Dostawa artykułów administracyjno - biurowych i papieru do urządzeń drukujących

Data publikacji 2016-04-11
Data zakończenia 2016-04-25 09:00:00
Instytucja 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Słowniki, mapy, zeszyty nutowe i inne książki,
  • Notatniki,
  • Bloki papierowe,
  • Terminarze lub organizery osobiste,
  • Skoroszyty i podobne wyroby,
  • Różne druki,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Wyroby biurowe,
  • Przybory kreślarskie,
  • Drobny sprzęt biurowy,
  • Papeteria i inne wyroby,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Powróz, lina, szpagat i siatka,
  • Tiul, koronka, skrawki tkanin tkanych, wykończenia i hafty,
  • Kleje,
  • Rysiki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 83640 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301921215, 301921222, 378221007, 378223009, 301921253, 302374302, 301940005, 221143005, 228150006, 228163006, 228161004, 228500003, 228170000, 229000009, 249100006, 301992301, 395411203, 395611106, 301997928, 301900007, 301970006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu artykułów administracyjno - biurowych m. in. długopisy, cienkopisy, ołówki, pisaki, gumki, zeszyty (zadania od nr 1 do nr 3) oraz papieru do urządzeń drukujących tj. drukarek laserowych, atramentowych, igłowych, ploterów atramentowych (zadanie nr 4).
w ilościach i asortymencie wymienionym w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem artykułów, zawiera załącznik nr 5 (5/1-zadanie 1; 5/2-zadanie 2; 5/3-zadanie; 5/4-zadanie 4) do SIWZ oraz w projekt umowy stanowiący załącznik nr 6 (6/1-zadanie 1; 6/2-zadanie 2; 6/3-zadanie; 6/4-zadanie 4) do SIWZ.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych poprzez składanie ofert na poszczególne zadania. Za ofertę częściową uważa się ofertę obejmującą pełny asortyment danego zadania.
Liczba zadań 4:
Zadanie nr 1-zakup (dostawa) artykułów i materiałów piśmienniczych
Zadanie nr 2- zakup (dostawa) artykułów biurowych i papierniczych
Zadanie nr 3 -zakup (dostawa) artykułów i urządzeń biurowych
Zadanie nr 4 -zakup papieru do urządzeń drukujących

Zamawiający w ramach prawa opcji zastrzega sobie możliwość zwiększenia wartości umowy o maksymalnie:
a) zadanie nr 1- 19 402,30 zł netto;
b) zadanie nr 2 - 42 483,76 zł netto;
c) zadanie nr 3 - 25 473,49 zł netto;
d) zadanie nr 4 - 11 382,11 zł netto
na zakup dodatkowych ilości asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 5 do SIWZ w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania na określone artykuły niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego (zgodnie z zapisami projektu umowy dla poszczególnych zadań).
Realizacja zamówienia (dostawa asortymentu wraz z fakturą) w ramach prawa opcji musi być zrealizowana najpóźniej do dnia 23 grudnia 2016 r.

Wymagany termin realizacji zamówienia:
Realizacja zamówienia podstawowego nastąpi:
a) dla zadania od nr 1 do nr 3 sukcesywnie od dnia podpisania umowy do 31.10 2016r
b) dla zadnia nr 4 jednorazowo w terminie maksymalnie do 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
Realizacja zamówienia w ramach prawa opcji dla wszystkich zadań częściowych nastąpi do dnia 23 grudnia 2016 roku lub wyczerpania kwoty z umowy.

Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu artykułów administracyjno - biurowych m. in. długopisy, cienkopisy, ołówki, pisaki, gumki, zeszyty (zadania od nr 1 )w ilościach i asortymencie wymienionym w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem artykułów, zawiera załącznik nr 5 (5/1-zadanie 1) do SIWZ oraz w projekt umowy stanowiący załącznik nr 6 (6/1-zadanie 1) do SIWZ.
2) Zamawiający w ramach prawa opcji zastrzega sobie możliwość zwiększenia wartości umowy o maksymalnie:
a) zadanie nr 1- 19 402,30 zł netto;

na zakup dodatkowych ilości asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 5 do SIWZ w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania na określone artykuły niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego (zgodnie z zapisami projektu umowy dla poszczególnych zadań).
Realizacja zamówienia (dostawa asortymentu wraz z fakturą) w ramach prawa opcji musi być zrealizowana najpóźniej do dnia 23 grudnia 2016 r.
Wymagany termin realizacji zamówienia:
Realizacja zamówienia podstawowego nastąpi:
a) dla zadania od nr 1 sukcesywnie od dnia podpisania umowy do 31.10.2016r


Realizacja zamówienia w ramach prawa opcji dla wszystkich zadań częściowych nastąpi do dnia 23 grudnia 2016 roku lub wyczerpania kwoty z umowy.Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu artykułów administracyjno - biurowych m. in. długopisy, cienkopisy, ołówki, pisaki, gumki, zeszyty (zadania nr 2) w ilościach i asortymencie wymienionym w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem artykułów, zawiera załącznik nr 5 ( 5/2-zadanie 2) do SIWZ oraz w projekt umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.
2) Zamawiający w ramach prawa opcji zastrzega sobie możliwość zwiększenia wartości umowy o maksymalnie: b) zadanie nr 2 - 42 483,76 zł netto;
na zakup dodatkowych ilości asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 5 do SIWZ w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania na określone artykuły niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego (zgodnie z zapisami projektu umowy dla poszczególnych zadań).
Realizacja zamówienia (dostawa asortymentu wraz z fakturą) w ramach prawa opcji musi być zrealizowana najpóźniej do dnia 23 grudnia 2016 r.
Wymagany termin realizacji zamówienia:
Realizacja zamówienia podstawowego nastąpi:
a) dla zadania nr 2 sukcesywnie od dnia podpisania umowy do 31.10.2016r


Realizacja zamówienia w ramach prawa opcji dla wszystkich zadań częściowych nastąpi do dnia 23 grudnia 2016 roku lub wyczerpania kwoty z umowy.Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu artykułów administracyjno - biurowych m. in. długopisy, cienkopisy, ołówki, pisaki, gumki, zeszyty (zadanie 3) w ilościach i asortymencie wymienionym w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem artykułów, zawiera załącznik nr 5 (5/3-zadanie)do SIWZ oraz w projekt umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.
Zamawiający w ramach prawa opcji zastrzega sobie możliwość zwiększenia wartości umowy o maksymalnie: zadanie nr 3 - 25 473,49 zł netto; na zakup dodatkowych ilości asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 5 do SIWZ w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania na określone artykuły niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego (zgodnie z zapisami projektu umowy dla poszczególnych zadań).
Realizacja zamówienia (dostawa asortymentu wraz z fakturą) w ramach prawa opcji musi być zrealizowana najpóźniej do dnia 23 grudnia 2016 r.
Wymagany termin realizacji zamówienia:Realizacja zamówienia podstawowego nastąpi:
a) dla zadania nr 3 sukcesywnie od dnia podpisania umowy do 31.10.2016r

Realizacja zamówienia w ramach prawa opcji dla wszystkich zadań częściowych nastąpi do dnia 23 grudnia 2016 roku lub wyczerpania kwoty z umowy.Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu papieru do urządzeń drukujących tj. drukarek laserowych, atramentowych, igłowych, ploterów atramentowych (zadanie nr 4) w ilościach i asortymencie wymienionym w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem artykułów, zawiera załącznik nr 5 (5/4-zadanie 4) do SIWZ oraz w projekt umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.
Zamawiający w ramach prawa opcji zastrzega sobie możliwość zwiększenia wartości umowy o maksymalnie:zadanie nr 4 - 11 382,11 zł netto na zakup dodatkowych ilości asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 5 do SIWZ w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania na określone artykuły niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego (zgodnie z zapisami projektu umowy dla poszczególnych zadań).
Realizacja zamówienia (dostawa asortymentu wraz z fakturą) w ramach prawa opcji musi być zrealizowana najpóźniej do dnia 23 grudnia 2016 r.
Wymagany termin realizacji zamówienia:
Realizacja zamówienia podstawowego nastąpi:dla zadnia nr 4 jednorazowo w terminie maksymalnie do 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.

Realizacja zamówienia w ramach prawa opcji dla wszystkich zadań częściowych nastąpi do dnia 23 grudnia 2016 roku lub wyczerpania kwoty z umowy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Ulica ul. Bukowska 34
Nr domu 34
Miejscowość Poznań
Kod Pocztowy 60-811
Województwo wielkopolskie
Tel 261 57 48 02
Fax 261 57 72 04
Internet www.14wog.wp.mil.pl
Regon 30206765400000
E-mail 14WOG.Zp@wp.mil.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Jednostka Wojskowa
Rodzaj zam inny Jednostka Wojskowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 4
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Zaliczka Nie
Uprawnienie Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawcy złożą oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
Wiedza Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawcy złożą oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
Potencjał Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawcy złożą oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
Zdolne Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawcy złożą oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
Sytuacja Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawcy złożą oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W zakresie potwierdzenia, że dostawa spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, należy załączyć do oferty ( dotyczy wyłącznie zadania nr 4): a) w przypadku dostaw papieru A4 (80 g/m2, CIE:161) poz. 1 formularza cenowego: 1. certyfikaty ISO 14001:2004 ISO9001:2008 przyznane producentowi oferowanego asortymentu; 2. kartę informacyjną produktu lub równoważny dokument w którym zawarte zostaną informacje dotyczące takich parametrów jak: gramatura, CIE oferowanego artykułu danego producenta; b) kartę informacyjną dla składanki komputerowej lub równoważny dokument w którym zawarte zostaną informacje dotyczące gramatury poszczególnych warstw papieru.
Inne dokumenty Ponadto Wykonawca załączy do oferty: 1) wypełniony Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; 2) wypełniony formularz cenowy stanowiący załącznik nr 5 (5/1-zadanie 1; 5/2-zadanie 2; 5/3-zadanie; 5/4-zadanie 4) do SIWZ. 3) pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) lub w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów; 4) Informację w sprawie przynależności do grupy kapitałowej według załącznika nr 4 do SIWZ; 5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zasobach innego podmiotu, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - załącznik nr 7 do SIWZ.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Umowa na wykonanie zamówienia sporządzona będzie zgodnie z projektem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ (6/1-zadanie 1; 6/2-zadanie 2; 6/3-zadanie 3; 6/4-zadanie 4) - Projekt umowy. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian w treści umowy zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ . 3. W przypadku wycofania asortymentu z produkcji lub sprzedaży wskazanego w formularzu cenowym (załącznik nr 1 do umowy) po przedstawieniu stosownych dokumentów przez Wykonawcę, zastąpiony on będzie innym, zaakceptowanym przez Zamawiającego, o nie gorszych parametrach i nie wyższej cenie.
Adres strony internetowej siwz www.14wog.wp.mil.pl
Adres uzyskania siwz 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznaniu ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań- Sekcja zamówień publicznych od pon. do pt. w godz. 80.00 - 15.00
Data składania wniosków 25/04/2016
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznaniu, ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań. Kancelaria jawna czynna od pon-pt. w godz. 7.30-11.00 oraz 13.00-15.00
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)