Wykonanie i dostawa orderów, odznaczeń, okuć i miniatur orderów dla Kancelarii Prezydenta RP

Data publikacji 2016-04-25
Data zakończenia 2016-05-04 13:00:00
Instytucja Kancelaria Prezydenta RP
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Tiul, koronka, skrawki tkanin tkanych, wykończenia i hafty,
  • Monety i medale

Szczegóły

Numer ogłoszenia 46143 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 395611333, 185122003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego orderów, odznaczeń, okuć i miniatur orderów według następującego podziału na części:
Część I - Ordery
Część II - Odznaczenia
Część III - Odznaczenia i okucia
Zakres dostaw z wyszczególnionymi pozycjami tworzącymi zamówienie, terminami wykonania wyrobów, materiałami, wymiarami oraz wzorami rysunkowymi określa załącznik nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia
Wykonawca udzieli min. 48-miesięcznej gwarancji na dostarczone wyroby oraz min. 72-miesięcznej gwarancji na emalię wykorzystaną do produkcji wyrobów

Opis

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego orderów.
Zakres dostaw z wyszczególnionymi pozycjami tworzącymi zamówienie, terminami wykonania wyrobów, materiałami, wymiarami oraz wzorami rysunkowymi określa załącznik nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia
Wykonawca udzieli min. 48-miesięcznej gwarancji na dostarczone wyroby oraz min. 72-miesięcznej gwarancji na emalię wykorzystaną do produkcji wyrobówPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego odznaczeń.
Zakres dostaw z wyszczególnionymi pozycjami tworzącymi zamówienie, terminami wykonania wyrobów, materiałami, wymiarami oraz wzorami rysunkowymi określa załącznik nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia
Wykonawca udzieli min. 48-miesięcznej gwarancji na dostarczone wyroby oraz min. 72-miesięcznej gwarancji na emalię wykorzystaną do produkcji wyrobów.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego odznaczeń i okuć.
Zakres dostaw z wyszczególnionymi pozycjami tworzącymi zamówienie, terminami wykonania wyrobów, materiałami, wymiarami oraz wzorami rysunkowymi określa załącznik nr 2 - Opis przedmiotu zamówienia
Wykonawca udzieli min. 48-miesięcznej gwarancji na dostarczone wyroby.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Kancelaria Prezydenta RP
Ulica ul. Wiejska 10
Nr domu 10
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-902
Województwo mazowieckie
Tel 022 6952863
Fax 695-28-62
Internet www.prezydent.pl
E-mail zamowienia@prezydent.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Administracja publiczna
Rodzaj zam inny Administracja publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/06/2016
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w następujących wysokościach dla: a) części I - 3 000,00 zł; b) części II - 4 500,00 zł; c) część III - 900,00 zł.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
Wiedza Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawca winien udokumentować wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dwóch głównych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, których łączna wartość wynosi minimum dla: części I - 80 000,00 zł brutto; części II - 114 000,00 zł brutto; części III - 22 000,00 zł brutto. Zamawiający za jedną główną dostawę uzna wykonanie dostaw - w ramach jednej umowy - obejmujących swoim zakresem wykonanie: część I - orderów o łącznej wartości min. 40 000,00 zł brutto; część II - orderów lub odznaczeń o łącznej wartości min. 57 000,00 zł brutto; część III - orderów lub odznaczeń lub medali o łącznej wartości min. 11 000,00 zł brutto. Ponadto, Wykonawcy załączą dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Jeżeli Wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedną część, powinien wykazać się realizacją dostaw dla każdej z części osobno. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie Zamawiający za spełnienie warunku uzna sytuację, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie spełniają ww. warunek łącznie, lub jeden z nich spełnia ww. warunek.
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów; 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium C
Adres strony internetowej siwz www.prezydent.pl/bip
Adres uzyskania siwz Kancelaria Prezydenta RP ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa
Data składania wniosków 04/05/2016
Godzina składania wniosków 13:00
Miejsce Kancelaria Prezydenta RP ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa - Kancelaria Główna, wejście D
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. KRYTERIA OCENY OFERT. CZĘŚĆ I i II: Kryterium I 80% - Cena ofertowa brutto (C); Kryterium II 10% - Okres gwarancji na wyroby (G1); Kryterium III 10% - Okres gwarancji na emalię (G2). CZĘŚĆ III: Kryterium I 80% - Cena ofertowa brutto (C); Kryterium II 20% - Okres gwarancji na wyroby (G1). Szczegółowe wymagania znajdują się w Sekcji XV SIWZ. 2. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie, w: pieniądzu (przelew na rachunek bankowy), poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804). Zamawiający nie wyraża zgody na wnoszenie zabezpieczenia: w wekslach z poręczeniem wekslowym banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, przez ustanowienie zastawu na papierach wartościowych emitowanych przez Skarb Państwa lub jednostkę samorządu terytorialnego, przez ustanowienie zastawu rejestrowego na zasadach określonych w przepisach o zastawie rejestrowym i rejestrze zastawów. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy zostanie zwrócone w terminie: do 30 dni od daty obustronnie podpisanego protokołu odbioru jakościowego bez zastrzeżeń lub dodatkowego protokołu odbioru - 70%; nie później niż w 15 dniu po dacie upływu okresu rękojmi za wady - 30%. Projekt gwarancji zabezpieczenia należytego wykonania umowy stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wniesione w formie gwarancji lub poręczeń powinny w swej treści mieć wymienionych wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o wykonanie i realizację zamówienia publicznego, tj. członków konsorcjum / spółki cywilnej 3. TERMINY WYKONANIA ZAMÓWIENIA. DOSTAWY BĘDĄ REALIZOWANE W DWÓCH TERMINACH - 30 DNI OD DNIA PODPISANIA UMOWY I DO 30 CZERWCA 2016 R. Szczegółowy wykaz dostaw został określony w załączniku nr 2 do SIWZ.
Czy unieważnienie Nie
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)