Postępowanie na dostawę sprzętu gastronomicznego do jednostek Centrum Usług Logistycznych. Nr 28/WA/PN/2016

Data publikacji 2016-04-07
Data zakończenia 2016-04-15 11:00:00
Instytucja Centrum Usług Logistycznych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia zaopatrzeniowe,
  • Przemysłowy sprzęt kuchenny,
  • Urządzenia restauracyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 81358 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 393100008, 393140006, 393150003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu gastronomicznego do jednostek Centrum Usług Logistycznych.
1) Asortyment szczegółowo określono w załącznikach od nr 1A do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla poszczególnych obiektów CUL.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Centrum Usług Logistycznych
Ulica ul. Słoneczna 37
Nr domu 37
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-789
Województwo mazowieckie
Tel 22 601 33 29
Fax 22 601 50 11
Internet www.cul.com.pl
Regon 14273254600000
E-mail agnieszka.szajkowska@cul.com.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej, jednostka sektora finansów publicznych
Rodzaj zam inny Instytucja Gospodarki Budżetowej, jednostka sektora finansów publicznych
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace 1.4 Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 7) ustawy Prawo Zamówień Publicznych, do wysokości maksymalnie 20% wartości zamówienia podstawowego.
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 złotych.
Zaliczka Nie
Wiedza W zakresie posiadanej wiedzy i posiadanego doświadczenia Wykonawcy powinni złożyć wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór wykazu zawiera załącznik nr 6 do SIWZ
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 3.3.2. Wykaz wykonanych dostaw (załącznik nr 6 do SIWZ) wraz z potwierdzeniem, że dostawy zostały wykonane należycie. Dowodami, że dostawy zostały lub są wykonywane należycie są poświadczenia, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca winien się wykazać przynajmniej: a) 2 dostawami w ciągu ostatnich trzech lat o wartości min. 50 000,00 zł brutto każda dostawa;
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 13.1. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy załączniku nr 5 do SIWZ. 13.2. Zmiana umowy będzie możliwa w przypadkach i na warunkach określonych w załączniku nr 5 do SIWZ.
Kod kryterium B
Kryt 1p 97
Kryt 2 okres gwarancji
Kryt 2p 3
Adres strony internetowej siwz www.cul.com.pl
Adres uzyskania siwz Centrum Usług Logistycznych, 00-789 Warszawa, ul. Słoneczna 37,
Data składania wniosków 15/04/2016
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Centrum Usług Logistycznych, 00-789 Warszawa, ul. Słoneczna 37, Sekretariat - pok 105.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)