostępu do zmian konstrukcyjnych i mikroprogramowych producenta urządzenia, oceny potrzeb ich implementacji w środowisku Zamawiającego oraz implementacji tych zmian w przypadku uzasadnionej potrzeby. Ww. dokument musi potwierdzać, że usługi świadczone będą w sposób nienaruszający praw autorskich producenta oprogramowania mikrokodowego. Wykonawca zapewni dostęp do poziomów wsparcia producenta (wsparcie poziomu level 2 i 3 , obejmujące m. in. dostęp do laboratoriów, fabryk oraz grup developerskich producenta urządzeń) oraz stały dostęp do międzynarodowych baz danych serwisu producenta urządzeń (np. RETAIL), które zawierają opisy problemów jakie wystąpiły na świecie oraz opisy sposobów ich rozwiązywania.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena C
Spec www www.krew.gda.pl
Spec war Forma papierowa - Sekretariat w siedzibie Zamawiającego, adres jak w pkt.I.1. ogłoszenia.
Data skl 18/04/2016
Godz skl 12:00
Miejsce Sekretariat w siedzibie Zamawiającego, adres jak w pkt.I.1. ogłoszenia.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)