Wykonanie i dostawa orderów, odznaczeń, okuć i miniatur orderów dla Kancelarii Prezydenta RP

Publication date 2016-04-25
End date 2016-05-04 13:00:00
Instytucja Kancelaria Prezydenta RP
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Tiul, koronka, skrawki tkanin tkanych, wykończenia i hafty,
  • Monety i medale

Szczegóły

Numer ogłoszenia 46143 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 395611333, 185122003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego orderów, odznaczeń, okuć i miniatur orderów według następującego podziału na części:
Część I - Ordery
Część II - Odznaczenia
Część III - Odznaczenia i okucia
Zakres dostaw z wyszczególnionymi pozycjami tworzącymi zamówienie, terminami wykonania wyrobów, materiałami, wymiarami oraz wzorami rysunkowymi określa załącznik nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia
Wykonawca udzieli min. 48-miesięcznej gwarancji na dostarczone wyroby oraz min. 72-miesięcznej gwarancji na emalię wykorzystaną do produkcji wyrobów

Opis

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego orderów.
Zakres dostaw z wyszczególnionymi pozycjami tworzącymi zamówienie, terminami wykonania wyrobów, materiałami, wymiarami oraz wzorami rysunkowymi określa załącznik nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia
Wykonawca udzieli min. 48-miesięcznej gwarancji na dostarczone wyroby oraz min. 72-miesięcznej gwarancji na emalię wykorzystaną do produkcji wyrobówPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego odznaczeń.
Zakres dostaw z wyszczególnionymi pozycjami tworzącymi zamówienie, terminami wykonania wyrobów, materiałami, wymiarami oraz wzorami rysunkowymi określa załącznik nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia
Wykonawca udzieli min. 48-miesięcznej gwarancji na dostarczone wyroby oraz min. 72-miesięcznej gwarancji na emalię wykorzystaną do produkcji wyrobów.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego odznaczeń i okuć.
Zakres dostaw z wyszczególnionymi pozycjami tworzącymi zamówienie, terminami wykonania wyrobów, materiałami, wymiarami oraz wzorami rysunkowymi określa załącznik nr 2 - Opis przedmiotu zamówienia
Wykonawca udzieli min. 48-miesięcznej gwarancji na dostarczone wyroby.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Kancelaria Prezydenta RP
Ulica ul. Wiejska 10
Nr domu 10
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-902
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 022 6952863
Fax 695-28-62
Internet www.prezydent.pl
E mail zamowienia@prezydent.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Administracja publiczna
Rodzaj zam inny Administracja publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 30/06/2016
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w następujących wysokościach dla: a) części I - 3 000,00 zł; b) części II - 4 500,00 zł; c) część III - 900,00 zł.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
Wiedza Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawca winien udokumentować wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dwóch głównych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, których łączna wartość wynosi minimum dla: części I - 80 000,00 zł brutto; części II - 114 000,00 zł brutto; części III - 22 000,00 zł brutto. Zamawiający za jedną główną dostawę uzna wykonanie dostaw - w ramach jednej umowy - obejmujących swoim zakresem wykonanie: część I - orderów o łącznej wartości min. 40 000,00 zł brutto; część II - orderów lub odznaczeń o łącznej wartości min. 57 000,00 zł brutto; część III - orderów lub odznaczeń lub medali o łącznej wartości min. 11 000,00 zł brutto. Ponadto, Wykonawcy załączą dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Jeżeli Wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedną część, powinien wykazać się realizacją dostaw dla każdej z części osobno. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie Zamawiający za spełnienie warunku uzna sytuację, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie spełniają ww. warunek łącznie, lub jeden z nich spełnia ww. warunek.
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów; 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ).
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena C
Spec www www.prezydent.pl/bip
Spec war Kancelaria Prezydenta RP ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa
Data skl 04/05/2016
Godz skl 13:00
Miejsce Kancelaria Prezydenta RP ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa - Kancelaria Główna, wejście D
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1. KRYTERIA OCENY OFERT. CZĘŚĆ I i II: Kryterium I 80% - Cena ofertowa brutto (C); Kryterium II 10% - Okres gwarancji na wyroby (G1); Kryterium III 10% - Okres gwarancji na emalię (G2). CZĘŚĆ III: Kryterium I 80% - Cena ofertowa brutto (C); Kryterium II 20% - Okres gwarancji na wyroby (G1). Szczegółowe wymagania znajdują się w Sekcji XV SIWZ. 2. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie, w: pieniądzu (przelew na rachunek bankowy), poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804). Zamawiający nie wyraża zgody na wnoszenie zabezpieczenia: w wekslach z poręczeniem wekslowym banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, przez ustanowienie zastawu na papierach wartościowych emitowanych przez Skarb Państwa lub jednostkę samorządu terytorialnego, przez ustanowienie zastawu rejestrowego na zasadach określonych w przepisach o zastawie rejestrowym i rejestrze zastawów. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy zostanie zwrócone w terminie: do 30 dni od daty obustronnie podpisanego protokołu odbioru jakościowego bez zastrzeżeń lub dodatkowego protokołu odbioru - 70%; nie później niż w 15 dniu po dacie upływu okresu rękojmi za wady - 30%. Projekt gwarancji zabezpieczenia należytego wykonania umowy stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wniesione w formie gwarancji lub poręczeń powinny w swej treści mieć wymienionych wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o wykonanie i realizację zamówienia publicznego, tj. członków konsorcjum / spółki cywilnej 3. TERMINY WYKONANIA ZAMÓWIENIA. DOSTAWY BĘDĄ REALIZOWANE W DWÓCH TERMINACH - 30 DNI OD DNIA PODPISANIA UMOWY I DO 30 CZERWCA 2016 R. Szczegółowy wykaz dostaw został określony w załączniku nr 2 do SIWZ.
Czy uniewaznienie Nie
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)