Przeprowadzenie działań informacyjno-promocyjnych dla projektu pn. Budowa systemu energii odnawialnej - kolektory słoneczne w zakładach opieki zdrowotnej, dla których organem tworzącym jest Samorząd Województwa Mazowieckiego

Publication date 2016-04-15
End date 2016-04-28 09:00:00
Instytucja Województwo Mazowieckie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 42097 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 392941000, 793400009, 793414000, 793422005, 798225007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie działań informacyjno-promocyjnych związanych z realizacją projektu Budowy systemu energii odnawialnej - kolektory słoneczne w zakładach opieki zdrowotnej, dla których organem tworzącym jest samorząd województwa mazowieckiego. Elementy, które obowiązkowo powinny znaleźć się na materiałach to logotyp Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy i logotyp marki Mazowsze.
Projekt oznakowania logotypami powinien każdorazowo uzyskać akceptację Zamawiającego w zakresie zgodności i poprawności użycia z wytycznymi, w przypadku znaku SWISS CONTRIBUTION z zawartymi w Księdze identyfikacji wizualnej Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy, a w przypadku logotypu samorządu województwa mazowieckiego zgodnie z Systemem Identyfikacji Wizualnej Marki Mazowsze. INFORMACJE PODSTAWOWE NA TEMAT PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest
1/ przeprowadzenie działań informacyjno-promocyjnych związanych z realizacją Projektu, w zakres których wchodzi: a/organizacja, przygotowanie i obsługa 7 wydarzeń informacyjno-promocyjnych z udziałem mieszkańców na terenie województwa mazowieckiego; b/przygotowanie i wyprodukowanie materiałów informacyjno-promocyjnych wraz z wykonaniem projektu graficznego i znakowaniem oraz dostarczenie w miejsca, w liczbie i czasie zgodnie z opisem zawartym; c/opracowanie koncepcji, wyprodukowanie edukacyjnej gry planszowej wraz z jej dostarczeniem zgodnie; d/opracowanie projektu graficznego, wydruk i dystrybucja plakatów promujących projekt zgodnie; e/opracowanie projektu graficznego, wydruk i dystrybucja ulotek promujących projekt zgodnie ; f/organizacja, przeprowadzenie konkursów dla uczniów przedszkoli, szkół podstawowych oraz gimnazjów zgodnie z opisem zawartym ;g/przeprowadzenie 8 warsztatów edukacyjnych dla dzieci zgodnie z opisem zawartym ;h/opracowanie, przygotowanie do druku i produkcja projektów koszulek dziecięcej oraz męskiej i damskiej zgodnie z opisem zawartym. 2/ Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu Budowa systemu energii odnawialnej - kolektory słoneczne w zakładach opieki zdrowotnej, dla których organem tworzącym jest samorząd województwa mazowieckiego współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Województwo Mazowieckie
Ulica ul. Jagiellońska 26
Nr domu 26
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 03-719
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 59 79 100
Fax 22 59 79 043
Internet www.mazovia.pl
Regon 01552891000000
E mail anna.siennicka@mazovia.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy pzp, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające mogą obejmować w szczególności: usługi informacyjne i promocyjne, usługi reklamowe i marketingowe, usługi w zakresie projektów graficznych, przygotowania treści materiałów informacyjnych gotowych do przekazania mieszkańcom lub dziennikarzom
Czas D
Data zak 30/11/2016
Wadium Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100).Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert
Zaliczka Nie
Wiedza o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jego działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej: a/ jedną usługę związaną z kompleksową organizacją promocji projektu /bez względu na źródło finansowania projektu/ o wartości co najmniej 150 000 PLN brutto. Za usługę podobną do przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna wykonanie usługi obejmującej kampanię promocyjną bądź informacyjną, która obejmowała łącznie co najmniej: -organizację, przygotowanie i obsługę co najmniej 4 wydarzeń informacyjno-promocyjnych, -opracowanie projektu graficznego, wydruk i dystrybucję plakatów i ulotek, -organizacja konkursów dla uczniów przedszkoli i/lub szkół podstawowych i/lub gimnazjów. b/ Jedną usługę polegającą na wykonaniu i dostawie materiałów promocyjnych z oznakowaniem o wartości co najmniej 80 000 PLN brutto
Zdolne o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami: a/ Lider/ Kierownik Zespołu ds. promocji i informacji - w ostatnich 3 latach przed terminem składania ofert kierował zespołem /zespołami/ zaangażowanym/i w realizację działań promocyjnych i informacyjnych podejmowanych dla co najmniej dwóch projektów /bez względu na źródło finansowania projektów/ o wartości działań co najmniej 150 000 PLN brutto dla każdego projektu. Działania obejmowały kampanię promocyjną bądź informacyjną, w zakres których wchodziło co najmniej: - organizacja, przygotowanie i obsługa co najmniej 4 wydarzeń informacyjno-promocyjnych, - opracowanie projektu graficznego, wydruk i dystrybucja plakatów i ulotek oraz materiałów promocyjnych. - organizacja, przeprowadzenie konkursów dla uczniów przedszkoli i/lub szkół podstawowych i/lub gimnazjów. b) Specjalista ds. grafiki - w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert wykonał samodzielnie co najmniej 3 projekty graficznych w dwóch kampaniach informacyjno - promocyjnych Zamawiający zastrzega, iż powyższych funkcji i doświadczenia łączyć nie wolno
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w sekcji III.3 ogłoszenia polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b p.z.p, Zamawiający wymaga złożenia (oryginału) pisemnego oświadczenia tych podmiotów, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, wskazując zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia oraz charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszcza się zmiany treści Umowy, w przypadku zaistnienia jednej z okoliczności wymienionych w projekcie umowy
Kryt cena B
Kryt 1p 55
Kryt 2 Walory jakościowe i estetyczne
Kryt 2p 40
Kryt 3 Kryterium społeczne - zatrudnienie
Kryt 3p 5
Spec www www.zamowienia.mazovia.pl
Spec war Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Jagiellońska 36, Warszawa, pokój nr 111
Data skl 28/04/2016
Godz skl 09:00
Miejsce Kancelaria Ogólna Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie, ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1. Zamówienie współfinansowane ze środków Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3. W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie, Zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełniania i dokumentowania warunków, o których mowa w sekcji III.3 5. Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1 p.z.p. zachodzące choćby względem pojedynczego Wykonawcy dyskwalifikują całą grupę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 6. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia 7. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty wg formuły spełnia/nie spełnia 8. Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, któremu udzieli zamówienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny wskazanej w ofercie 9. Wraz z ofertą (formularzem oferty) powinny być złożone próbki (wzory) następujących przedmiotów: 1/ Koszulka damska, 2/ Ładowarka solarna Powerbank min. 5000 mAh, 3/ Pendrive 32 GB, 4/ Latarka solarna w breloku, 5/ Długopis z końcówką do ekranu dotykowego, 6/ Scyzoryk wielofunkcyjny . UWAGA: Wymienione powyżej próbki stanowić będą podstawę do oceny w kryterium walory jakościowe i estetyczne, dlatego też Zamawiający wymaga, aby próbki /wzory/ opatrzone były opisem, zawierającym informacje na temat użytego materiału /np. gramatura, rodzaj i skład użytego materiału/ i zawierały elementy odnoszące się do poszczególnych podkryteriów. Zamawiający wymaga aby dostarczane próbki opatrzone były przykładowym logo /Zamawiający nie wymaga żeby to był logotyp wskazany w opisach przedmiotu zamówienia/. Dołączone do oferty próbki stanowić będą punkt odniesienia przy ocenie jakości przedmiotu zamówienia, który zostanie dostarczony przez wybranego Wykonawcę podczas realizacji umowy. Zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy pzp zamawiający na podstawie otrzymanego wniosku zwróci próbki wykonawcom, których oferta nie została wybrana jako najkorzystniejsza. Próbki dołączone do oferty wybranej jako najkorzystniejsza będą przechowywane przez zamawiającego przez okres 4 lat i stanowić będą materiał porównawczy w stosunku do dostarczanych wyrobów w ramach realizacji umowy. Jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty powyżej wskazanych wszystkich próbek jego oferta będzie podlegała odrzuceniu jako oferta której treść nie odpowiada SIWZ. Brak załączenia przez Wykonawcę choćby jednej próbki będzie również podstawą do odrzucenia ofert Wykonawcy jako oferty, której treść nie odpowiada SIWZ.
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)