Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Kluczborku
| Publication date | 2016-05-04 |
| End date | 2016-05-12 10:00:00 |
| Instytucja | Zakład Karny |
| Miejscowość | Kluczbork |
| Województwo | opolskie |
| Branża |
|
Szczegóły |
|
| Numer ogłoszenia | 110500 / 2016 |
| Document type | ZP-400 |
| Cpv code | 158300005, 158700007, 153311307, 156131009, 158610001, 153311345, 152400002, 151310005, 158511009, 153322305, 156121002, 153120008, 155117000, 153315002, 151313101, 156141006, 158000006, 158712604, 159810008, 158914004 |
| Adres strony internetowej siwz | |
| BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
| Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Kluczborku. 1. Bulion warzywny w opak. do 5 kg - CPV 15891500-5, w ilości 1200 kg, 2. Cukier biały kryształ w opak. do 25 kg - CPV 15831000-2, w ilości 5300 kg, 3. Cynamon w opak. do 3 kg - CPV 15870000-7, w ilości 10 kg, 4. Czosnek mielony w opak. do 1 kg - CPV 15870000-7, w ilości 80 kg, 5. Dżem truskawkowy niskosłodzony w wiaderkach do 10 kg - CPV 15332296-5, w ilości 800 kg, 6. Fasola typu Jaś w opak. do 25 kg - CPV 15331130-7, w ilości 1900 kg, 7. Groszek zielony konserwowy w puszce do 1 kg - CPV 15331462-3, w ilości 500 kg, 8. Groch łuskany w opak. do 25 kg - CPV 03212200-2, w ilości 1100 kg, 9. Herbata w opak. od 0,10 do 2 kg - CPV 15863000-5, w ilości 370 kg, 10. Kasza jęczmienna w opak. do 25 kg - CPV 15613100-9, w ilości 1800 kg, 11. Kasza manna w opak. do 5 kg - CPV 15613100-9, w ilości 1300 kg, 12. Kawa zbożowa w opak. do 25 kg - CPV 15861000-1, w ilości 700 kg, 13. Koncentrat pomidorowy 30 % w opak. od 0,9 do 5 kg - CPV 15331134-5, w ilości 3400 kg, 14. Konserwa szprot w pomidorach w opak. od 0,30 do 0,33 kg - CPV 15240000-2, w ilości 800 kg, 15. Konserwa sałatka z makreli w opak. od 0,30 do 0,33 kg - CPV 15240000-2, w ilości 1100 kg, 16. Konserwa turystyczna w opak. od 0,10 do 0,33 kg - CPV 15131000-5, w ilości 1300 kg, 17. Konserwa tyrolska w opak. od 0,10 do 0,33 kg - CPV 15131000-5, w ilości 1000 kg, 18. Liść laurowy w opak. do 3 kg - CPV 15870000-7, w ilości 30 kg, 19. Majeranek suszony w opak. do 3 kg - CPV 15870000-7, w ilości 60 kg, 20. Makaron czterojajeczny kolanka w opak. do 20 kg - CPV 15851100-9, w ilości 2800 kg, 21. Makaron czterojajeczny nitki w opak. do 20 kg - CPV 15851100-9, w ilości 1000 kg, 22. Makaron czterojajeczny świderki w opak. do 20 kg - CPV 15851100-9, w ilości 2800 kg, 23. Marmolada w opak. do 15 kg - CPV 15332230-5, w ilości 1700 kg, 24. Mąka pszenna w opak. do 25 kg - CPV 15612100-2, w ilości 4000 kg, 25. Mąka ziemniaczana w opak. do 10 kg - CPV 15312000-8, w ilości 450 kg, 26. Mleko w proszku w opak. 0,50 do 2 kg - CPV 15511700-0, w ilości 700 kg, 27. Musztarda w opak. do 5 kg - CPV 15871250-1, w ilości 300 kg, 28. Ocet w butelkach od 0,5 do 1 l - CPV 15871110-8, w ilości 300 l, 29. Ogórki konserwowe w opak. od 0,9 do 2 kg - CPV 15331500-2, w ilości 700 kg, 30. Oregano suszone w opak. od 1 do 3 kg - CPV 15872000-1, w ilości 30 kg, 31. Papryka mielona w opak. do 3 kg - CPV 15870000-7, w ilości 80 kg, 32. Paprykarz w opak. od 0,30 do 0,33 kg - CPV 15240000-2, w ilości 1500 kg, 33. Pasztet drobiowy w opak. aluminium od 0,10 do 0,13 kg - CPV 15131310-1, w ilości 1400 kg, 34. Pasztet mazowiecki w opak. od 0,10 do 0,33 kg - CPV 15131310-1, w ilości 1200 kg, 35. Pieprz czarny mielony w opak. do 5 kg - CPV 15872100-2, w ilości 200 kg, 36. Przyprawa do zup w płynie w opak. do 1 l - CPV 15871000-4, w ilości 2000 l, 37. Ryż biały w opak. do 25 kg - CPV 15614100-6, w ilości 2800 kg, 38. Soja granulat w opak. do 