Postępowanie na dostawę sprzętu gastronomicznego do jednostek Centrum Usług Logistycznych. Nr 28/WA/PN/2016

Publication date 2016-04-07
End date 2016-04-15 11:00:00
Instytucja Centrum Usług Logistycznych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia zaopatrzeniowe,
  • Przemysłowy sprzęt kuchenny,
  • Urządzenia restauracyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 81358 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 393100008, 393140006, 393150003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu gastronomicznego do jednostek Centrum Usług Logistycznych.
1) Asortyment szczegółowo określono w załącznikach od nr 1A do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla poszczególnych obiektów CUL.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Centrum Usług Logistycznych
Ulica ul. Słoneczna 37
Nr domu 37
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-789
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 601 33 29
Fax 22 601 50 11
Internet www.cul.com.pl
Regon 14273254600000
E mail agnieszka.szajkowska@cul.com.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej, jednostka sektora finansów publicznych
Rodzaj zam inny Instytucja Gospodarki Budżetowej, jednostka sektora finansów publicznych
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace 1.4 Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 7) ustawy Prawo Zamówień Publicznych, do wysokości maksymalnie 20% wartości zamówienia podstawowego.
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 30
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 złotych.
Zaliczka Nie
Wiedza W zakresie posiadanej wiedzy i posiadanego doświadczenia Wykonawcy powinni złożyć wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór wykazu zawiera załącznik nr 6 do SIWZ
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 3.3.2. Wykaz wykonanych dostaw (załącznik nr 6 do SIWZ) wraz z potwierdzeniem, że dostawy zostały wykonane należycie. Dowodami, że dostawy zostały lub są wykonywane należycie są poświadczenia, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca winien się wykazać przynajmniej: a) 2 dostawami w ciągu ostatnich trzech lat o wartości min. 50 000,00 zł brutto każda dostawa;
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 13.1. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy załączniku nr 5 do SIWZ. 13.2. Zmiana umowy będzie możliwa w przypadkach i na warunkach określonych w załączniku nr 5 do SIWZ.
Kryt cena B
Kryt 1p 97
Kryt 2 okres gwarancji
Kryt 2p 3
Spec www www.cul.com.pl
Spec war Centrum Usług Logistycznych, 00-789 Warszawa, ul. Słoneczna 37,
Data skl 15/04/2016
Godz skl 11:00
Miejsce Centrum Usług Logistycznych, 00-789 Warszawa, ul. Słoneczna 37, Sekretariat - pok 105.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)