Zakup specjalistycznej aparatury pomiarowej na potrzeby wdrożenia oznaczania substancji priorytetowych w dziedzinie gospodarki wodnej objętych Dyrektywą nr 2013/39/UE, dla WIOŚ w Rzeszowie - dostawa terenowych mierników wieloparametrowych oraz zestawu chłodziarek i zamrażarek laboratoryjnych

Data publikacji 2016-04-14
Data zakończenia 2016-04-26 10:15:00
Instytucja Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Rzeszowie
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi

Szczegóły

Numer ogłoszenia 40087 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 385520009, 397111244, 397111000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę terenowych mierników wieloparametrowych 4 szt. oraz zestaw 3 szt. chłodziarek oraz 3 zamrażarek laboratoryjnych do głębokiego zamrażania próbek w celu umożliwienia zachowywania dowodów procesowych w sprawach z wiązanych z ochroną środowiska oraz do przechowywania próbek hydrobiologicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwie części:
1) Część I - Dostawa terenowych mierników wieloparametrowych,
2) Część II - Dostawa zestawu chłodziarek i zamrażarek laboratoryjnych.
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
1) dostarczenia sprzętu będącego przedmiotem zamówienia do siedziby Zamawiającego na własny koszt i jego wniesienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego, transportem dostosowanym do warunków komunikacyjnych panujących na terenie Inspektoratu; miejsce dostawy:
a) Laboratorium WIOŚ w Rzeszowie ul. Langiewicza 26 - zamrażarki 2 szt. chłodziarki 3 szt., terenowe mierniki wieloparametrowe 4 szt.;
b) Pracownia laboratorium w Delegaturze w Jaśle, ul. Floriańska 108 - zamrażarka 1 szt.
2) zainstalowania i uruchomienia dostarczonego sprzętu;
3) przeprowadzenia szkolenia z zakresu obsługi i konserwacji dostarczonego sprzętu,
szkolenia z oprogramowania oraz aplikacyjnego, we wcześniej uzgodnionym terminie;
4) Dostarczenia wraz z urządzeniem, karty gwarancyjnej oraz instrukcji obsługi w języku polskim i angielskim, świadectwa wzorcowania respektowanego przez PCA;
5) Wykonywania bezpłatnych przeglądów serwisowych w okresie gwarancji;
6) zapewnienia wsparcia technicznego w oparciu o telefon, fax lub e-mail.

Wykonawca zobowiązany jest udzielić minimum 24 miesiące gwarancji na przedmiot zamówienia. Gwarancja powyżej tego okresu będzie dodatkowo punktowana w ramach kryterium oceny ofert (okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert - waga tego kryterium 15 %).
Wykonawca udzieli gwarancji na następujących warunkach:
1) Wykonawca zobowiązuje się w okresie gwarancji dokonywać bezpłatnych napraw, wymiany części lub innych czynności koniecznych do utrzymania prawidłowej pracy
i sprawności przedmiotu zamówienia; Zamawiający nie ponosi żadnych kosztów związanych z naprawami gwarancyjnymi;
2) w przypadku awarii urządzenia w okresie gwarancji, naprawa nastąpi w miejscu użytkowania sprzętu, chyba, że rodzaj uszkodzenia wymaga naprawy w siedzibie Wykonawcy; przewóz do i z miejsca naprawy następuję na koszt i ryzyko Wykonawcy;
3) przywrócenie zdolności pomiarowej urządzenia nastąpi w ciągu 30 dni od momentu zgłoszenia awarii w przypadku mierników, 7 dni od momentu zgłoszenia awarii w przypadku chłodziarek i zamrażarek;
4) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w okresie gwarancji pełną obsługę serwisową,
w tym wykonywanie bezpłatnych przeglądów serwisowych, zgodnie z zaleceniami producenta z wykorzystaniem przewidzianych przez niego oraz dostarczonych przez dostawcę materiałów eksploatacyjnych i części zużywalnych;
5) w przypadku wystąpienia napraw gwarancyjnych, okres gwarancji ulega automatycznemu wydłużenia o czas trwania naprawy.

