Dostawy artykułów spożywczych, mrożonych warzyw i owoców, wyrobów garmażeryjnych (dania gotowe) wykonywane sukcesywnie w okresie od 01.06.2016r. do 31.05.2017r.

Publication date 2016-04-08
End date 2016-04-18 09:00:00
Instytucja Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Przetworzone owoce i warzywa,
  • Warzywa przetworzone,
  • Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne,
  • Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Przetworzone produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 82164 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 150000008, 154000002, 156000004, 158000006, 31425003, 153311709, 153300001, 158943004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do Zamawiającego produktów żywnościowych tj. artykułów spożywczych, mrożonych warzyw i owoców, których asortyment szczegółowo określono w zestawieniu zamieszczonym w Formularzu Cenowym załącznika nr 1 -OFERTA-.
W skład przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa zadań:
-zadanie nr 1 artykuły spożywcze
-zadanie nr 2 mrożone warzywa i owoce
-zadanie nr 3 wyroby garmażeryjne -dania gotowe-
Zamawiający w asortymencie przedmiotu zamówienia określonego w specyfikacji stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ, wymaga dla zadania nr 1, 2, 3, aby:
- dostarczane produkty były dopuszczone do sprzedaży,
- wszystkie dostarczane produkty nosiły nazwę -logo- producenta na opakowaniach jednostkowych,
- były pierwszego gatunku,
- produkty były oznakowane widocznym, aktualnym terminem przydatności do spożycia,
- opakowania produktów muszą być fabrycznie zamknięte, nieuszkodzone i nie mogą nosić żadnych znamion używania,
- posiadały certyfikat - handlowy dokument identyfikacyjny dot. m. in. poz. - jaja

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego
Ulica ul. Konwiktorska 3/5
Nr domu 3/5
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-217
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 6280712, 603862090
Internet www.cps.srodmiescie.warszawa.pl
Regon 14634902800000
E mail grazyna.ogrodowczyk@cps.srodmiescie.warszawa.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data roz 01/06/2016
Zaliczka Nie
Uprawnienie Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ
Wiedza Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ
Potencjal Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ
Sytuacja Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień ust. 2. 2. Zamawiający, zgodnie z art. 144 Pzp przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty: 1) gdy w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia pozycje towaru zaoferowane jako -typ równoważny- nie będą odpowiadały jakości asortymentu przyjętego pod daną nazwą towaru podanego przez Zamawiającego w specyfikacji asortymentowej stanowiącej załącznik nr 1 do Formularza Cenowego OFERTA, Zamawiający będzie miał prawo do dokonania zmiany asortymentu w tych pozycjach, z zachowaniem cen jednostkowych wskazanych przez Wykonawcę w Formularzu Cenowym OFERTA, stanowiącym załącznik nr 1 do przedmiotowego przetargu, 2) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia, dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie, 3) gdy zmiany są konieczne ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności zaistnienia zmian w wysokości stawek podatku VAT, 4) gdy wystąpią zmiany dotyczące obniżenia cen jednostkowych poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia tj. w przypadku promocji, ogólnej obniżki cen na dany asortyment itp. 3. Wprowadzenie zmian o których mowa w ust. 2 jest możliwe wyłącznie w trybie aneksu do umowy podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli obu stron. 4. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem ust. 3 podlega unieważnieniu.
Kryt cena A
Spec www www.cps.srodmiescie.warszawa.pl
Spec war Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego, 00-217 Warszawa, ul. Konwiktorska 3/5 - pok. 133
Data skl 18/04/2016
Godz skl 09:00
Miejsce Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego, 00-217 Warszawa, ul. Konwiktorska 3/5
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Zdolne Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ
Inne dokumenty Zamawiający w niniejszym postępowaniu na potwierdzenie warunków przedmiotowych wymaga od Wykonawcy złożenia dokumentów: zadanie nr 1 a) oświadczenie o wprowadzeniu systemu HACCP lub certyfikat potwierdzający stosowanie systemu HACCP, b) zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej, c) decyzję Państwowego -Powiatowego- Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu środka transportu do przewozu artykułów będących przedmiotem zamówienia. zadanie nr 2 a) oświadczenie o wprowadzeniu systemu HACCP lub certyfikat potwierdzający stosowanie systemu HACCP, b) zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej, c) decyzję Państwowego -Powiatowego- Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu środka transportu do przewozu artykułów będących przedmiotem zamówienia. zadanie nr 3 a) oświadczenie o wprowadzeniu systemu HACCP lub certyfikat potwierdzający stosowanie systemu HACCP, b) zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej, c) decyzję Państwowego -Powiatowego- Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu środka transportu do przewozu artykułów będących przedmiotem zamówienia.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)