25 kg - CPV 15800000-6, w ilości 650 kg, 39. Sos biały w opak. do 5 kg - CPV 15871260-4, w ilości 30 kg, 40. Sos grzybowy w opak. do 5 kg - CPV 15871260-4, w ilości 40 kg, 41. Sos pieczeniowy w opak. do 5 kg - CPV 15871260-4, w ilości 80 kg, 42. Sos pomidorowy w opak. do 5 kg - CPV 15871260-4 , w ilości 50 kg, 43. Sól spożywcza drobnoziarnista w opak. do 25 kg - CPV 15872400-5, w ilości 2000 kg, 44. Woda mineralna gazowana w butelkach 1,5 l - CPV 15981000-8, w ilości 700 l, 45. Woda mineralna niegazowana w butelkach 1,5 l - CPV 15981000-8, w ilości 700 l, 46. Ziele angielskie w opak. do 3 kg - CPV 15870000-7, w ilości 20 kg, 47. Zupa barszcz czerwony w opak. do 5 kg - CPV 15891400-4, w ilości 200 kg, 48. Zupa grzybowa w opak. do 5 kg - CPV 15891400-4, w ilości 140 kg, 49. Zupa pomidorowa w opak. do 5 kg - CPV 15891400-4, w ilości 100 kg, 50. Zupa selerowa w opak. do 5 kg - CPV 15891400-4, w ilości 130 kg, 51. Zupa żurek w opak. do 5 kg - CPV 15891400-4, w ilości 130 kg. Termin przydatności do spożycia wszystkich artykułów spożywczych, nie krótszy niż 60 dni od daty dostawy. Artykuły żywnościowe takie jak konserwy rybne i mięsne powinny być dostarczane w łatwo otwieranych puszkach (samootwieracz, bez konieczności użycia otwieracza mechanicznego). 1. Wykonawca winien dostarczać przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami i procedurami niezbędnymi dla zapewnienia bezpieczeństwa i żywienia zawartymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 r. poz. 594 z póź. zm.). 2. Wykonawca realizuje dostawy własnym transportem spełniającym warunki sanitarne w zakresie przestrzegania zasad i higieny przewozu żywności oraz na własne ryzyko (m.in. kwestia zabezpieczenia i ubezpieczenia przewożonej partii towaru). Ustala się iż, każdorazowo przed wydaniem przedmiotu umowy ilość dostarczonego towaru oraz jego zgodność z zamówieniem, sprawdzona zostanie w siedzibie zamawiającego przez strony umowy. 3. Dostarczone towary muszą spełniać obowiązujące wymagania i normy jakościowe zgodnie z wymaganiami zawartymi w Polskich Normach, muszą być świeże i posiadać ważne terminy przydatności do spożycia. W przypadku stwierdzenia przez zamawiającego złej jakości dostarczonego towaru, strony sporządzają protokół wskazując w nim rodzaj stwierdzonych wad. Protokół ten stanowić będzie wezwanie zamawiającego skierowane do wykonawcy o wymianę dostarczonej partii towaru lub jej poszczególnego elementu na nowa partię na własny koszt i ryzyko wykonawcy. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dostaw poszczególnych produktów (zmniejszenia do 20%), ze względu na wystąpienie okoliczności, których nie można było przewidzieć w dacie zawierania umowy, w tym zwłaszcza powodowanych zmniejszeniem liczby osadzonych, bądź innymi nadzwyczajnymi zdarzeniami lub sytuacjami. Z tytułu zmniejszenia ilości dostaw, wykonawcy nie przysługuje odszkodowanie. 5. Odbiór jakościowy, gwarancja i reklamacja: Zamawiający zbada dostarczoną partię towaru w trakcie przyjęcia do magazynu. W przypadku stwierdzenia wad, zamawiający niezwłocznie poinformuje o tym fakcie Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany wymienić w tym samym dniu wadliwą partię towaru. Przedmiot zamówienia winien być odpowiednio oznakowany (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i rozwoju wsi z dnia 10 lipca 2007 r.) oraz posiadać Handlowy Dokument Identyfikacyjny. 