Dostawy artykułów spożywczych, mrożonych warzyw i owoców, wyrobów garmażeryjnych (dania gotowe) wykonywane sukcesywnie w okresie od 01.06.2016r. do 31.05.2017r.

Data publikacji 2016-04-08
Data zakończenia 2016-04-18 09:00:00
Instytucja Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Przetworzone owoce i warzywa,
  • Warzywa przetworzone,
  • Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne,
  • Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Przetworzone produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 82164 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 154000002, 156000004, 158000006, 31425003, 153311709, 153300001, 158943004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do Zamawiającego produktów żywnościowych tj. artykułów spożywczych, mrożonych warzyw i owoców, których asortyment szczegółowo określono w zestawieniu zamieszczonym w Formularzu Cenowym załącznika nr 1 -OFERTA-.
W skład przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa zadań:
-zadanie nr 1 artykuły spożywcze
-zadanie nr 2 mrożone warzywa i owoce
-zadanie nr 3 wyroby garmażeryjne -dania gotowe-
Zamawiający w asortymencie przedmiotu zamówienia określonego w specyfikacji stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ, wymaga dla zadania nr 1, 2, 3, aby:
- dostarczane produkty były dopuszczone do sprzedaży,
- wszystkie dostarczane produkty nosiły nazwę -logo- producenta na opakowaniach jednostkowych,
- były pierwszego gatunku,
- produkty były oznakowane widocznym, aktualnym terminem przydatności do spożycia,
- opakowania produktów muszą być fabrycznie zamknięte, nieuszkodzone i nie mogą nosić żadnych znamion używania,
- posiadały certyfikat - handlowy dokument identyfikacyjny dot. m. in. poz. - jaja

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego
Ulica ul. Konwiktorska 3/5
Nr domu 3/5
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-217
Województwo mazowieckie
Tel 22 6280712, 603862090
Internet www.cps.srodmiescie.warszawa.pl
Regon 14634902800000
E-mail grazyna.ogrodowczyk@cps.srodmiescie.warszawa.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data roz 01/06/2016
Zaliczka Nie
Uprawnienie Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ
Wiedza Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ
Potencjał Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ
Sytuacja Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień ust. 2. 2. Zamawiający, zgodnie z art. 144 Pzp przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty: 1) gdy w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia pozycje towaru zaoferowane jako -typ równoważny- nie będą odpowiadały jakości asortymentu przyjętego pod daną nazwą towaru podanego przez Zamawiającego w specyfikacji asortymentowej stanowiącej załącznik nr 1 do Formularza Cenowego OFERTA, Zamawiający będzie miał prawo do dokonania zmiany asortymentu w tych pozycjach, z zachowaniem cen jednostkowych wskazanych przez Wykonawcę w Formularzu Cenowym OFERTA, stanowiącym załącznik nr 1 do przedmiotowego przetargu, 2) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia, dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie, 3) gdy zmiany są konieczne ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności zaistnienia zmian w wysokości stawek podatku VAT, 4) gdy wystąpią zmiany dotyczące obniżenia cen jednostkowych poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia tj. w przypadku promocji, ogólnej obniżki cen na dany asortyment itp. 3. Wprowadzenie zmian o których mowa w ust. 2 jest możliwe wyłącznie w trybie aneksu do umowy podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli obu stron. 4. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem ust. 3 podlega unieważnieniu.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.cps.srodmiescie.warszawa.pl
Adres uzyskania siwz Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego, 00-217 Warszawa, ul. Konwiktorska 3/5 - pok. 133
Data składania wniosków 18/04/2016
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego, 00-217 Warszawa, ul. Konwiktorska 3/5
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Zdolne Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ
Inne dokumenty Zamawiający w niniejszym postępowaniu na potwierdzenie warunków przedmiotowych wymaga od Wykonawcy złożenia dokumentów: zadanie nr 1 a) oświadczenie o wprowadzeniu systemu HACCP lub certyfikat potwierdzający stosowanie systemu HACCP, b) zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej, c) decyzję Państwowego -Powiatowego- Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu środka transportu do przewozu artykułów będących przedmiotem zamówienia. zadanie nr 2 a) oświadczenie o wprowadzeniu systemu HACCP lub certyfikat potwierdzający stosowanie systemu HACCP, b) zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej, c) decyzję Państwowego -Powiatowego- Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu środka transportu do przewozu artykułów będących przedmiotem zamówienia. zadanie nr 3 a) oświadczenie o wprowadzeniu systemu HACCP lub certyfikat potwierdzający stosowanie systemu HACCP, b) zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej, c) decyzję Państwowego -Powiatowego- Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu środka transportu do przewozu artykułów będących przedmiotem zamówienia.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)