Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
|
Ulica |
ul. Norwida 34
|
Nr domu |
34
|
Miejscowość |
Wrocław
|
Kod Pocztowy |
50-950
|
Województwo |
dolnośląskie
|
Tel |
071 3378800
|
Fax |
071 3285048
|
Internet |
www.rzgw.wroc.pl
|
Regon |
93210105300000
|
E-mail |
zamowienia@rzgw.wroc.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Administracja rządowa niezespolona
|
Rodzaj zam inny |
Administracja rządowa niezespolona
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
6
|
Wadium |
Wadium w wysokości: 3 700,00 zł (słownie: trzy tysiące siedemset złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert.
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Oferent powinien udokumentować wykonanie dwóch dostaw obejmujących montaż instalacji oze na duże spady, powyżej lub równe 20,0 m. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane, oraz załączenie dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
W przypadku złożenia wykazu wykonanych usług, w którym wartości wykazanych usług wyrażone będąw walucie obcej, to dla potwierdzenia spełniania warunku Zamawiający dokona przeliczenia tej waluty na PLN według średniego bieżącego kursu wyliczonego i ogłoszonego przez NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu.
Wykonawcy występujący wspólnie w postępowaniu mogą spełniać powyższy warunek łącznie.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
Potencjał |
Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym tj.: Wykonawca powinien wykazać dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym tj. Narzędzia i urządzenia (o parametrach minimalnych) z podaniem ich charakterystyk technicznych niezbędne do wykonania zadania:
L.p. Rodzaj sprzętu Szt.
1 Cyfrowe maszyna do obróbki metali 1
2 Maszyna kalibrujące elementy turbin (w tym wyważające dynamicznie) 1
3 spawarka elektryczna 250 A 1
4 zestaw spawalniczy tlenowo- acetylenowy 1
5 młot udarowy 40kJ 1
Wykonawcy występujący wspólnie w postępowaniu mogą spełniać powyższy warunek łącznie.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
Zdolne |
Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zadania tj.: Wykonawca powinien wykazać dysponowania osób zdolnych do wykonania zamówienia:
1. Projektant - posiadający uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
2. Kierownik robót - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
3. Kierownik robót elektrycznych - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Wykonawcy występujący wspólnie w postępowaniu mogą spełniać powyższy warunek łącznie.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
Sytuacja |
Posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej do realizacji przedmiotowego zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 100 000 zł.
W przypadku złożenia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy wyrażona będzie w walucie obcej, to dla potwierdzenia spełniania warunku Zamawiający dokona przeliczenia tej waluty na PLN według średniego bieżącego kursu wyliczonego i ogłoszonego przez NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu.
Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o sumie nie mniejszej niż 100 000 zł.
W przypadku złożenia polisy, w której wysokość ubezpieczenia Wykonawcy wyrażona będzie w walucie obcej, to dla potwierdzenia spełniania warunku Zamawiający dokona przeliczenia tej waluty na PLN według średniego bieżącego kursu wyliczonego i ogłoszonego przez NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu.
Wykonawcy występujący wspólnie w postępowaniu mogą spełniać powyższy warunek łącznie.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 6 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 15 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 17 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 17 |
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. Formularz ofertowy wraz z załącznikami.
Należy wypełnić załączony wzór formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 01 do SIWZ oraz załączniki:
1a - Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu
1b - Oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia
1d - Oświadczenie innego podmiotu o braku podstaw do wykluczenia (jeżeli dotyczy)
1e - Oświadczenie o przynależności lub nie, do grupy kapitałowej
Oferta cenowa winna być podana w wypełnionym formularzu ofertowym.
Formularz ofertowy oraz załącznik nr 1a oraz 1e należy przedstawić w oryginale.
Załącznik nr 1b, oraz 1d (jeżeli dotyczy) do Formularza ofertowego należy przedstawić
w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
2. Upoważnienie (pełnomocnictwo) dla osoby (lub osób) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty.
Pełnomocnictwo należy przedstawić w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
3. Pełnomocnictwo dla osoby (lub osób) do reprezentowana Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku Wykonawców występujących wspólnie).
Pełnomocnictwo należy przedstawić w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Istotne postanowienia do umowy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym zał. nr 02 do SIWZ
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, obejmujących w szczególności:
I. Zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia:
1. zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, geologicznymi, archeologicznymi,
2. w następstwie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności:
a) wstrzymanie prac projektowych przez Zamawiającego;
3. zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności:
a)przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.;
b) odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, itp. lub wydanie postanowień negatywnych, w tym zmiana podstawy prawnej wydania orzeczeń;
c) żądanie przez organy administracji uzupełnienia dokumentacji, w szczególności dostarczenia decyzji i postanowień innych organów;
d)gdy po ustaleniu zakresu raportu oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko
niemożliwym jest wykonanie całości zamówienia w terminie przewidzianym umową.
e)w przypadku jeśli zaistnieje potrzeba uzyskania decyzji środowiskowej
4. Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac w szczególności:
a) brak możliwości dojazdu oraz transportu na teren budowy spowodowany awariami, remontami lub przebudowami dróg dojazdowych;
b) ze względu na konieczność wykonania robót dodatkowych, warunkujących terminowe wykonanie zamówienia podstawowego;
W przypadku wystąpienia jakiejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. I. powyżej terminu wykonania Umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty.
II. Zmiany sposobu spełnienia świadczenia
1. zmiany technologiczne, w szczególności:
a)niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń;
b)pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy;
c)pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy;
d)konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych lub materiałowych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu;
e)konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa.
III. Zmiany osobowe
a)zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się, co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane; Zamawiający nie dopuszcza do zmiany personelu na osoby o niższych kwalifikacjach lub doświadczeniu niż wykazano w warunkach udziału w przedmiotowym postępowaniu.
b)zmiana podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy na innego dysponującego, co najmniej porównywalnym doświadczeniem, potencjałem technicznym i osobowym;
c)rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, o ile posłużenie się podwykonawcą doprowadzi do skrócenia terminu wykonania przedmiotu umowy, zmniejszenia należnego Wykonawcy wynagrodzenia lub zastosowania przy wykonaniu przedmiotu umowy bardziej zaawansowanych rozwiązań technologicznych w porównaniu do wskazanych
w SIWZ.
d)zmiany osób do nadzorowania robót.
1.3 Nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności:
a)zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców);
b)zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami;
c)Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień Umowy w innych, niż określone w ust.1 niniejszego rozdziału w sytuacjach, i mających charakter zmian nieistotnych, tj. nie odnoszących się do kwestii, które podlegały ocenie podczas wyboru Wykonawcy, a także takich, których wprowadzenie na etapie postępowania nie miałoby wpływu na zmianę kręgu podmiotów, które ubiegają się o to zamówienie lub doprowadziłoby do wyboru innej oferty niż pierwotne.
d)zmiany osób do nadzorowania robót.
IV. Pozostałe zmiany
a)
zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357.1 Kc
z uwzględnieniem faktu, że za rażącą zostanie uznana strata w wysokości, o której mowa
w art. 397 ksh. i innych, które nie będą ingerować w określenie przedmiotu zamówienia.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
60
|
Kryt 2 |
Okres gwarancji powyżej 36 miesięcy
|
Kryt 2p |
40
|
Adres strony internetowej siwz |
http://wroclaw.rzgw.gov.pl i http://bip.wroclaw.rzgw.gov.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, ul. C.K. Norwida 34, 50-950 Wrocław; pok. 16 SIWZ MOŻNA WYKUPIĆ OSOBIŚCIE PO ZŁOŻENIU PISEMNEGO WNIOSKU Opłata: 21,23 zł
|
Data składania wniosków |
04/05/2016
|
Godzina składania wniosków |
10:30
|
Miejsce |
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, ul. C. K. Norwida 34, pok. 14, parter
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|