Zapewnienie dodatkowego źródła zasilania w energię elektryczną urządzeń zbiornika wodnego Dobromierz na rzece Strzegomka

Publication date 2016-04-21
End date 2016-05-04 10:30:00
Instytucja Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 44741 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 452511208, 421120007, 311241002, 452623114, 453112002, 713210001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia są dostawy pn.:
Zapewnienie dodatkowego źródła zasilania w energię elektryczną urządzeń zbiornika wodnego Dobromierz na rzece Strzegomka

2. Określenie przedmiotu zamówienia:
Zapewnienie dodatkowego źródła zasilania w energię elektryczną urządzeń zbiornika wodnego Dobromierz na rzece Strzegomka
2a.Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do niniejszej SIWZ:
zał.nr 03 - Opis przedmiotu zamówienia
zał. nr 04 - Wytyczne do projektów systemów automatyki, monitoringu CCTV, SSWiN oraz specyfikacje sprzętowe dla obiektów hydrotechnicznych w zarządzie RZGW we Wrocławiu
zał. nr 05 - Wymagania ogólne dla dostarczanych rozwiązań z zakresu systemów teletechnicznych
zał. nr 06 - Mapa
3. Przedmiot zamówienia objęty jest gwarancją: (minimum) 36 m - cy.
Wizja lokalna
Zamawiający wymaga udziału w wizji lokalnej obiektu. Termin wizji - 27.04.2016 r., godz. 11.00. Osoba do kontaktu - Kierownik zb. wodnego p. Zbigniew Sadowski tel.74 858 62 26, kom. 603 506 699; ul. Krótka 4; 58-170 Dobromierz.
Zamawiający nie przewiduje wymagań związanych z realizacją przedmiotu zamówienia określonych w art. 29 ust. 4 ustawy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
Ulica ul. Norwida 34
Nr domu 34
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 50-950
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 071 3378800
Fax 071 3285048
Internet www.rzgw.wroc.pl
Regon 93210105300000
E mail zamowienia@rzgw.wroc.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Administracja rządowa niezespolona
Rodzaj zam inny Administracja rządowa niezespolona
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 6
Wadium Wadium w wysokości: 3 700,00 zł (słownie: trzy tysiące siedemset złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert.
Zaliczka Nie
Wiedza Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Oferent powinien udokumentować wykonanie dwóch dostaw obejmujących montaż instalacji oze na duże spady, powyżej lub równe 20,0 m. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane, oraz załączenie dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku złożenia wykazu wykonanych usług, w którym wartości wykazanych usług wyrażone będąw walucie obcej, to dla potwierdzenia spełniania warunku Zamawiający dokona przeliczenia tej waluty na PLN według średniego bieżącego kursu wyliczonego i ogłoszonego przez NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu. Wykonawcy występujący wspólnie w postępowaniu mogą spełniać powyższy warunek łącznie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Potencjal Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym tj.: Wykonawca powinien wykazać dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym tj. Narzędzia i urządzenia (o parametrach minimalnych) z podaniem ich charakterystyk technicznych niezbędne do wykonania zadania: L.p. Rodzaj sprzętu Szt. 1 Cyfrowe maszyna do obróbki metali 1 2 Maszyna kalibrujące elementy turbin (w tym wyważające dynamicznie) 1 3 spawarka elektryczna 250 A 1 4 zestaw spawalniczy tlenowo- acetylenowy 1 5 młot udarowy 40kJ 1 Wykonawcy występujący wspólnie w postępowaniu mogą spełniać powyższy warunek łącznie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zdolne Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zadania tj.: Wykonawca powinien wykazać dysponowania osób zdolnych do wykonania zamówienia: 1. Projektant - posiadający uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej 2. Kierownik robót - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 3. Kierownik robót elektrycznych - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Wykonawcy występujący wspólnie w postępowaniu mogą spełniać powyższy warunek łącznie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Sytuacja Posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej do realizacji przedmiotowego zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 100 000 zł. W przypadku złożenia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy wyrażona będzie w walucie obcej, to dla potwierdzenia spełniania warunku Zamawiający dokona przeliczenia tej waluty na PLN według średniego bieżącego kursu wyliczonego i ogłoszonego przez NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu. Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o sumie nie mniejszej niż 100 000 zł. W przypadku złożenia polisy, w której wysokość ubezpieczenia Wykonawcy wyrażona będzie w walucie obcej, to dla potwierdzenia spełniania warunku Zamawiający dokona przeliczenia tej waluty na PLN według średniego bieżącego kursu wyliczonego i ogłoszonego przez NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu. Wykonawcy występujący wspólnie w postępowaniu mogą spełniać powyższy warunek łącznie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 6 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 17 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 17 Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1. Formularz ofertowy wraz z załącznikami. Należy wypełnić załączony wzór formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 01 do SIWZ oraz załączniki: 1a - Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu 1b - Oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia 1d - Oświadczenie innego podmiotu o braku podstaw do wykluczenia (jeżeli dotyczy) 1e - Oświadczenie o przynależności lub nie, do grupy kapitałowej Oferta cenowa winna być podana w wypełnionym formularzu ofertowym. Formularz ofertowy oraz załącznik nr 1a oraz 1e należy przedstawić w oryginale. Załącznik nr 1b, oraz 1d (jeżeli dotyczy) do Formularza ofertowego należy przedstawić w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Upoważnienie (pełnomocnictwo) dla osoby (lub osób) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty. Pełnomocnictwo należy przedstawić w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Pełnomocnictwo dla osoby (lub osób) do reprezentowana Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku Wykonawców występujących wspólnie). Pełnomocnictwo należy przedstawić w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Istotne postanowienia do umowy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym zał. nr 02 do SIWZ Zamawiający dopuszcza możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, obejmujących w szczególności: I. Zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia: 1. zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, geologicznymi, archeologicznymi, 2. w następstwie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: a) wstrzymanie prac projektowych przez Zamawiającego; 3. zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: a)przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.; b) odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, itp. lub wydanie postanowień negatywnych, w tym zmiana podstawy prawnej wydania orzeczeń; c) żądanie przez organy administracji uzupełnienia dokumentacji, w szczególności dostarczenia decyzji i postanowień innych organów; d)gdy po ustaleniu zakresu raportu oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko niemożliwym jest wykonanie całości zamówienia w terminie przewidzianym umową. e)w przypadku jeśli zaistnieje potrzeba uzyskania decyzji środowiskowej 4. Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac w szczególności: a) brak możliwości dojazdu oraz transportu na teren budowy spowodowany awariami, remontami lub przebudowami dróg dojazdowych; b) ze względu na konieczność wykonania robót dodatkowych, warunkujących terminowe wykonanie zamówienia podstawowego; W przypadku wystąpienia jakiejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. I. powyżej terminu wykonania Umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty. II. Zmiany sposobu spełnienia świadczenia 1. zmiany technologiczne, w szczególności: a)niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; b)pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; c)pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; d)konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych lub materiałowych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu; e)konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. III. Zmiany osobowe a)zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się, co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane; Zamawiający nie dopuszcza do zmiany personelu na osoby o niższych kwalifikacjach lub doświadczeniu niż wykazano w warunkach udziału w przedmiotowym postępowaniu. b)zmiana podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy na innego dysponującego, co najmniej porównywalnym doświadczeniem, potencjałem technicznym i osobowym; c)rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, o ile posłużenie się podwykonawcą doprowadzi do skrócenia terminu wykonania przedmiotu umowy, zmniejszenia należnego Wykonawcy wynagrodzenia lub zastosowania przy wykonaniu przedmiotu umowy bardziej zaawansowanych rozwiązań technologicznych w porównaniu do wskazanych w SIWZ. d)zmiany osób do nadzorowania robót. 1.3 Nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności: a)zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców); b)zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami; c)Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień Umowy w innych, niż określone w ust.1 niniejszego rozdziału w sytuacjach, i mających charakter zmian nieistotnych, tj. nie odnoszących się do kwestii, które podlegały ocenie podczas wyboru Wykonawcy, a także takich, których wprowadzenie na etapie postępowania nie miałoby wpływu na zmianę kręgu podmiotów, które ubiegają się o to zamówienie lub doprowadziłoby do wyboru innej oferty niż pierwotne. d)zmiany osób do nadzorowania robót. IV. Pozostałe zmiany a) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357.1 Kc z uwzględnieniem faktu, że za rażącą zostanie uznana strata w wysokości, o której mowa w art. 397 ksh. i innych, które nie będą ingerować w określenie przedmiotu zamówienia.
Kryt cena B
Kryt 1p 60
Kryt 2 Okres gwarancji powyżej 36 miesięcy
Kryt 2p 40
Spec www http://wroclaw.rzgw.gov.pl i http://bip.wroclaw.rzgw.gov.pl
Spec war Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, ul. C.K. Norwida 34, 50-950 Wrocław; pok. 16 SIWZ MOŻNA WYKUPIĆ OSOBIŚCIE PO ZŁOŻENIU PISEMNEGO WNIOSKU Opłata: 21,23 zł
Data skl 04/05/2016
Godz skl 10:30
Miejsce Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, ul. C. K. Norwida 34, pok. 14, parter
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)