Naprawa i usługa serwisowania systemu sygnalizacji pożarowej w Zakładzie Utylizacyjnym Sp. z o.o.

Data publikacji 2016-04-20
Data zakończenia 2016-05-05 10:15:00
Instytucja Zakład Utylizacyjny Sp. z o.o.
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Alarmy przeciwpożarowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 98600 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 316252005, 453121008, 453430003, 517000009, 507100005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie naprawy systemu sygnalizacji pożarowej w Zakładzie Utylizacyjnym polegającej w szczególności na:
a. Ponownym ustawieniu i relokacji czujek liniowych (montaż nowych luster, kalibracja czujek) w obiekcie sortowni (ob. 304)
b. Wymianie uszkodzonej centrali CSP12 zainstalowanej w obiekcie kompostowni (ob. 401) i jej zabudowa w szczelnej i ogrzewanej obudowie odpornej na warunki atmosferyczne, która powinna zostać zamontowana na zewnętrznej ścianie kompostowni.
c. Przeniesieniu czujników dymu zabudowanych pod sufitem (5 sztuk) w obiekcie 600.
d. Doprowadzenie całego systemu (13 central + globalny repetytor) do takiego stanu aby na żadnej centrali nie było błędów, alarmów lub poblokowanych urządzeń. (Ilość uszkodzeń=0, Stany=0, brak informacji blokowania na centrali).
e. Zaprogramowanie wszystkich central zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. Między innymi zaprogramowanie stref, tryb dzienny i nocny, uzależnienie alarmów od kilku czujek, wyeliminowanie fałszywych alarmów, ograniczenie (wyeliminowanie) zatrzymania linii technologicznych.
f. Dostarczenie dokumentacji powykonawczej oraz przeprowadzenie szkolenia wyznaczonych pracowników Zamawiającego.
g. Wykorzystane podczas napraw urządzenia/elementy SSP muszą być fabrycznie nowe oraz zgodne z obowiązującym na zakładzie standardem (oparte o GE UTC Fire & Security)
h. Wymianie wszystkich uszkodzonych elementów systemu takich jak czujki liniowe, czujki optyczne lub temperaturowe, ropy, sygnalizatory, itp.) Na etapie oferty należy przyjąć że konieczna jest wymiana wszystkich wymienionych elementów. Dokładna ilość koniecznych do wymiany elementów zostanie określona podczas wykonywania naprawy systemu. Koszt wymiany będzie zgodny z ofertą Wykonawcy.
i. Dodanie nowego obiektu warsztatowo magazynowego 507 do ogólnozakładowego SSP
2. Przedmiotem zamówienia jest także świadczenie usług polegających na wykonywaniu okresowych przeglądów konserwacyjnych oraz bieżącym usuwaniu awarii systemów sygnalizacji pożaru i oddymiania zainstalowanych w obiektach Zakładu Utylizacyjnego Sp. z o.o. położonego na ulicy Jabłoniowej 55 w okresie 24 miesięcy od odbioru prac opisanych w punkcie 1. Przewidziano 8 przeglądów okresowych- kwartalnych oraz bieżące usuwanie awarii. Serwisem muszą zostać objęte wszystkie obiekty na których zainstalowany jest SSP, to jest: 201, 203, 206, 207, 208, 501, 210.1, 210.2, 210.3, 215, 301, 304, 311, 401, 500, 502, 600, 701 oraz 507, który ma zostać włączony do systemu. Wszystkie urządzenia obiektu 507 objęte są gwarancją wykonawcy budynku.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia umieszczony został w III części SIWZ, a zasady realizacji określone zostały w II części SIWZ w projekcie umowy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zakład Utylizacyjny Sp. z o.o.
Ulica ul. Jabłoniowa 55
Nr domu 55
Miejscowość Gdańsk
Kod Pocztowy 80-180
Województwo pomorskie
Tel 058 3260100, 3221576
Fax 058 3221576
Internet www.zut.com.pl
Regon 19004288000000
E-mail zut@zut.com.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Jednoosobowa Spółka Gminy
Rodzaj zam inny Jednoosobowa Spółka Gminy
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień dodatkowych w wysokości do 20% zamówienia podstawowego.
