Dostawa bielizny pościelowej - 3 zadania.

Publication date 2016-04-29
End date 2016-05-10 11:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Koce i pledy,
  • Bielizna pościelowa,
  • Bielizna szpitalna

Szczegóły

Numer ogłoszenia 48269 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 395120004, 395111008, 395180006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa bielizny pościelowej wyspecyfikowanej w niżej wymienionych 5 zadaniach:

Zadanie 1 - Dostawa pościeli szpitalnej
Zadanie 2 - Dostawa koców
Zadanie 3 - Dostawa pidżam dla dzieci

3.2. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
39 51 20 00-4- bielizna pościelowa
39 51 11 00-8- koce
39 51 80 00-6- bielizna szpitalna

3.3.Szczegółowe wymagania w stosunku do w/w asortymentu zamówienia i jego zakres zawierają Załączniki nr 1-3 do SIWZ.
3.4. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców.
3.5. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
3.6. Zamawiający nie wymaga aby całość zamówienia była wykonana samodzielnie przez Wykonawcę.
3.7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.

Opis

Zadanie 1 - Dostawa pościeli szpitalnej.
1. Poszewka na poduszkę 70x80 cm
szt. 498;
2. Poszwa na koc 160x210 cm
szt. 467;
Poszwa na koc 100x140 cm
szt. 20;
3. Podkład 160x90 cm
szt. 303;
4. Prześcieradło 160x250
szt. 638;
Prześcieradło 140x180
szt. 20;Zadanie 2 - Dostawa koców:
1. Koc 160/200-210 cm szt. 160;Zadanie 3 - Dostawa pidżam dla dzieci:
1. Pidżama dla dzieci rozm.: 110 cm szt. 2;
rozm. 116 cm szt. 2;
rozm. 122 cm szt. 2;
rozm. 134 cm szt. 2;
rozm. 145 cm szt. 2;
rozm. 152 cm szt. 2;
rozm. 164 cm szt. 2;
rozm. 175 cm szt. 2;
rozm. 182 cm szt. 2;

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego
Ulica ul. Biernackiego 9
Nr domu 9
Miejscowosc Lublin
Kod poczt 20-089
Wojewodztwo lubelskie
Tel 81 740 86 14
Fax 81 740 39 34
Internet www.janbozy.lublin.pl
Regon 43099240200000
E mail zamowienia@spszw.lublin.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiem Zamawiającego, określonym w pkt. 5.3. lit a) SIWZ na potwierdzenie warunku określonego w ppkt. 5.1. lit a). SIWZ
Wiedza Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiem Zamawiającego, określonym w pkt. 5.3. lit a) SIWZ na potwierdzenie warunku określonego w ppkt. 5.1. lit b). SIWZ
Potencjal Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiem Zamawiającego, określonym w pkt. 5.3. lit a) SIWZ na potwierdzenie warunku określonego w ppkt. 5.1. lit c). SIWZ
Zdolne Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiem Zamawiającego, określonym w pkt. 5.3. lit a) SIWZ na potwierdzenie warunku określonego w ppkt. 5.1. lit c). SIWZ
Sytuacja Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiem Zamawiającego, określonym w pkt. 5.3. lit a) SIWZ na potwierdzenie warunku określonego w ppkt. 5.1. lit d). SIWZ
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw I. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia określonego w Zad.. nr 1-3, zawiera zał. nr 1-3 do SIWZ, zawierający zestawienie parametrów granicznych przedmiotu zamówienia. Ponadto Zamawiający wymaga, aby: 9.1. Oferowany przedmiot zamówienia spełniał wymagania Zamawiającego w zakresie wymagań granicznych opisanych w zestawieniu parametrów granicznych, określonych w Załączniku nr 1-3 do SIWZ . II. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia nw. dokumentów: 9.2. Prawidłowo wypełnione tabele parametrów granicznych, określone w Załączniku nr 1-3 do SIWZ, z zaznaczeniem właściwej kolumny TAK lub NIE dla każdego z parametrów. 9.3. Kartę techniczną tkaniny wystawioną przez producenta tkaniny, potwierdzającą gramaturę i skład chemiczny lub inny równoważny dokumenty wydany przez producenta tkaniny z której będzie wykonany przedmiot zamówienia zawierający wymagane dane. Oferty z produktami nie spełniającymi wszystkich parametrów granicznych zostaną odrzucone. Odrzucenie oferty spowoduje również podanie sprzecznych opisów z dokumentami dołączonymi do oferty lub złożonymi na wezwanie Zamawiającego. Nie złożenie dokumentów/druków określonych w pkt. 9.2-9.3, skutkować będzie odrzuceniem oferty, po wyczerpaniu procedury określonej w art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Inne dokumenty 8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 8.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno: - jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania - wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców udzielających pełnomocnictwa musi podpisać się na dokumencie pełnomocnictwa, zgodnie z zasadą reprezentacji 8.2. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 8.3. Zgodnie z art. 141 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 8.4. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z Pełnomocnikiem.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w niżej wymienionych przypadkach: a) nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę ( np. w wyniku przekształceń, przejęć, itd.) b) zmiany stawki podatku VAT poprzez podpisanie stosownego aneksu , z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę, Po stronie Wykonawcy leży obowiązek udokumentowania powyższych okoliczności.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin dostaw cząstkowych
Kryt 2p 10
Spec www www.janbozy.lublin.pl
Spec war Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego ul. Biernackiego 9, 20-089,Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych pok. nr 14.
Data skl 10/05/2016
Godz skl 11:00
Miejsce Kancelaria Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Bożego ul. Biernackiego 9, 20-089 ( w budynku administracyjnym pok. 27) lub drogą pocztową ( na własne ryzyko).
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)