Naprawa i usługa serwisowania systemu sygnalizacji pożarowej w Zakładzie Utylizacyjnym Sp. z o.o.

Publication date 2016-04-20
End date 2016-05-05 10:15:00
Instytucja Zakład Utylizacyjny Sp. z o.o.
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Alarmy przeciwpożarowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 98600 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 316252005, 453121008, 453430003, 517000009, 507100005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie naprawy systemu sygnalizacji pożarowej w Zakładzie Utylizacyjnym polegającej w szczególności na:
a. Ponownym ustawieniu i relokacji czujek liniowych (montaż nowych luster, kalibracja czujek) w obiekcie sortowni (ob. 304)
b. Wymianie uszkodzonej centrali CSP12 zainstalowanej w obiekcie kompostowni (ob. 401) i jej zabudowa w szczelnej i ogrzewanej obudowie odpornej na warunki atmosferyczne, która powinna zostać zamontowana na zewnętrznej ścianie kompostowni.
c. Przeniesieniu czujników dymu zabudowanych pod sufitem (5 sztuk) w obiekcie 600.
d. Doprowadzenie całego systemu (13 central + globalny repetytor) do takiego stanu aby na żadnej centrali nie było błędów, alarmów lub poblokowanych urządzeń. (Ilość uszkodzeń=0, Stany=0, brak informacji blokowania na centrali).
e. Zaprogramowanie wszystkich central zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. Między innymi zaprogramowanie stref, tryb dzienny i nocny, uzależnienie alarmów od kilku czujek, wyeliminowanie fałszywych alarmów, ograniczenie (wyeliminowanie) zatrzymania linii technologicznych.
f. Dostarczenie dokumentacji powykonawczej oraz przeprowadzenie szkolenia wyznaczonych pracowników Zamawiającego.
g. Wykorzystane podczas napraw urządzenia/elementy SSP muszą być fabrycznie nowe oraz zgodne z obowiązującym na zakładzie standardem (oparte o GE UTC Fire & Security)
h. Wymianie wszystkich uszkodzonych elementów systemu takich jak czujki liniowe, czujki optyczne lub temperaturowe, ropy, sygnalizatory, itp.) Na etapie oferty należy przyjąć że konieczna jest wymiana wszystkich wymienionych elementów. Dokładna ilość koniecznych do wymiany elementów zostanie określona podczas wykonywania naprawy systemu. Koszt wymiany będzie zgodny z ofertą Wykonawcy.
i. Dodanie nowego obiektu warsztatowo magazynowego 507 do ogólnozakładowego SSP
2. Przedmiotem zamówienia jest także świadczenie usług polegających na wykonywaniu okresowych przeglądów konserwacyjnych oraz bieżącym usuwaniu awarii systemów sygnalizacji pożaru i oddymiania zainstalowanych w obiektach Zakładu Utylizacyjnego Sp. z o.o. położonego na ulicy Jabłoniowej 55 w okresie 24 miesięcy od odbioru prac opisanych w punkcie 1. Przewidziano 8 przeglądów okresowych- kwartalnych oraz bieżące usuwanie awarii. Serwisem muszą zostać objęte wszystkie obiekty na których zainstalowany jest SSP, to jest: 201, 203, 206, 207, 208, 501, 210.1, 210.2, 210.3, 215, 301, 304, 311, 401, 500, 502, 600, 701 oraz 507, który ma zostać włączony do systemu. Wszystkie urządzenia obiektu 507 objęte są gwarancją wykonawcy budynku.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia umieszczony został w III części SIWZ, a zasady realizacji określone zostały w II części SIWZ w projekcie umowy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zakład Utylizacyjny Sp. z o.o.
Ulica ul. Jabłoniowa 55
Nr domu 55
Miejscowosc Gdańsk
Kod poczt 80-180
Wojewodztwo pomorskie
Tel 058 3260100, 3221576
Fax 058 3221576
Internet www.zut.com.pl
Regon 19004288000000
E mail zut@zut.com.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Jednoosobowa Spółka Gminy
Rodzaj zam inny Jednoosobowa Spółka Gminy
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień dodatkowych w wysokości do 20% zamówienia podstawowego.
