DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH, FARB I MATERIAŁÓW MALARSKICH, ŁĄCZNIKÓW I ZACZEPÓW GWINTOWANYCH, MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH ORAZ MATERIAŁÓW SANITARNYCH INSTALACYJNYCH.
Publication date | 2016-04-25 |
End date | 2016-05-05 09:00:00 |
Instytucja | 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy |
Miejscowość | Świętoszów |
Województwo | dolnośląskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 46197 / 2016 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 441110001, 448100001, 445310001, 441670008, 315000001, 316800006 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1. Postępowanie oznaczone jest numerem 32/PN/2016. We wszelkich kontaktach z zamawiającym wykonawcy winni powoływać się na przedmiotowy znak sprawy. 2. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 10 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164), zwanej dalej ustawą PZP lub ustawą, o wartości szacunkowej zamówienia nie przekraczającej równowartości kwoty 135 000 euro. 3. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych, farb i materiałów malarskich, łączników i zaczepów gwintowanych, materiałów elektrycznych oraz materiałów sanitarnych instalacyjnych dla 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Świętoszowie w asortymencie i ilościach wskazanych w formularzach cenowych stanowiących załącznik nr 4 (a, b, c, d, e) do niniejszej specyfikacji. 4. Postępowanie podzielone zostało na 5 oddzielnych części, tj.: - Zadanie nr 1 - Dostawa materiałów budowlanych. - Zadanie nr 2 - Dostawa farb i materiałów malarskich. - Zadanie nr 3 - Dostawa łączników i zaczepów gwintowanych. - Zadanie nr 4 - Dostawa materiałów elektrycznych. - Zadanie nr 5 - Dostawa materiałów sanitarnych instalacyjnych. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty został w formularzach cenowych stanowiących załącznik nr 4 (a, b, c, d, e) do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 6. Wykonawca zobowiązany jest do podania w formularzu cenowym nazwy handlowej producenta oraz oznaczenia (nazwa, numer, symbol, typ itp.) oferowanego towaru. Nazwa oferowanego towaru jest dla Zamawiającego istotnym elementem treści oferty ze względu na konieczność ustalenia zgodności jej treści ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, tj. porównania oferowanych przez wykonawcę produktów z parametrami wymaganymi przez zamawiającego. 7. Na każdym opakowaniu w sposób trwały musi być naklejona przez producenta etykieta opakowania zawierająca nazwę materiału oraz producenta. Wszystkie informacje powinny być napisane w języku polskim. 8. Data ważności musi wynosić minimum jeden rok od dnia dostarczenia materiałów do 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego z wyjątkiem materiałów, dla których producent określił termin ważności krótszy niż rok. W takim przypadku zamawiający dopuszcza termin przydatności do użycia nie krótszy niż 75 % czasu określonego przez producenta. 9. Oferowane towary muszą być fabrycznie nowe (I kat.), nieużywane, wolne od wad i posiadać cechy pierwotnego opakowania. Dostarczone wyroby muszą być opakowane i zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości zarówno w trakcie transportu, jak i przechowywania w warunkach magazynowych. 10. Opakowania winny być fabrycznie zamknięte, w przypadku różnic w pakowaniu fabrycznym, musi istnieć możliwość sprawdzenia zawartości opakowania oraz producenta. 11. Wykonawca zobowiązuje się do oznakowania dostarczanych materiałów kodem kreskowym, tj. materiały należy oznakować kodem kreskowym zgodnie z decyzją nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej. Dostarczone materiały powinny być oznakowane zgodnie z § 4 pkt 1 ppkt 4 i 5 (grupa materiałowa 4 i 5) ww. decyzji. Zastosowane etykiety powinny spełniać wymagania określone w § 5 dla grupy materiałowej 4 i 5 ww. decyzji. Lokalizację etykiet na opakowaniach opisuje § 5 pkt 7-9 ww. decyzji. 12. Z obowiązku oznakowania kodem kreskowym zostają wyłączone materiały nabywane w ilościach mniejszych niż standardowe opakowanie fabryczne, jeżeli producent (dostawca, wykonawca) nie oznacza kodem kreskowym pojedynczego wyrobu lecz nanosi go na opakowaniu, np. elektroda, piasek, żwir. 13. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania wypełnionej karty wyrobu w postaci elektronicznej (format MS EXCEL) do wszystkich odbiorców przedmiotu zamówienia wskazanych w umowie / SIWZ zgodnie z załącznikiem nr 6 do ww. decyzji. Dostawca przekaże odbiorcy wypełnioną kartę wyrobu najpóźniej w dniu dostawy. 14. Wykonawca wraz z materiałami dostarczy nieodpłatnie dla zamawiającego w wersji papierowej karty charakterystyki dla materiałów będących substancjami niebezpiecznymi bądź ich mieszaninami w myśl ustawy z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz. U. z 2011 r. Nr 63 poz. 322 z poźn. zm). 15. Przyjęcie przedmiotu umowy nastąpi na podstawie protokołu odbioru podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli obu stron. Protokół odbioru oraz dokumentacja dostarczona przez wykonawcę będzie podstawą do wystawienia przez wykonawcę faktury VAT. 16. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP wykonawca, który zaoferuje produkty równoważne do opisywanych przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 17. Miejscem dostaw będą magazyny wskazane przez zamawiającego. 18. Dostarczenie towaru obejmuje: przetransportowanie z miejsca składowania lub wytworzenia do magazynów zamawiającego, rozładunek ze środka transportu i złożenie w magazynie lub we wskazanym przez przedstawiciela zamawiającego miejscu. Magazyny zamawiającego: - SOI Świętoszów, ul. Żagańska 2, 59-726 Świętoszów. - SOI Dobre nad Kwisą, 67-320 Małomice. - SOI Żagań, ul. Bema 15, 68-100 Żagań. - SOI Bolesławiec, ul. Wojska Polskiego 54, 59-700 Bolesławiec. - SOI Głogów, ul. Wojska Polskiego 58, 67-200 Głogów. Osoby odpowiedzialne za realizacje umowy: - SOI Świętoszów - Krzysztof Kubrycz, tel. 690 114 578. - SOI Dobre nad Kwisą - Jan Drab, tel. 690 114 579. - SOI Żagań - Ryszard Gruszecki, tel. 669 940 288. - SOI Bolesławiec - Jarosław Karbowski, tel. 690 114 597. - SOI Głogów - Marzena Rudowicz, tel. 690 114 598. 19. Koszt transportu i ryzyko związane z dostawą towarów ponosi wykonawca. 20. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 21. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia jednorazowo dla każdej Sekcji Obsługi Infrastruktury. Termin dostawy zamówienia należy ustalić z przedstawicielami SOI z wyprzedzeniem, co najmniej o 3 dni robocze. Materiały mające określony termin przydatności do użycia powinny być dostarczone do zamawiającego z min 75% rezerwą tego terminu. 22. Wykonawca będzie zobowiązany wystawiać odrębne faktury dla każdej jednostki organizacyjnej. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 44111000-1, 44810000-1, 44531000-1, 31500000-1, 31680000-6, 44167000-8 Termin wykonania zamówienia zależy od wyboru opcji terminu dostawy dokonanej przez wykonawcę w kryterium dostaw, tj.: - 40 dni od dnia podpisania umowy lub - 30 dni od dnia podpisania umowy. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy |
Ulica | ul. Saperska 2 |
Nr domu | 2 |
Miejscowosc | Świętoszów |
Kod poczt | 59-726 |
Wojewodztwo | dolnośląskie |
Tel | 75 735 62 79 |
Fax | 75 735 62 19 |
Regon | 02150908400000 |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Inny: Wojskowy Oddział Gospodarczy |
Rodzaj zam inny | Wojskowy Oddział Gospodarczy |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 5 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 29/07/2016 |
Wadium | Zamawiający nie wymaga od wykonawców wniesienia wadium do niniejszego postępowania. |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. |
Wiedza | Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli wykonawca w załączniku nr 6 do SIWZ przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości, odpowiednio: - dla zadania nr 1 - minimum 175 000,00 zł każda; - dla zadania nr 2 - minimum 20 000,00 zł każda; - dla zadania nr 3 - minimum 7 000,00 zł każda; - dla zadania nr 4 - minimum 140 000,00 zł każda; - dla zadania nr 5 - minimum 110 000,00 zł każda. W wykazie należy podać przedmiot dostaw, daty wykonania dostaw i ich odbiorców oraz załączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Podana wartość musi dotyczyć jednego zamówienia, przez co rozumie się, iż musi wynikać z jednostkowej umowy zawartej z jednym podmiotem. Podstawowymi dowodami są: - poświadczenia pochodzące od wystawcy dokumentu określające prawidłowość wykonanych dostaw, z tym, że w odniesieniu do na-dal wykonywanych dostaw lub świadczeń okresowych lub ciągłych, poświadczenia powinny być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert; - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, może złożyć oświadczenie o należytym wykonaniu dostaw. |
Potencjal | Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. |
Zdolne | Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. |
Sytuacja | Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. |
Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 5 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 | Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wykonawca w załączniku nr 6 do SIWZ przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości, odpowiednio: - dla zadania nr 1 - minimum 175 000,00 zł każda; - dla zadania nr 2 - minimum 20 000,00 zł każda; - dla zadania nr 3 - minimum 7 000,00 zł każda; - dla zadania nr 4 - minimum 140 000,00 zł każda; - dla zadania nr 5 - minimum 110 000,00 zł każda. |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok podm zag 2 | Tak |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 90 |
Kryt 2 | Termin dostawy |
Kryt 2p | 10 |
Spec www | www.43wog.wp.mil.pl |
Spec war | 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie. 59-726 Świętoszów, ul. Saperska 2. pokój nr 212, II piętro. |
Data skl | 05/05/2016 |
Godz skl | 09:00 |
Miejsce | 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie. 59-726 Świętoszów, ul. Saperska 2. Kancelaria jawna, parter, pok. nr 12 |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |