Dostawa fabrycznie nowej odzieży, obuwia i sprzętu sportowego do 35 WOG. Sygn. 23/SZKOL/16.

Data publikacji 2016-04-27
Data zakończenia 2016-05-11 10:30:00
Instytucja 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Odzież sportowa,
  • Obuwie sportowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 104682 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 188200003, 184120000, 184121001, 184122002, 184128008, 374522003, 374520001, 374521002, 374510004, 374230009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa fabrycznie nowej odzieży, obuwia i sprzętu sportowego do 35 WOG.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości, znajdują się w formularzach cenowych oraz Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiących załączniki, będące integralną częścią niniejszej dokumentacji.
3.2. Zamówienie zostało podzielone na trzy części:

Część nr 1 - Odzież i obuwie sportowe.
Odzież i obuwie sportowe przeznaczone do indywidualnego i zespołowego treningu sportowego. Dostarczone produkty muszą spełniać określone w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia potrzeby i wymogi trenujących, powinny być uszyte i wykonane z materiałów wysokiej jakości, w których zastosowano systemy wiatroszczelne, oddychające, odprowadzające wilgoć na zewnątrz, zapobiegające otarciom, zgodne z OPZ pod względem rozmiaru i koloru.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 stanowi zał. nr 10a do SIWZ.

Część nr 2 - Sprzęt sportowy.
Sprzęt sportowy przeznaczony do indywidualnego i zespołowego treningu sportowego, spełniający określone w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia potrzeby i wymogi trenujących - wykonany z materiałów wysokiej jakości, w wymaganych przypadkach spełniający normy bezpieczeństwa, posiadający odpowiedni rozmiar i kolorystykę. Wykonawca udzieli gwarancji na sprzęt sportowy zgodnie z gwarancja producenta, podczas wykonywania dostaw do towaru dołączy karty gwarancyjne i wykaz punktów serwisowych dotyczy pozycji nr 26 i 86 z szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia dla części nr 2 tj. załącznik nr 10b do SIWZ.
Za względu na ograniczenia wynikające z przepisów dotyczących zasad zakupu środków trwałych Zamawiający może kupić wyłącznie towary o cenie jednostkowej do 3 500,00 zł. brutto. (Ustawa z dn. 29.09.1994r. o Rachunkowości, Dziennik Ustaw 2009 nr 152 poz. 1223 z późniejszymi zmianami).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2 stanowi zał. nr 10b do SIWZ.

Zadanie nr 3 - Sprzęt wspinaczkowy.
Sprzęt przeznaczony do szkolenia, treningu oraz uprawiania wspinaczki ściankowej
i górskiej. Doskonale spisujący się w trudnych warunkach atmosferycznych. Wykonany
z materiałów wysokiej jakości, spełniający normy bezpieczeństwa, określone w OPZ parametry techniczne.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 3 stanowi zał. nr 10c do SIWZ.
Wykonawca dostarczy zakupiony towar własnym środkiem transportowym i na koszt własny do siedziby Zamawiającego tj. Rząska ul. Krakowska 2.
Wykonawca dostarczy towar w partiach (maksymalnie 5 partii zarówno dla części 1 jak i 2 oraz maksymalnie 2 partie dla części 3) zgodnie z Rozdzielnikiem, przekazanym Wykonawcy w dniu podpisania umowy, zawierającym informacje dotyczące pozycji i ilości zamówionych towarów oraz bezpośredniego odbiorcy - jednostki lub instytucji będącej na zaopatrzeniu 35 WOG.
Wykonawca zobowiązuje się dołączyć do każdej partii dostawy faktury - osobna faktura dla każdej jednostki i instytucji wskazanej w Rozdzielniku - zgodnie z asortymentem dostarczonego towaru oraz ceną ofertową.
Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie rozładunek i złożenie towaru we wskazanym przez Zamawiającego pomieszczeniu w jego siedzibie .
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wymiany rozmiaru dostarczonego towaru w terminie 21 dni od dnia potwierdzenia odbioru towaru.
Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia
nie więcej niż 20 % o czym zobowiązany będzie powiadomić Wykonawcę pisemnie.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia ilości danego artykułu, kosztem innego w granicach nieprzekraczających ogólnej ceny ofertowej.
W przypadku stwierdzenia, że dostarczone materiały są uszkodzone, mają wady utrudniające albo uniemożliwiające ich używanie lub nie spełniają wymagań określonych przez Zamawiającego, również wady zgłoszone w okresie gwarancyjnym, Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt
Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów równoważnych - fabrycznie nowych.
Materiały te muszą posiadać te same parametry i standardy jakościowe bądź lepsze w stosunku do materiałów wskazanych (pożądanych) przez Zamawiającego i określonych w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (zał. nr 10a,10b,10c do SIWZ) oraz w Formularzu cenowym (zał. nr 11a, 11b,11c do SIWZ).
W przypadku oferowania materiałów równoważnych Wykonawca powinien wykazać, że oferowany towar spełnia wymagania określone przez Zamawiającego wraz z określeniem zakresu równoważności (wzór zał. nr 8 do SIWZ). Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy.
Oferowany produkt równoważny nie może naruszać praw patentowych producentów oryginalnych materiałów.
Ilekroć w niniejszej specyfikacji przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych lub pochodzenia to przyjmuje się, że takim wskazaniom towarzyszą wyrazy lub równoważne. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia skorzystał
z dyspozycji wyrażonej w art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych
(z zastrzeżeniami) i wskazał na markę z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości jego opisania w sposób wyczerpujący za pomocą dokładnych
i zrozumiałych określeń. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych Zamawiający wskazuje tym samym parametry techniczne (w tym pojemność i wydajność)
i jakościowe wymaganego towaru.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Ulica Rząska, ul. Krakowska 2
Nr domu 2
Miejscowość Kraków
Kod Pocztowy 30-901
Województwo małopolskie
Tel +48 261135116, +48 261133017
Fax +48 261135059, +48 261135165
Internet www.35wog.wp.mil.pl
Regon 12150664500000
E-mail szpk@35wog.mil.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Jednostka Budżetowa
Rodzaj zam inny Jednostka Budżetowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 40
Wadium 2.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Dla części nr 1 w kwocie - 2 500,00 zł (słownie zł: dwa tysiące pięćset złotych) Dla części nr 2 w kwocie - 2 000,00 zł (słownie zł: dwa tysiące złotych) Dla części nr 3 w kwocie - 500,00 zł (słownie zł: pięćset złotych)
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wiedza Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie.
Potencjał Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://35wog.wp.mil.pl/pl/37.html
Adres uzyskania siwz 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Krakowska 2, Rząska 30-901 Kraków
Data składania wniosków 11/05/2016
Godzina składania wniosków 10:30
Miejsce 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Krakowska 2, Rząska 30-901 Kraków Kancelaria jawna, budynek nr 1, pokój nr 120 (piętro I) w godzinach 8.00 - 11.00 i 13.00 - 15.00
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)