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 50
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie 1. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 u.p.z.p, dotyczące: - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 2. W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w punkcie III.3.1).1., stosownie do treści § 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. [Dz. U. z 2013 po z 231] w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: - Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.. 3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, stosownie do treści § 3 Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. [Dz. U. z 2013 poz 231] w sprawie rodzaju dokumentów, jakich możne żądać Zamawiający od Wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 1) Wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia sporządzane według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 SIWZ 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli oddzielne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 punkt 2 u.p.z.p., wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3) listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z art. 26 ust. 2d ustawy pzp w przypadku Wykonawcy należącego do grupy kapitałowej. 4) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich, 3. Stosownie do treści § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. [Dz. U. Nr 226, poz. 1817] w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 10.2.2), powyżej, składa dokument lub dokumenty, wystawione kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) dokumenty, o których mowa w 10.3.1)a SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 3) jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 10.3.1) IDW zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy punktu 10.3.3) IDW stosuje się odpowiednio; 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 9. Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Pełnomocnictwo winno stanowić załącznik do oferty. 2) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 3) Oferta winna być podpisana przez ustanowionego Pełnomocnika, 4) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia zostanie wybrana, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Zamawiającemu przed zawarciem umowy w sprawie niniejszego zamówienia. 5. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, w ofercie należy złożyć dokumenty określone w pkt 10.2.1 10.2.2 i 10.2.3 SIWZ również dla tego podmiotu.
Zdolne 1. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 u.p.z.p, dotyczące: - dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2. Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje personelem w postaci: Co najmniej dwóch osób, które muszą spełniać łącznie następujące wymagania: a) posiadać ukończone szkolenia z zakresu instalacji, programowania i konserwacji adresowalnych systemów sygnalizacji pożarowej opartych na centralach systemu serii GE UTC Fire & Security (FP12xx, FP20xx) potwierdzone odpowiednim dokumentem wydanym przez organizatora lub producenta, lub posiadać ukończone szkolenie organizowane przez Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej uprawniające do pracy polegającej na przeglądach i konserwacji i eksploatacji urządzeń wchodzących w skład systemów sygnalizacji pożarowej różnych producentów zgodnie z Ustawą z dnia 24.08.1991r. o ochronie przeciwpożarowej (t.j. Dz. U. 2009.178.1380 z późn. zm.); Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 07.06.2010r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. z 2010. Nr 109, poz. 719) oraz PKN-CEN/TS 54-14:2006 Systemy sygnalizacji pożarowej. Część 14: Wytyczne planowania, projektowania, zakładania, odbioru, eksploatacja i konserwacja instalacji. b) posiadać aktualne uprawnienia elektryczne do 1 kV tzw. SEP E poświadczone świadectwem kwalifikacyjnym uprawniającym do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji - Co najmniej jedna osoba musi posiadać uprawnienia do 1kV typu D w zakresie jak opisano powyżej. - posiadać aktualne zaświadczenia kwalifikacyjne do obsługi podestów ruchomych - wymaganie dotyczy minimum jednej osoby z personelu Wykonawcy, biorących udział w niniejszym zamówieniu 3. W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wypełniony załącznik nr 5 i 6 do SIWZ. 4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Sytuacja 1. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 u.p.z.p, dotyczące: - sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 100 000, zł. 3. W celu potwierdzenia spełniania warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa).
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Termin realizacji zamówienia
Kryt 2p 20
Spec www www.zut.com.pl
Spec war Zakład Utylizacyjny Sp. z o.o., ul. Jabłoniowa 55, 80-180 Gdańsk
Data skl 05/05/2016
Godz skl 10:15
Miejsce Zakład Utylizacyjny Sp. z o.o., ul. Jabłoniowa 55, 80-180 Gdańsk - Sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)