Opis

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę terenowych mierników wieloparametrowych 4 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZPrzedmiot zamówienia obejmuje dostawę zestawu 3 szt. chłodziarek oraz 3 szt. zamrażarek laboratoryjnych do głębokiego zamrażania próbek w celu umożliwienia zachowywania dowodów procesowych w sprawach z wiązanych z ochroną środowiska oraz do przechowywania próbek hydrobiologicznych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Rzeszowie
Ulica ul. Gen. M. Langiewicza 26
Nr domu 26
Miejscowość Rzeszów
Kod Pocztowy 35-101
Województwo podkarpackie
Tel 017 8505814
Fax 017 8505377
Internet www.bip.wios.rzeszow.pl
Regon 00016241200000
E-mail wios@wios.rzeszow.pl; at@wios.rzeszow.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 56
Wadium Nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie; do potwierdzenia oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Wiedza Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie; do potwierdzenia oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Potencjał Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie; do potwierdzenia oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Zdolne Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie; do potwierdzenia oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie; do potwierdzenia oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Inne dokumenty 1) Wypełniony i podpisany przez osobę/osoby upoważnione Formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii). 3) Wypełniony i podpisany przez osobę/osoby upoważnione Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik Nr 5 do SIWZ Postanowienia w przypadku złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej Wykonawców, o których mowa w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji, wystawione zgodnie z wymogami prawa, winno być dołączone do oferty. 3) Pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności: a. Łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument) b. Oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców) 4) Wszelka korespondencja prowadzona będzie Pełnomocnikiem Konsorcjum jeżeli załączone pełnomocnictwo nie będzie wskazywało inaczej. 5) Przedsiębiorcy prowadzący działalność w formie spółki cywilnej winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ust. 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych), ewentualnie przedłożyć umowę spółki lub Uchwałę Wspólników, określające zakres uprawnień do reprezentowania spółki przez wspólników (art. 865 KC). 6) Zgodnie z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7) Dokumenty, oświadczenia, załączniki do oferty powinny być podpisane przez ustanowionego pełnomocnika. Dokumenty, oświadczenia, załączniki do oferty składane oddzielnie przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powinny być podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, od którego pochodzą. 8) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przedstawić zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. 9) Oferta winna być sporządzona wg następujących zasad: a) formularz oferty i dokumenty o których mowa w Rozdziale IV pkt.1 ppkt. 1, Rozdziale IV pkt.4 ppkt. 1-3, Wykonawcy występujący wspólnie składają jako jeden łączny, podpisany przez pełnomocnika, b) załączniki Rozdziale IV pkt.2 ppkt. 1-2 oraz pkt. 4 ppkt.4 winny pochodzić od każdego z podmiotów oddzielnie. Postanowienia w przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę polegającego na zasobach innych podmiotów, o których mowa w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych: 1) Zgodnie z art. 26 ust. 2b Pzp wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 2) Wobec powyższego Wykonawca musi dołączyć do oferty dokumenty dotyczące w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia 3) Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2, odpowiada solidarnie z wykonać za szkodę zamawiającego powstałą w skutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Forma dokumentów: 1) Dokumenty, o których mowa w Rozdziale IV Informacje o dokumentach jakie mają dostarczyć oferenci w celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków powinny zostać złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, z zastrzeżeniem pisemnej formy zobowiązania innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Pisemne zobowiązane należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2) Kopia wymaganego dokumentu (z wyłączeniem pełnomocnictwa i zobowiązania innego podmiotu) musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy - podpisującego ofertę tj. na kopii winien znaleźć się podpis wykonawcy lub umocowanego przedstawiciela Wykonawcy wraz ze stwierdzeniem za zgodność z oryginałem. 3) Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z pieczątką osoby podpisującej kopie dokumentów za zgodność z oryginałem lub czytelny podpis bez pieczątki). 4) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. 5) Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z ich tłumaczeniem na język polski.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 85
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 15
Adres strony internetowej siwz http://bip.wios.rzeszow.pl/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=25&Itemid=48
Adres uzyskania siwz Siedziba Zamawiającego tj. Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Rzeszowie, 35-101 Rzeszów, ul. Langiewicza 26, pokój nr 15
Data składania wniosków 26/04/2016
Godzina składania wniosków 10:15
Miejsce Siedziba Zamawiającego tj. Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Rzeszowie, 35-101 Rzeszów, ul. Langiewicza 26, Biuro Obsługi Klienta (parter)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)