dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek administracyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 4 części.

Publication date 2016-04-22
End date 2016-05-13 10:00:00
Instytucja Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne,
  • Sprzęt związany z komputerami,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 100720 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 302130005, 302131006, 302321108, 302300000, 302161100, 488200002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek administracyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 4 części, zgodnie z załącznikami nr 1-4 do SIWZ.
część 1 - dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek administracyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z załączniku nr 1 i 1 A do SIWZ,
część 2 - dostawa niestandardowego sprzętu komputerowego (serwer) dla Biblioteki Głównej UP w Lublinie, zgodnie z załączniku nr 2 i 2 A do SIWZ,
część 3 - dostawa niestandardowego zestawu komputerowego dla Katedry Chemii, zgodnie z załącznikiem nr 3 i 3A do SIWZ,
część 4 - dostawa smartfona dla Katedry Hodowli i Ochrony Zasobów Genetycznych Bydła, zgodnie z załączniku nr 4 i 4 A do SIWZ,
Wykonawca udzieli gwarancji w zakresie:
część 1: minimum 24 miesiące na cały asortyment,
część 2: minimum 36 miesięcy on-site w trybie NBD realizowaną zgodnie z wymaganiami normy ISO 9001 przez uprawniony podmiot serwisowy,
część 3: gwarancji na cały zestaw: minimum 24 miesiące on-site w trybie NBD, serwis realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta, zgodnie z wymaganiami normy ISO 9001,
część 4: minimum 12 miesięcy na cały asortyment

Opis

część 1 - dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek administracyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z załączniku nr 1 i 1 A do SIWZ,
Wykonawca jest zobowiązany wykonywać zamówienie w terminie:
a/ w części 1 w terminie do 30 dni licząc od dnia przekazania przez Zamawiającego Wykonawcy oryginału zaświadczenia wydanego przez MNiSW potwierdzającego, że przedmiot zamówienia jest przeznaczony dla placówki oświatowej,część 2 - dostawa niestandardowego sprzętu komputerowego (serwer) dla Biblioteki Głównej UP w Lublinie, zgodnie z załączniku nr 2 i 2 A do SIWZ,część 3 - dostawa niestandardowego zestawu komputerowego dla Katedry Chemii, zgodnie z załącznikiem nr 3 i 3A do SIWZ,część 4 - dostawa smartfona dla Katedry Hodowli i Ochrony Zasobów Genetycznych Bydła, zgodnie z załączniku nr 4 i 4 A do SIWZ,

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
Ulica ul. Akademicka 13
Nr domu 13
Miejscowosc Lublin
Kod poczt 20-950
Wojewodztwo lubelskie
Tel 081 4456603, 4456073
Fax 081 4456730
Internet www.up.lublin.pl/zamowienia
Regon 00000189600000
E mail zamowienia@ar.lublin.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 4
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie określa opisu sposobu oceny spełniania warunku
Wiedza Wykonawca wykonał z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - jedną dostawę sprzętu komputerowego (tj. komputerów przenośnych, stacjonarnych, urządzeń drukujących) o wartości minimum 113 000,00 zł brutto (słownie: sto trzynaście tysięcy złotych 00/100 brutto).
Potencjal Zamawiający nie określa opisu sposobu oceny spełniania warunku
Zdolne Zamawiający nie określa opisu sposobu oceny spełniania warunku
Sytuacja Zamawiający nie określa opisu sposobu oceny spełniania warunku
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1. w zakresie części 1 a/ Oświadczenie wykonawcy, że urządzenia typu: - Jednostka centralna komputera - KOD B - Jednostka centralna komputera KOD A - Monitor M2 posiadają realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta, zgodnie z wymaganiami normy ISO 9001. W ofercie należy wskazać nazwę firmy serwisującej i dołączyć dokument autoryzacyjny producenta, b/ Oświadczenie w postaci wydruku wyników benchmarków programu PCMark Ventage oraz Passmark Performance Test zawierające: wyniki punktowe, identyfikator testu, informacje o testowanym systemie komputerowym potwierdzające spełnienie wymagań w zakresie określonym w załączniku 1 dla sprzętu typu: - Jednostka centralna komputera - KOD B - Jednostka centralna komputera KOD A - Notebook - model B ekran 13-14 cal. - Notebook - model C ekran 15,6 cal. - Notebook - model D ekran 17 cal. - Notebook -model E ekran 15,6 zal. 2. Wypełnienia załączników dotyczących opisu technicznego przedmiotu zamówienia w zależności od części, w której Wykonawca składa ofertę, zgodnych z załącznikami nr 1 i/lub 2 i/lub 3 i/lub 4 do SIWZ. Jeśli Wykonawca złoży ofertę równoważną o nie gorszych parametrach opisanych w SIWZ, na oferowany przedmiot zamówienia lub podzespołów innego rodzaju niż wymienione w SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pełną specyfikację techniczną oferowanego przedmiotu zamówienia w celu umożliwienia Zamawiającemu oceny oferty równoważnej. Należy dołączyć dokładny opis parametrów technicznych stosowanych równoważników z załącznika wzorując się odpowiednio we własnym opisie na załączniku 1 i/lub 2 i/lub 3 i/lub 4 do specyfikacji zawierającym wymagania techniczno - jakościowe przedmiotu zamówienia.
Inne dokumenty 1. Wypełniony formularz Oferta Wykonawcy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. 2. Wypełnione załączniki zawierające wykaz asortymentowy i ilościowy do wyceny przez Wykonawcę, w zależności od części, w której Wykonawca składa ofertę, zgodnych z załącznikami nr 1A i/lub 2A i/lub 3A i/lub 4A do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, jeśli z dokumentów dostarczonych do oferty nie wynika sposób reprezentacji, w formie opisanej w rozdziale 10 pkt 10.9 SIWZ.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie: 1/ w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT, akcyzowego kwota brutto wynagrodzenia podlega automatycznej, odpowiedniej zmianie. Zmiana kwoty brutto, o której mowa nie wymaga zawarcia aneksu do umowy, 2/ terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia siły wyższej, o której mowa w § 11 umowy, mającej wpływ na niezachowanie terminu określonego w § 3 ust. 6 umowy.
Kryt cena B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Długość terminu gwarancji
Kryt 2p 20
Spec www http://www.up.lublin.pl/szp/
Spec war Sekcja ds. Zamówień Publicznych, Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, ul. Akademicka 13 pok. 55, 20-950 Lublin
Data skl 13/05/2016
Godz skl 10:00
Miejsce Sekcja ds. Zamówień Publicznych, Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, ul. Akademicka 13 pok. 55, 20-950 Lublin
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)