Dostawa artykułów administracyjno - biurowych i papieru do urządzeń drukujących
Publication date | 2016-04-11 |
End date | 2016-04-25 09:00:00 |
Instytucja | 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy |
Miejscowość | Poznań |
Województwo | wielkopolskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 83640 / 2016 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 301921215, 301921222, 378221007, 378223009, 301921253, 302374302, 301940005, 221143005, 228150006, 228163006, 228161004, 228500003, 228170000, 229000009, 249100006, 301992301, 395411203, 395611106, 301997928, 301900007, 301970006 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu artykułów administracyjno - biurowych m. in. długopisy, cienkopisy, ołówki, pisaki, gumki, zeszyty (zadania od nr 1 do nr 3) oraz papieru do urządzeń drukujących tj. drukarek laserowych, atramentowych, igłowych, ploterów atramentowych (zadanie nr 4). w ilościach i asortymencie wymienionym w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem artykułów, zawiera załącznik nr 5 (5/1-zadanie 1; 5/2-zadanie 2; 5/3-zadanie; 5/4-zadanie 4) do SIWZ oraz w projekt umowy stanowiący załącznik nr 6 (6/1-zadanie 1; 6/2-zadanie 2; 6/3-zadanie; 6/4-zadanie 4) do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych poprzez składanie ofert na poszczególne zadania. Za ofertę częściową uważa się ofertę obejmującą pełny asortyment danego zadania. Liczba zadań 4: Zadanie nr 1-zakup (dostawa) artykułów i materiałów piśmienniczych Zadanie nr 2- zakup (dostawa) artykułów biurowych i papierniczych Zadanie nr 3 -zakup (dostawa) artykułów i urządzeń biurowych Zadanie nr 4 -zakup papieru do urządzeń drukujących Zamawiający w ramach prawa opcji zastrzega sobie możliwość zwiększenia wartości umowy o maksymalnie: a) zadanie nr 1- 19 402,30 zł netto; b) zadanie nr 2 - 42 483,76 zł netto; c) zadanie nr 3 - 25 473,49 zł netto; d) zadanie nr 4 - 11 382,11 zł netto na zakup dodatkowych ilości asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 5 do SIWZ w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania na określone artykuły niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego (zgodnie z zapisami projektu umowy dla poszczególnych zadań). Realizacja zamówienia (dostawa asortymentu wraz z fakturą) w ramach prawa opcji musi być zrealizowana najpóźniej do dnia 23 grudnia 2016 r. Wymagany termin realizacji zamówienia: Realizacja zamówienia podstawowego nastąpi: a) dla zadania od nr 1 do nr 3 sukcesywnie od dnia podpisania umowy do 31.10 2016r b) dla zadnia nr 4 jednorazowo w terminie maksymalnie do 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. Realizacja zamówienia w ramach prawa opcji dla wszystkich zadań częściowych nastąpi do dnia 23 grudnia 2016 roku lub wyczerpania kwoty z umowy. OpisPrzedmiotem zamówienia jest dostawa dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu artykułów administracyjno - biurowych m. in. długopisy, cienkopisy, ołówki, pisaki, gumki, zeszyty (zadania od nr 1 )w ilościach i asortymencie wymienionym w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem artykułów, zawiera załącznik nr 5 (5/1-zadanie 1) do SIWZ oraz w projekt umowy stanowiący załącznik nr 6 (6/1-zadanie 1) do SIWZ. 2) Zamawiający w ramach prawa opcji zastrzega sobie możliwość zwiększenia wartości umowy o maksymalnie: a) zadanie nr 1- 19 402,30 zł netto; na zakup dodatkowych ilości asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 5 do SIWZ w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania na określone artykuły niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego (zgodnie z zapisami projektu umowy dla poszczególnych zadań). Realizacja zamówienia (dostawa asortymentu wraz z fakturą) w ramach prawa opcji musi być zrealizowana najpóźniej do dnia 23 grudnia 2016 r. Wymagany termin realizacji zamówienia: Realizacja zamówienia podstawowego nastąpi: a) dla zadania od nr 1 sukcesywnie od dnia podpisania umowy do 31.10.2016r Realizacja zamówienia w ramach prawa opcji dla wszystkich zadań częściowych nastąpi do dnia 23 grudnia 2016 roku lub wyczerpania kwoty z umowy.Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu artykułów administracyjno - biurowych m. in. długopisy, cienkopisy, ołówki, pisaki, gumki, zeszyty (zadania nr 2) w ilościach i asortymencie wymienionym w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem artykułów, zawiera załącznik nr 5 ( 5/2-zadanie 2) do SIWZ oraz w projekt umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. 2) Zamawiający w ramach prawa opcji zastrzega sobie możliwość zwiększenia wartości umowy o maksymalnie: b) zadanie nr 2 - 42 483,76 zł netto; na zakup dodatkowych ilości asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 5 do SIWZ w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania na określone artykuły niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego (zgodnie z zapisami projektu umowy dla poszczególnych zadań). Realizacja zamówienia (dostawa asortymentu wraz z fakturą) w ramach prawa opcji musi być zrealizowana najpóźniej do dnia 23 grudnia 2016 r. Wymagany termin realizacji zamówienia: Realizacja zamówienia podstawowego nastąpi: a) dla zadania nr 2 sukcesywnie od dnia podpisania umowy do 31.10.2016r Realizacja zamówienia w ramach prawa opcji dla wszystkich zadań częściowych nastąpi do dnia 23 grudnia 2016 roku lub wyczerpania kwoty z umowy.Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu artykułów administracyjno - biurowych m. in. długopisy, cienkopisy, ołówki, pisaki, gumki, zeszyty (zadanie 3) w ilościach i asortymencie wymienionym w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem artykułów, zawiera załącznik nr 5 (5/3-zadanie)do SIWZ oraz w projekt umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający w ramach prawa opcji zastrzega sobie możliwość zwiększenia wartości umowy o maksymalnie: zadanie nr 3 - 25 473,49 zł netto; na zakup dodatkowych ilości asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 5 do SIWZ w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania na określone artykuły niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego (zgodnie z zapisami projektu umowy dla poszczególnych zadań). Realizacja zamówienia (dostawa asortymentu wraz z fakturą) w ramach prawa opcji musi być zrealizowana najpóźniej do dnia 23 grudnia 2016 r. Wymagany termin realizacji zamówienia:Realizacja zamówienia podstawowego nastąpi: a) dla zadania nr 3 sukcesywnie od dnia podpisania umowy do 31.10.2016r Realizacja zamówienia w ramach prawa opcji dla wszystkich zadań częściowych nastąpi do dnia 23 grudnia 2016 roku lub wyczerpania kwoty z umowy.Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu papieru do urządzeń drukujących tj. drukarek laserowych, atramentowych, igłowych, ploterów atramentowych (zadanie nr 4) w ilościach i asortymencie wymienionym w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem artykułów, zawiera załącznik nr 5 (5/4-zadanie 4) do SIWZ oraz w projekt umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający w ramach prawa opcji zastrzega sobie możliwość zwiększenia wartości umowy o maksymalnie:zadanie nr 4 - 11 382,11 zł netto na zakup dodatkowych ilości asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 5 do SIWZ w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania na określone artykuły niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego (zgodnie z zapisami projektu umowy dla poszczególnych zadań). Realizacja zamówienia (dostawa asortymentu wraz z fakturą) w ramach prawa opcji musi być zrealizowana najpóźniej do dnia 23 grudnia 2016 r. Wymagany termin realizacji zamówienia: Realizacja zamówienia podstawowego nastąpi:dla zadnia nr 4 jednorazowo w terminie maksymalnie do 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. Realizacja zamówienia w ramach prawa opcji dla wszystkich zadań częściowych nastąpi do dnia 23 grudnia 2016 roku lub wyczerpania kwoty z umowy. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy |
Ulica | ul. Bukowska 34 |
Nr domu | 34 |
Miejscowosc | Poznań |
Kod poczt | 60-811 |
Wojewodztwo | wielkopolskie |
Tel | 261 57 48 02 |
Fax | 261 57 72 04 |
Internet | www.14wog.wp.mil.pl |
Regon | 30206765400000 |
E mail | 14WOG.Zp@wp.mil.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Inny: Jednostka Wojskowa |
Rodzaj zam inny | Jednostka Wojskowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 4 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawcy złożą oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. |
Wiedza | Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawcy złożą oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. |
Potencjal | Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawcy złożą oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. |
Zdolne | Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawcy złożą oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. |
Sytuacja | Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawcy złożą oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok potw 5 | Tak |
Inne dok potw | W zakresie potwierdzenia, że dostawa spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, należy załączyć do oferty ( dotyczy wyłącznie zadania nr 4): a) w przypadku dostaw papieru A4 (80 g/m2, CIE:161) poz. 1 formularza cenowego: 1. certyfikaty ISO 14001:2004 ISO9001:2008 przyznane producentowi oferowanego asortymentu; 2. kartę informacyjną produktu lub równoważny dokument w którym zawarte zostaną informacje dotyczące takich parametrów jak: gramatura, CIE oferowanego artykułu danego producenta; b) kartę informacyjną dla składanki komputerowej lub równoważny dokument w którym zawarte zostaną informacje dotyczące gramatury poszczególnych warstw papieru. |
Inne dokumenty | Ponadto Wykonawca załączy do oferty: 1) wypełniony Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; 2) wypełniony formularz cenowy stanowiący załącznik nr 5 (5/1-zadanie 1; 5/2-zadanie 2; 5/3-zadanie; 5/4-zadanie 4) do SIWZ. 3) pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) lub w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów; 4) Informację w sprawie przynależności do grupy kapitałowej według załącznika nr 4 do SIWZ; 5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zasobach innego podmiotu, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - załącznik nr 7 do SIWZ. |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 1. Umowa na wykonanie zamówienia sporządzona będzie zgodnie z projektem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ (6/1-zadanie 1; 6/2-zadanie 2; 6/3-zadanie 3; 6/4-zadanie 4) - Projekt umowy. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian w treści umowy zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ . 3. W przypadku wycofania asortymentu z produkcji lub sprzedaży wskazanego w formularzu cenowym (załącznik nr 1 do umowy) po przedstawieniu stosownych dokumentów przez Wykonawcę, zastąpiony on będzie innym, zaakceptowanym przez Zamawiającego, o nie gorszych parametrach i nie wyższej cenie. |
Spec www | www.14wog.wp.mil.pl |
Spec war | 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznaniu ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań- Sekcja zamówień publicznych od pon. do pt. w godz. 80.00 - 15.00 |
Data skl | 25/04/2016 |
Godz skl | 09:00 |
Miejsce | 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznaniu, ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań. Kancelaria jawna czynna od pon-pt. w godz. 7.30-11.00 oraz 13.00-15.00 |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |