Zakup specjalistycznej aparatury pomiarowej na potrzeby wdrożenia oznaczania substancji priorytetowych w dziedzinie gospodarki wodnej objętych Dyrektywą nr 2013/39/UE, dla WIOŚ w Rzeszowie - dostawa terenowych mierników wieloparametrowych oraz zestawu chłodziarek i zamrażarek laboratoryjnych

Publication date 2016-04-14
End date 2016-04-26 10:15:00
Instytucja Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Rzeszowie
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi

Szczegóły

Numer ogłoszenia 40087 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 385520009, 397111244, 397111000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę terenowych mierników wieloparametrowych 4 szt. oraz zestaw 3 szt. chłodziarek oraz 3 zamrażarek laboratoryjnych do głębokiego zamrażania próbek w celu umożliwienia zachowywania dowodów procesowych w sprawach z wiązanych z ochroną środowiska oraz do przechowywania próbek hydrobiologicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwie części:
1) Część I - Dostawa terenowych mierników wieloparametrowych,
2) Część II - Dostawa zestawu chłodziarek i zamrażarek laboratoryjnych.
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
1) dostarczenia sprzętu będącego przedmiotem zamówienia do siedziby Zamawiającego na własny koszt i jego wniesienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego, transportem dostosowanym do warunków komunikacyjnych panujących na terenie Inspektoratu; miejsce dostawy:
a) Laboratorium WIOŚ w Rzeszowie ul. Langiewicza 26 - zamrażarki 2 szt. chłodziarki 3 szt., terenowe mierniki wieloparametrowe 4 szt.;
b) Pracownia laboratorium w Delegaturze w Jaśle, ul. Floriańska 108 - zamrażarka 1 szt.
2) zainstalowania i uruchomienia dostarczonego sprzętu;
3) przeprowadzenia szkolenia z zakresu obsługi i konserwacji dostarczonego sprzętu,
szkolenia z oprogramowania oraz aplikacyjnego, we wcześniej uzgodnionym terminie;
4) Dostarczenia wraz z urządzeniem, karty gwarancyjnej oraz instrukcji obsługi w języku polskim i angielskim, świadectwa wzorcowania respektowanego przez PCA;
5) Wykonywania bezpłatnych przeglądów serwisowych w okresie gwarancji;
6) zapewnienia wsparcia technicznego w oparciu o telefon, fax lub e-mail.

Wykonawca zobowiązany jest udzielić minimum 24 miesiące gwarancji na przedmiot zamówienia. Gwarancja powyżej tego okresu będzie dodatkowo punktowana w ramach kryterium oceny ofert (okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert - waga tego kryterium 15 %).
Wykonawca udzieli gwarancji na następujących warunkach:
1) Wykonawca zobowiązuje się w okresie gwarancji dokonywać bezpłatnych napraw, wymiany części lub innych czynności koniecznych do utrzymania prawidłowej pracy
i sprawności przedmiotu zamówienia; Zamawiający nie ponosi żadnych kosztów związanych z naprawami gwarancyjnymi;
2) w przypadku awarii urządzenia w okresie gwarancji, naprawa nastąpi w miejscu użytkowania sprzętu, chyba, że rodzaj uszkodzenia wymaga naprawy w siedzibie Wykonawcy; przewóz do i z miejsca naprawy następuję na koszt i ryzyko Wykonawcy;
3) przywrócenie zdolności pomiarowej urządzenia nastąpi w ciągu 30 dni od momentu zgłoszenia awarii w przypadku mierników, 7 dni od momentu zgłoszenia awarii w przypadku chłodziarek i zamrażarek;
4) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w okresie gwarancji pełną obsługę serwisową,
w tym wykonywanie bezpłatnych przeglądów serwisowych, zgodnie z zaleceniami producenta z wykorzystaniem przewidzianych przez niego oraz dostarczonych przez dostawcę materiałów eksploatacyjnych i części zużywalnych;
5) w przypadku wystąpienia napraw gwarancyjnych, okres gwarancji ulega automatycznemu wydłużenia o czas trwania naprawy.

Opis

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę terenowych mierników wieloparametrowych 4 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZPrzedmiot zamówienia obejmuje dostawę zestawu 3 szt. chłodziarek oraz 3 szt. zamrażarek laboratoryjnych do głębokiego zamrażania próbek w celu umożliwienia zachowywania dowodów procesowych w sprawach z wiązanych z ochroną środowiska oraz do przechowywania próbek hydrobiologicznych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Rzeszowie
Ulica ul. Gen. M. Langiewicza 26
Nr domu 26
Miejscowosc Rzeszów
Kod poczt 35-101
Wojewodztwo podkarpackie
Tel 017 8505814
Fax 017 8505377
Internet www.bip.wios.rzeszow.pl
Regon 00016241200000
E mail wios@wios.rzeszow.pl; at@wios.rzeszow.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 56
Wadium Nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie; do potwierdzenia oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Wiedza Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie; do potwierdzenia oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Potencjal Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie; do potwierdzenia oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Zdolne Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie; do potwierdzenia oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie; do potwierdzenia oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty Inne dokumenty 1) Wypełniony i podpisany przez osobę/osoby upoważnione Formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii). 3) Wypełniony i podpisany przez osobę/osoby upoważnione Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik Nr 5 do SIWZ Postanowienia w przypadku złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej Wykonawców, o których mowa w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji, wystawione zgodnie z wymogami prawa, winno być dołączone do oferty. 3) Pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności: a. Łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument) b. Oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców) 4) Wszelka korespondencja prowadzona będzie Pełnomocnikiem Konsorcjum jeżeli załączone pełnomocnictwo nie będzie wskazywało inaczej. 5) Przedsiębiorcy prowadzący działalność w formie spółki cywilnej winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ust. 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych), ewentualnie przedłożyć umowę spółki lub Uchwałę Wspólników, określające zakres uprawnień do reprezentowania spółki przez wspólników (art. 865 KC). 6) Zgodnie z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7) Dokumenty, oświadczenia, załączniki do oferty powinny być podpisane przez ustanowionego pełnomocnika. Dokumenty, oświadczenia, załączniki do oferty składane oddzielnie przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powinny być podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, od którego pochodzą. 8) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przedstawić zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. 9) Oferta winna być sporządzona wg następujących zasad: a) formularz oferty i dokumenty o których mowa w Rozdziale IV pkt.1 ppkt. 1, Rozdziale IV pkt.4 ppkt. 1-3, Wykonawcy występujący wspólnie składają jako jeden łączny, podpisany przez pełnomocnika, b) załączniki Rozdziale IV pkt.2 ppkt. 1-2 oraz pkt. 4 ppkt.4 winny pochodzić od każdego z podmiotów oddzielnie. Postanowienia w przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę polegającego na zasobach innych podmiotów, o których mowa w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych: 1) Zgodnie z art. 26 ust. 2b Pzp wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 2) Wobec powyższego Wykonawca musi dołączyć do oferty dokumenty dotyczące w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia 3) Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2, odpowiada solidarnie z wykonać za szkodę zamawiającego powstałą w skutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Forma dokumentów: 1) Dokumenty, o których mowa w Rozdziale IV Informacje o dokumentach jakie mają dostarczyć oferenci w celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków powinny zostać złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, z zastrzeżeniem pisemnej formy zobowiązania innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Pisemne zobowiązane należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2) Kopia wymaganego dokumentu (z wyłączeniem pełnomocnictwa i zobowiązania innego podmiotu) musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy - podpisującego ofertę tj. na kopii winien znaleźć się podpis wykonawcy lub umocowanego przedstawiciela Wykonawcy wraz ze stwierdzeniem za zgodność z oryginałem. 3) Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z pieczątką osoby podpisującej kopie dokumentów za zgodność z oryginałem lub czytelny podpis bez pieczątki). 4) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. 5) Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z ich tłumaczeniem na język polski.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena B
Kryt 1p 85
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 15
Spec www http://bip.wios.rzeszow.pl/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=25&Itemid=48
Spec war Siedziba Zamawiającego tj. Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Rzeszowie, 35-101 Rzeszów, ul. Langiewicza 26, pokój nr 15
Data skl 26/04/2016
Godz skl 10:15
Miejsce Siedziba Zamawiającego tj. Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Rzeszowie, 35-101 Rzeszów, ul. Langiewicza 26, Biuro Obsługi Klienta (parter)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)