Dostawa ryb, warzyw i owoców mrożonych dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju

Publication date 2016-04-12
End date 2016-04-21 12:00:00
Instytucja 21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ
Miejscowość Busko-Zdrój
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Przetworzone owoce i warzywa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 38757 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 152200006, 153300000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy ryb, owoców i warzyw mrożonych do magazynu żywnościowego Zamawiającego przy ul. Rzewuskiego 8 28-100 Busko-Zdrój.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jeden lub więcej PAKIET-ów.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na wybrane pozycje z PAKIET-u.
4. Wielkość przedmiotu zamówienia jest wielkością szacunkową i została określona w formularzach asortymentowo-cenowych będących załącznikami do niniejszej SIWZ:
1) PAKIET I - WARZYWA I OWOCE MROŻONE - zał. nr 1 do SIWZ;
2) PAKIET II - RYBY MROŻONE - zał. nr 2 do SIWZ.
5. Opis przedmiotu zamówienia:
1) jakość dostarczanego towaru musi być zgodna z obowiązującymi normami jakości, musi spełniać określone wymagania zgodnie z warunkami określonymi w:
a) formularzach asortymentowo-cenowych zał. nr 1 i 2 do SIWZ,
b) projekcie umowy - zał. nr 7 do SIWZ;
2) produkty powinny być świeże, w pierwszym gatunku, zgodne z obowiązującymi normami jakościowymi;
3) produkty muszą być dostarczone w oryginalnych, nie uszkodzonych, szczelnych, zamkniętych opakowaniach, prawidłowo oznakowane w języku polskim opakowaniach;
4) wszystkie produkty muszą posiadać niezbędne dokumenty badań i dopuszczenia do obrotu oraz certyfikaty i atesty wymagane stosowanymi przepisami i normami, dokumenty, które Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu, na jego żądanie na każdym etapie obowiązywania umowy;
5) Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty w dniu dostawy posiadały termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 75% terminu liczonego od dnia wyprodukowania, oznaczonego przez producenta na dostarczonym artykule.
6. Wykonawca realizujący zamówienie dla PAKIET-u I i/lub II na czas obowiązywania umowy, zobowiązuje się do:
1) nieodpłatnego przekazania po 2 sztuki zamrażarek skrzyniowych o pojemności min. 500 l każda;
2) zamontowania ich przed pierwszą dostawą;
3) montażu, serwisowania i ewentualnych napraw przekazanych urządzeń chłodniczych na swój koszt.
7. Podwykonawstwo:
W przypadku, gdy Wykonawca realizuje zamówienie z udziałem Podwykonawców, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za właściwe i terminowe wykonanie całego przedmiotu umowy, w tym także odpowiedzialność za jakość, terminowość oraz bezpieczeństwo dostaw wykonywanych przez Podwykonawców.

Opis

Wielkości, rodzaj i opis przedmiotu dostawy został określony w formularzu asortymentowo-cenowym będącym zał. nr 1 do SIWZWielkości, rodzaj i opis przedmiotu dostawy został określony w formularzu asortymentowo-cenowym będącym zał. nr 2 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa 21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ
Ulica ul. Gen. F. Rzewuskiego 8
Nr domu 8
Miejscowosc Busko-Zdrój
Kod poczt 28-100
Wojewodztwo świętokrzyskie
Tel 041 3780919, 3780348
Fax 041 3780332
Internet www.21wszur.pl
Regon 29052485300000
E mail przetargi@21wszur.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 30/04/2017
Wadium Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 4 do SIWZ
Wiedza Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 4 do SIWZ
Potencjal Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 4 do SIWZ
Zdolne Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 4 do SIWZ
Sytuacja Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 4 do SIWZ
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw W celu potwierdzenia na podstawie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp oraz par. 6 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 roku, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego złożą: a) aktualną decyzji lub zaświadczenia właściwego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o dopuszczeniu Wykonawcy do obrotu produktami spożywczymi, stanowiącymi przedmiot zamówienia, wystawione lub poświadczone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert (ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. z 2010 r., Nr 136 poz. 914 z późn. zm. oraz aktami wykonawczymi wydanymi na podstawie tej ustawy), b) co najmniej jednego z poniższych dokumentów: - dokument potwierdzający wdrożenie systemu HACCP poprzez zaświadczenie właściwego organu PIS o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP, - protokół z urzędowej kontroli żywności przeprowadzonej przez organy PIS wraz z arkuszem ocen z okresu 12 m-cy, - certyfikat HACCP. c) dokument organu PIS z wykazem środków transportu spełniających wymagania stawiane przy transporcie żywności będącej przedmiotem zamówienia (żywność głęboko mrożona).
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Umowa na wykonanie zamówienia publicznego zostanie zawarta z Wykonawcą, który spełni wszystkie postawione wymagania i którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 2. Umowa na podstawie złożonej oferty Wykonawcy, zostanie zawarta według załączonego projektu umowy - zał. nr 7 do SIWZ. 3. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia w zakresie: 1) wartości przedmiotu zamówienia: a) ustawowej zmiany stawki podatku VAT w ramach umowy - zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę VAT, b) ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia spowodowaną zmianą potrzeb Zamawiającego, 2) terminu realizacji zamówienia: a) w sytuacji niemożności realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, uznanych na piśmie przez Zamawiającego, b) w razie trzykrotnie składanej reklamacji przez Zamawiającego; 3) zmian: a) w strukturze organizacyjnej Wykonawcy lub Zamawiającego dotyczące określonych w umowie nazw, adresów, b) osób reprezentujących strony; 4) zaistnienia okoliczności określonej w art. 145 ustawy Pzp. 4. Rozwiązanie umowy przed terminem na jaki została zawarta przysługuje na piśmie: 1) każdej ze stron z zachowaniem 1-miesięcznego okresu wypowiedzenia w przypadku nieprzestrzegania przez drugą stronę warunków umowy z konsekwencjami zapisu § 7 projektu Umowy; 2) Zamawiającemu ze skutkiem natychmiastowym w sytuacji określonej w § 6 ust. 3 pkt 2 lit. b) z konsekwencjami zapisu § 7 projektu Umowy; 3) za porozumieniem stron w sytuacji szczególnej określonej w § 1 ust. 9 projektu Umowy; 4) w razie zaistnienia okoliczności określonej w art. 145 ustawy Pzp. 5. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających uregulowania płatności wobec podwykonawców); 2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami. 6. Zmiana treści umowy może nastąpić jedynie na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin płatności faktury
Kryt 2p 5
Spec www http://21wszur.tbu.pl/bip/przetargi.php
Spec war 21 WSzU-R SP ZOZ w Busku-Zdroju, ul Rzewuskiego 8, 28-100 Busko-Zdrój, budynek OPAL, piętro I, pokój nr 23.
Data skl 21/04/2016
Godz skl 12:00
Miejsce sekretariat 21 WSzU-R SP ZOZ w Busku-Zdroju, ul Rzewuskiego 8, 28-100 Busko-Zdrój, budynek AGAT, parter, pokój nr 405.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)