Sukcesywne dostawy rękawic medycznych

Publication date 2016-04-12
End date 2016-04-22 11:30:00
Instytucja Specjalistyczny Zespół Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Rękawice,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 84996 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 184243000, 331414200
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic medycznych: diagnostycznych i chirurgicznych dla potrzeb Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem w Poznaniu - szczegółowy opis w załączniku nr 2 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Specjalistyczny Zespół Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem
Ulica ul. Krysiewicza 7/8
Nr domu 7/8
Miejscowosc Poznań
Kod poczt 61-825
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 061 8506200
Fax 061 8529806
Internet www.szoz.pl
Regon 63086314700000
E mail zampub@szoz.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 24
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca dołączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca dołączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
Potencjal Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca dołączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
Zdolne Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca dołączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
Sytuacja Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca dołączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1. Deklaracje zgodności - oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające na jego wyłączna odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi - art. 2. ust.1 pkt 11) ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych 2. Certyfikat zgodności - dokument wydany przez jednostką notyfikowaną w zakresie wyrobów, potwierdzający przeprowadzenie procedury oceny zgodności, potwierdzającej, że należycie zidentyfikowany wyrób, jego projekt, typ, proces wytwarzania, sterylizacji lub kontroli badań końcowych jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi - art. 2 ust. 1 pkt 8) ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych 3. Formularz zgłoszenia/powiadomienia Prezesa Urzędu Rejestracji Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych 4. Dokumenty potwierdzające zgodność z normami EN 455, EN 374, EN 420, ASTM F1671, EN 388, ASTM D 6878-05 i inne wyszczególnione w załączniku nr 2 do SIWZ formularzu cenowym
Inne dokumenty Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nie jest postępowaniem sądowym, stwierdzić należy, że złożenie dokumentu pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii przez pełnomocnika wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza waloryzację wynagrodzenia wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku: a) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę b) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu wysokości składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli wykonawca udokumentuje, iż zmiany te mają wpływ na koszty wykonania zamówienia. W razie ustawowej zmiany stawek podatku VAT w trakcie realizacji umowy - w zakresie dotyczącym jej przedmiotu - cena (należnośc brutto) zostanie automatycznie i odpowiednio zmodyfikowana. Przy wystawianiu faktur VAT zostanie zastosowana stawka VAT obowiązująca w dniu jej wystawienia ( w dniu powstania obowiązku podatkowego). Podstawą do ewentualnej zmiany ceny będzie wniosek Strony zawierający szczegółowe określenie okoliczności uzasadniających zmianę.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 jakość
Kryt 2p 10
Spec www www.szoz.pl
Spec war Ul. B. Krysiewicza 7/8, budynek D, pokój D-8a
Data skl 22/04/2016
Godz skl 11:30
Miejsce Ul. B. Krysiewicza 7/8, budynek D, pokój D-11 (Kancelaria)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)