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 50
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie 1. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 u.p.z.p, dotyczące: - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 2. W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w punkcie III.3.1).1., stosownie do treści § 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. [Dz. U. z 2013 po z 231] w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: - Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.. 3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, stosownie do treści § 3 Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. [Dz. U. z 2013 poz 231] w sprawie rodzaju dokumentów, jakich możne żądać Zamawiający od Wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 1) Wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia sporządzane według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 SIWZ 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli oddzielne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 punkt 2 u.p.z.p., wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3) listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z art. 26 ust. 2d ustawy pzp w przypadku Wykonawcy należącego do grupy kapitałowej. 4) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich, 3. Stosownie do treści § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. [Dz. U. Nr 226, poz. 1817] w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 10.2.2), powyżej, składa dokument lub dokumenty, wystawione kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) dokumenty, o których mowa w 10.3.1)a SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 3) jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 10.3.1) IDW zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy punktu 10.3.3) IDW stosuje się odpowiednio; 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 9. Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Pełnomocnictwo winno stanowić załącznik do oferty. 2) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 3) Oferta winna być podpisana przez ustanowionego Pełnomocnika, 4) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia zostanie wybrana, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Zamawiającemu przed zawarciem umowy w sprawie niniejszego zamówienia. 5. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, w ofercie należy złożyć dokumenty określone w pkt 10.2.1 10.2.2 i 10.2.3 SIWZ również dla tego podmiotu.
Zdolne 1. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 u.p.z.p, dotyczące: - dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2. Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje personelem w postaci: Co najmniej dwóch osób, które muszą spełniać łącznie następujące wymagania: a) posiadać ukończone szkolenia z zakresu instalacji, programowania i konserwacji adresowalnych systemów sygnalizacji pożarowej opartych na centralach systemu serii GE UTC Fire & Security (FP12xx, FP20xx) potwierdzone odpowiednim dokumentem wydanym przez organizatora lub producenta, lub posiadać ukończone szkolenie organizowane przez Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej uprawniające do pracy polegającej na przeglądach i konserwacji i eksploatacji urządzeń wchodzących w skład systemów sygnalizacji pożarowej różnych producentów zgodnie z Ustawą z dnia 24.08.1991r. o ochronie przeciwpożarowej (t.j. Dz. U. 2009.178.1380 z późn. zm.); Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 07.06.2010r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. z 2010. Nr 109, poz. 719) oraz PKN-CEN/TS 54-14:2006 Systemy sygnalizacji pożarowej. Część 14: Wytyczne planowania, projektowania, zakładania, odbioru, eksploatacja i konserwacja instalacji. b) posiadać aktualne uprawnienia elektryczne do 1 kV tzw. SEP E poświadczone świadectwem kwalifikacyjnym uprawniającym do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji - Co najmniej jedna osoba musi posiadać uprawnienia do 1kV typu D w zakresie jak opisano powyżej. - posiadać aktualne zaświadczenia kwalifikacyjne do obsługi podestów ruchomych - wymaganie dotyczy minimum jednej osoby z personelu Wykonawcy, biorących udział w niniejszym zamówieniu 3. W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wypełniony załącznik nr 5 i 6 do SIWZ. 4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Sytuacja 1. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 u.p.z.p, dotyczące: - sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 100 000, zł. 3. W celu potwierdzenia spełniania warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa).
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Termin realizacji zamówienia
Kryt 2p 20
Adres strony internetowej siwz www.zut.com.pl
Adres uzyskania siwz Zakład Utylizacyjny Sp. z o.o., ul. Jabłoniowa 55, 80-180 Gdańsk
Data składania wniosków 05/05/2016
Godzina składania wniosków 10:15
Miejsce Zakład Utylizacyjny Sp. z o.o., ul. Jabłoniowa 55, 80-180 Gdańsk - Sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)