Dostawa fabrycznie nowej odzieży, obuwia i sprzętu sportowego do 35 WOG. Sygn. 23/SZKOL/16.
| Publication date | 2016-04-27 |
| End date | 2016-05-11 10:30:00 |
| Instytucja | 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy |
| Miejscowość | Kraków |
| Województwo | małopolskie |
| Branża |
|
Szczegóły |
|
| Numer ogłoszenia | 104682 / 2016 |
| Document type | ZP-400 |
| Cpv code | 188200003, 184120000, 184121001, 184122002, 184128008, 374522003, 374520001, 374521002, 374510004, 374230009 |
| Adres strony internetowej siwz | |
| BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
| Przedmiotem zamówienia jest: dostawa fabrycznie nowej odzieży, obuwia i sprzętu sportowego do 35 WOG. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości, znajdują się w formularzach cenowych oraz Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiących załączniki, będące integralną częścią niniejszej dokumentacji. 3.2. Zamówienie zostało podzielone na trzy części: Część nr 1 - Odzież i obuwie sportowe. Odzież i obuwie sportowe przeznaczone do indywidualnego i zespołowego treningu sportowego. Dostarczone produkty muszą spełniać określone w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia potrzeby i wymogi trenujących, powinny być uszyte i wykonane z materiałów wysokiej jakości, w których zastosowano systemy wiatroszczelne, oddychające, odprowadzające wilgoć na zewnątrz, zapobiegające otarciom, zgodne z OPZ pod względem rozmiaru i koloru. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 stanowi zał. nr 10a do SIWZ. Część nr 2 - Sprzęt sportowy. Sprzęt sportowy przeznaczony do indywidualnego i zespołowego treningu sportowego, spełniający określone w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia potrzeby i wymogi trenujących - wykonany z materiałów wysokiej jakości, w wymaganych przypadkach spełniający normy bezpieczeństwa, posiadający odpowiedni rozmiar i kolorystykę. Wykonawca udzieli gwarancji na sprzęt sportowy zgodnie z gwarancja producenta, podczas wykonywania dostaw do towaru dołączy karty gwarancyjne i wykaz punktów serwisowych dotyczy pozycji nr 26 i 86 z szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia dla części nr 2 tj. załącznik nr 10b do SIWZ. Za względu na ograniczenia wynikające z przepisów dotyczących zasad zakupu środków trwałych Zamawiający może kupić wyłącznie towary o cenie jednostkowej do 3 500,00 zł. brutto. (Ustawa z dn. 29.09.1994r. o Rachunkowości, Dziennik Ustaw 2009 nr 152 poz. 1223 z późniejszymi zmianami). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2 stanowi zał. nr 10b do SIWZ. Zadanie nr 3 - Sprzęt wspinaczkowy. Sprzęt przeznaczony do szkolenia, treningu oraz uprawiania wspinaczki ściankowej i górskiej. Doskonale spisujący się w trudnych warunkach atmosferycznych. Wykonany z materiałów wysokiej jakości, spełniający normy bezpieczeństwa, określone w OPZ parametry techniczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 3 stanowi zał. nr 10c do SIWZ. Wykonawca dostarczy zakupiony towar własnym środkiem transportowym i na koszt własny do siedziby Zamawiającego tj. Rząska ul. Krakowska 2. Wykonawca dostarczy towar w partiach (maksymalnie 5 partii zarówno dla części 1 jak i 2 oraz maksymalnie 2 partie dla części 3) zgodnie z Rozdzielnikiem, przekazanym Wykonawcy w dniu podpisania umowy, zawierającym informacje dotyczące pozycji i ilości zamówionych towarów oraz bezpośredniego odbiorcy - jednostki lub instytucji będącej na zaopatrzeniu 35 WOG. Wykonawca zobowiązuje się dołączyć do każdej partii dostawy faktury - osobna faktura dla każdej jednostki i instytucji wskazanej w Rozdzielniku - zgodnie z asortymentem dostarczonego towaru oraz ceną ofertową. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie rozładunek i złożenie towaru we wskazanym przez Zamawiającego pomieszczeniu w jego siedzibie . Zamawiający zastrzega sobie możliwość wymiany rozmiaru dostarczonego towaru w terminie 21 dni od dnia potwierdzenia odbioru towaru. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia nie więcej niż 20 % o czym zobowiązany będzie powiadomić Wykonawcę pisemnie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia ilości danego artykułu, kosztem innego w granicach nieprzekraczających ogólnej ceny ofertowej. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone materiały są uszkodzone, mają wady utrudniające albo uniemożliwiające ich używanie lub nie spełniają wymagań określonych przez Zamawiającego, również wady zgłoszone w okresie gwarancyjnym, Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów równoważnych - fabrycznie nowych. Materiały te muszą posiadać te same parametry i standardy jakościowe bądź lepsze w stosunku do materiałów wskazanych (pożądanych) przez Zamawiającego i określonych w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (zał. nr 10a,10b,10c do SIWZ) oraz w Formularzu cenowym (zał. nr 11a, 11b,11c do SIWZ). W przypadku oferowania materiałów równoważnych Wykonawca powinien wykazać, że oferowany towar spełnia wymagania określone przez Zamawiającego wraz z określeniem zakresu równoważności (wzór zał. nr 8 do SIWZ). Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Oferowany produkt równoważny nie może naruszać praw patentowych producentów oryginalnych materiałów. Ilekroć w niniejszej specyfikacji przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych lub pochodzenia to przyjmuje się, że takim wskazaniom towarzyszą wyrazy lub równoważne. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia skorzystał z dyspozycji wyrażonej w art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (z zastrzeżeniami) i wskazał na markę z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości jego opisania w sposób wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych Zamawiający wskazuje tym samym parametry techniczne (w tym pojemność i wydajność) i jakościowe wymaganego towaru. |
Dodatkowe informacje
| Biuletyn | 1 |
| Nazwa | 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy |
| Ulica | Rząska, ul. Krakowska 2 |
| Nr domu | 2 |
| Miejscowosc | Kraków |
| Kod poczt | 30-901 |
| Wojewodztwo | małopolskie |
| Tel | +48 261135116, +48 261133017 |
| Fax | +48 261135059, +48 261135165 |
| Internet | www.35wog.wp.mil.pl |
| Regon | 12150664500000 |
| E mail | szpk@35wog.mil.pl |
| Czy obowiazkowa | Tak |
| Dotyczy | 1 |
| Rodzaj zam | Inny: Jednostka Budżetowa |
| Rodzaj zam inny | Jednostka Budżetowa |
| Rodz zam | D |
| Czy czesci | Tak |
| Ilosc czesci | 3 |
| Czy wariant | Nie |
| Czy dialog | Nie |
| Czy uzup | Nie |
| Czas | Obowiązuje termin |
| Czas dni | 40 |
| Wadium | 2.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Dla części nr 1 w kwocie - 2 500,00 zł (słownie zł: dwa tysiące pięćset złotych) Dla części nr 2 w kwocie - 2 000,00 zł (słownie zł: dwa tysiące złotych) Dla części nr 3 w kwocie - 500,00 zł (słownie zł: pięćset złotych) |
| Zaliczka | Nie |
| Uprawnienie | Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie. |
| Wiedza | Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie. |
| Potencjal | Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie. |
| Zdolne | Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie. |
| Sytuacja | Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie. |
| Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 5 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 6 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 7 | Tak |
| Dok grup kap 1 | Tak |
| Dok podm zag 1 | Tak |
| Dok podm zag 2 | Tak |
| Dok podm zag 3 | Tak |
| Dok podm zag 4 | Tak |
| Dok podm zag 5 | Tak |
| Niepelnosprawne | Nie |
| Kod trybu | PN |
| Kryt cena | A |
| Spec www | http://35wog.wp.mil.pl/pl/37.html |
| Spec war | 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Krakowska 2, Rząska 30-901 Kraków |
| Data skl | 11/05/2016 |
| Godz skl | 10:30 |
| Miejsce | 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Krakowska 2, Rząska 30-901 Kraków Kancelaria jawna, budynek nr 1, pokój nr 120 (piętro I) w godzinach 8.00 - 11.00 i 13.00 - 15.00 |
| Termin | Obowiązuje termin |
| Okres liczba dni | 30 |
| Czy uniewaznienie | Nie |
| Oswiadczenia wykluczenia 3 | Tak |