Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Województwo Mazowieckie
|
Ulica |
ul. Jagiellońska 26
|
Nr domu |
26
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
03-719
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
22 59 79 100
|
Fax |
22 59 79 043
|
Internet |
www.mazovia.pl
|
Regon |
01552891000000
|
E-mail |
anna.siennicka@mazovia.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy pzp, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające mogą obejmować w szczególności: usługi informacyjne i promocyjne, usługi reklamowe i marketingowe, usługi w zakresie projektów graficznych, przygotowania treści materiałów informacyjnych gotowych do przekazania mieszkańcom lub dziennikarzom
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
30/11/2016
|
Wadium |
Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100).Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jego działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej:
a/ jedną usługę związaną z kompleksową organizacją promocji projektu /bez względu na źródło finansowania projektu/ o wartości co najmniej 150 000 PLN brutto. Za usługę podobną do przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna wykonanie usługi obejmującej kampanię promocyjną bądź informacyjną, która obejmowała łącznie co najmniej:
-organizację, przygotowanie i obsługę co najmniej 4 wydarzeń informacyjno-promocyjnych,
-opracowanie projektu graficznego, wydruk i dystrybucję plakatów i ulotek,
-organizacja konkursów dla uczniów przedszkoli i/lub szkół podstawowych i/lub gimnazjów.
b/ Jedną usługę polegającą na wykonaniu i dostawie materiałów promocyjnych z oznakowaniem o wartości co najmniej 80 000 PLN brutto
|
Zdolne |
o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami:
a/ Lider/ Kierownik Zespołu ds. promocji i informacji - w ostatnich 3 latach przed terminem składania ofert kierował zespołem /zespołami/ zaangażowanym/i w realizację działań promocyjnych i informacyjnych podejmowanych dla co najmniej dwóch projektów /bez względu na źródło finansowania projektów/ o wartości działań co najmniej 150 000 PLN brutto dla każdego projektu. Działania obejmowały kampanię promocyjną bądź informacyjną, w zakres których wchodziło co najmniej:
- organizacja, przygotowanie i obsługa co najmniej 4 wydarzeń informacyjno-promocyjnych,
- opracowanie projektu graficznego, wydruk i dystrybucja plakatów i ulotek oraz materiałów promocyjnych.
- organizacja, przeprowadzenie konkursów dla uczniów przedszkoli i/lub szkół podstawowych i/lub gimnazjów.
b) Specjalista ds. grafiki - w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert wykonał samodzielnie co najmniej 3 projekty graficznych w dwóch kampaniach informacyjno - promocyjnych
Zamawiający zastrzega, iż powyższych funkcji i doświadczenia łączyć nie wolno
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w sekcji III.3 ogłoszenia polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b p.z.p, Zamawiający wymaga złożenia (oryginału) pisemnego oświadczenia tych podmiotów, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, wskazując zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia oraz charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Dopuszcza się zmiany treści Umowy, w przypadku zaistnienia jednej z okoliczności wymienionych w projekcie umowy
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
55
|
Kryt 2 |
Walory jakościowe i estetyczne
|
Kryt 2p |
40
|
Kryt 3 |
Kryterium społeczne - zatrudnienie
|
Kryt 3p |
5
|
Adres strony internetowej siwz |
www.zamowienia.mazovia.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Jagiellońska 36, Warszawa, pokój nr 111
|
Data składania wniosków |
28/04/2016
|
Godzina składania wniosków |
09:00
|
Miejsce |
Kancelaria Ogólna Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie, ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
1. Zamówienie współfinansowane ze środków Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy
2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
3. W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie, Zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełniania i dokumentowania warunków, o których mowa w sekcji III.3
5. Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1 p.z.p. zachodzące choćby względem pojedynczego Wykonawcy dyskwalifikują całą grupę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
6. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia
7. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty wg formuły spełnia/nie spełnia
8. Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, któremu udzieli zamówienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny wskazanej w ofercie
9. Wraz z ofertą (formularzem oferty) powinny być złożone próbki (wzory) następujących przedmiotów:
1/ Koszulka damska, 2/ Ładowarka solarna Powerbank min. 5000 mAh, 3/ Pendrive 32 GB, 4/ Latarka solarna w breloku, 5/ Długopis z końcówką do ekranu dotykowego, 6/ Scyzoryk wielofunkcyjny . UWAGA: Wymienione powyżej próbki stanowić będą podstawę do oceny w kryterium walory jakościowe i estetyczne, dlatego też Zamawiający wymaga, aby próbki /wzory/ opatrzone były opisem, zawierającym informacje na temat użytego materiału /np. gramatura, rodzaj i skład użytego materiału/ i zawierały elementy odnoszące się do poszczególnych podkryteriów. Zamawiający wymaga aby dostarczane próbki opatrzone były przykładowym logo /Zamawiający nie wymaga żeby to był logotyp wskazany w opisach przedmiotu zamówienia/.
Dołączone do oferty próbki stanowić będą punkt odniesienia przy ocenie jakości przedmiotu zamówienia, który zostanie dostarczony przez wybranego Wykonawcę podczas realizacji umowy. Zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy pzp zamawiający na podstawie otrzymanego wniosku zwróci próbki wykonawcom, których oferta nie została wybrana jako najkorzystniejsza. Próbki dołączone do oferty wybranej jako najkorzystniejsza będą przechowywane przez zamawiającego przez okres 4 lat i stanowić będą materiał porównawczy w stosunku do dostarczanych wyrobów w ramach realizacji umowy.
Jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty powyżej wskazanych wszystkich próbek jego oferta będzie podlegała odrzuceniu jako oferta której treść nie odpowiada SIWZ. Brak załączenia przez Wykonawcę choćby jednej próbki będzie również podstawą do odrzucenia ofert Wykonawcy jako oferty, której treść nie odpowiada SIWZ.
|
Czy unieważnienie |
Tak
|