Dostawa sprzętu komputerowego i świadczenie usługi wsparcia serwera IBM

Data publikacji 2016-04-07
Data zakończenia 2016-04-18 12:00:00
Instytucja Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Gdańsku SP ZOZ
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia,
  • Usługi doradcze w zakresie sprzętu komputerowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 81294 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005, 302131006, 331951004, 301212005, 302321108, 503123008, 503120005, 720000005, 721000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego w Gdańsku sprzętu komputerowego wg Zadania 1: Komputer Mini Tower lub Desktop - 39 szt., Komputer ALL-IN-ONE - 17 szt., Monitory płaskie LCD - 12 szt., Laptop rodzaj I - 9 szt., Laptop rodzaj II - 2 szt., Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe - 9 szt., Drukarka laserowa mono A4 -3 szt., Drukarka laserowa jednoprzebiegowa kolorowa A3 - 1 szt. oraz świadczenie usług wg Zadania 2: Wsparcie hardware serwera IBM Typ 8202 model E4B S/N 104BD6P przez okres 24 miesięcy

Opis

Zadanie 1: Komputer Mini Tower lub Desktop - 39 szt., Komputer ALL-IN-ONE - 17 szt., Monitory płaskie LCD - 12 szt., Laptop rodzaj I - 9 szt., Laptop rodzaj II - 2 szt., Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe - 9 szt., Drukarka laserowa mono A4 -3 szt., Drukarka laserowa jednoprzebiegowa kolorowa A3 - 1 sztZadanie 2: Wsparcie hardware serwera IBM Typ 8202 model E4B S/N 104BD6P przez okres 24 miesięcy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Gdańsku SP ZOZ
Ulica ul. Hoene Wrońskiego 4
Nr domu 4
Miejscowość Gdańsk
Kod Pocztowy 80-210
Województwo pomorskie
Tel 058 5204040
Fax 058 5204040
Internet www.krew.gda.pl
Regon 00029771500000
E-mail k.bielec@krew.gda.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zadanie 1 do 20% wartości zamówienia podstawowego
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Wadium Zadanie 1: 5 000,00 PLN (Słownie: pięć tysięcy 00/100 PLN), Zadanie 2: 1 000,00 PLN (Słownie: jeden tysiąc 00/100 PLN)
Zaliczka Nie
Uprawnienie 1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 uPzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 uPzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 6. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 uPzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 7. Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 uPzp, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania, dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 uPzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem
Wiedza Wykonawcy muszą wykazać posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia to jest muszą potwierdzić wykonanie minimum dwie dostawy/usługi w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, na łączną kwotę brutto nie mniejszą niż brutto Zadanie 1: 300 000,00 PLN (trzysta tysięcy PLN), Zadanie 2: 100 00,00 PLN (sto tysięcy PLN). Na potwierdzenie ww. warunku należy złożyć: wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw / usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy / usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
Sytuacja Wykonawcy muszą wykazać znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia to jest wykażą się posiadaniem środków na rachunku bankowym lub zdolność kredytową na kwotę minimum 100 000,00 PLN (sto tysięcy PLN), wykażą się posiadaniem opłaconej polisy OC od prowadzonej działalności gospodarczej. Na potwierdzenie ww. warunku należy złożyć: 1. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 2. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Dla Zadania 1: 1. Wykonawcy muszą złożyć świadectwa dopuszczenia do użytku w Polsce: deklaracje zgodności WE lub certyfikaty CE na cały oferowany przedmiot zamówienia. 2. Wykonawcy muszą wraz z ofertą złożyć katalogi, foldery lub skany ze stron internetowych z dokładną specyfikacją przedmiotu zamówienia, potwierdzające wymagania stawiane przez Zamawiającego. Dla Zadania 2: Dokument dający uprawnienia wykonawcy do zapewnienia dostępu do zmian konstrukcyjnych i mikroprogramowych producenta urządzenia, oceny potrzeb ich implementacji w środowisku Zamawiającego oraz implementacji tych zmian w przypadku uzasadnionej potrzeby. Ww. dokument musi potwierdzać, że usługi świadczone będą w sposób nienaruszający praw autorskich producenta oprogramowania mikrokodowego. Wykonawca zapewni dostęp do poziomów wsparcia producenta (wsparcie poziomu level 2 i 3 , obejmujące m. in. dostęp do laboratoriów, fabryk oraz grup developerskich producenta urządzeń) oraz stały dostęp do międzynarodowych baz danych serwisu producenta urządzeń (np. RETAIL), które zawierają opisy problemów jakie wystąpiły na świecie oraz opisy sposobów ich rozwiązywania.
Inne dokumenty Dla Zadania 1: 1. Wykonawcy muszą złożyć świadectwa dopuszczenia do użytku w Polsce: deklaracje zgodności WE lub certyfikaty CE na cały oferowany przedmiot zamówienia. 2. Wykonawcy muszą wraz z ofertą złożyć katalogi, foldery lub skany ze stron internetowych z dokładną specyfikacją przedmiotu zamówienia, potwierdzające wymagania stawiane przez Zamawiającego. Dla Zadania 2: Dokument dający uprawnienia wykonawcy do zapewnienia dostępu do zmian konstrukcyjnych i mikroprogramowych producenta urządzenia, oceny potrzeb ich implementacji w środowisku Zamawiającego oraz implementacji tych zmian w przypadku uzasadnionej potrzeby. Ww. dokument musi potwierdzać, że usługi świadczone będą w sposób nienaruszający praw autorskich producenta oprogramowania mikrokodowego. Wykonawca zapewni dostęp do poziomów wsparcia producenta (wsparcie poziomu level 2 i 3 , obejmujące m. in. dostęp do laboratoriów, fabryk oraz grup developerskich producenta urządzeń) oraz stały dostęp do międzynarodowych baz danych serwisu producenta urządzeń (np. RETAIL), które zawierają opisy problemów jakie wystąpiły na świecie oraz opisy sposobów ich rozwiązywania.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium C
Adres strony internetowej siwz www.krew.gda.pl
Adres uzyskania siwz Forma papierowa - Sekretariat w siedzibie Zamawiającego, adres jak w pkt.I.1. ogłoszenia.
Data składania wniosków 18/04/2016
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Sekretariat w siedzibie Zamawiającego, adres jak w pkt.I.1. ogłoszenia.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)