6. Zamówienia będą składane i przyjmowane telefonicznie, faksem, drogą elektroniczną (e-mail) lub w czasie dostawy (na następną dostawę). Zamówienia będą składane przez zamawiającego z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem. Dostawy będą przyjmowane raz na dwa tygodnie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 12.00 na podstawie zapotrzebowania zamawiającego. W wyjątkowych sytuacjach dopuszczalna jest zmiana godziny dostawy po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym pomiędzy dostawcą i odbiorcą (w godzinach pracy magazynu). 7. Standard jakościowy zamówionych dostaw musi odpowiadać standardom określonych w Polskich Normach. 8. Termin wykonania zamówienia Zamawiający wymaga realizacji zamówienia od dnia 03.07.2016 do 2.07.2017 r. |
Dodatkowe informacje
| Biuletyn | 1 |
| Nazwa | Zakład Karny |
| Ulica | ul. Katowicka 4 |
| Nr domu | 4 |
| Miejscowosc | Kluczbork |
| Kod poczt | 46-200 |
| Wojewodztwo | opolskie |
| Tel | 77 447 20 70 |
| Fax | 77 417 21 70 |
| Internet | www.zp.sw.gov.pl |
| Regon | 00032100000000 |
| E mail | dkw_kluczbork@sw.gov.pl |
| Czy obowiazkowa | Tak |
| Dotyczy | 1 |
| Rodzaj zam | Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej |
| Rodzaj zam inny | Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej |
| Rodz zam | D |
| Czy czesci | Tak |
| Ilosc czesci | 51 |
| Czy wariant | Nie |
| Czy dialog | Nie |
| Czy uzup | Nie |
| Czas | D |
| Data zak | 02/07/2017 |
| Wadium | nie dotyczy |
| Zaliczka | Nie |
| Uprawnienie | Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Oświadczenia i dokumenty, jakie winni złożyć wykonawcy w swojej ofercie, zostały wyszczególnione w rozdziale IX specyfikacji istotnych warunków zamówienia |
| Wiedza | Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Oświadczenia i dokumenty, jakie winni złożyć wykonawcy w swojej ofercie, zostały wyszczególnione w rozdziale IX specyfikacji istotnych warunków zamówienia |
| Potencjal | Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Oświadczenia i dokumenty, jakie winni złożyć wykonawcy w swojej ofercie, zostały wyszczególnione w rozdziale IX specyfikacji istotnych warunków zamówienia |
| Zdolne | Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Oświadczenia i dokumenty, jakie winni złożyć wykonawcy w swojej ofercie, zostały wyszczególnione w rozdziale IX specyfikacji istotnych warunków zamówienia |
| Sytuacja | Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Oświadczenia i dokumenty, jakie winni złożyć wykonawcy w swojej ofercie, zostały wyszczególnione w rozdziale IX specyfikacji istotnych warunków zamówienia |
| Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
| Dok grup kap 1 | Tak |
| Inne dokumenty | 1) wypełniony formularz ofertowy. Formularz ofertowy musi mieć formę pisemną i należy go złożyć na druku, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji (oryginał), 2) pełnomocnictwo, (jeżeli dotyczy) |
| Niepelnosprawne | Nie |
| Kod trybu | PN |
| Czy zmiana umowy | Tak |
| Zmiana umowy | Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w umowie w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach: 1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) w okresie obowiązywania umowy. Zmiana nie dotyczy ceny jednostkowej netto; 2) nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.); 3) nastąpiła zmiana nazwy handlowej oferowanego przedmiotu zamówienia; 4) zamawiający zastrzega sobie prawo do korzystania z okresowych promocji i upustów wprowadzonych przez producenta (ceny niższe niż zawarte w umowie). Wszystkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej (aneks do umowy) pod rygorem nieważności |
| Kryt cena | A |
| Spec www | www.zp.sw.gov.pl |
| Spec war | Zakład Karny Kluczbork, 46-200 Kluczbork, ul. Katowicka 4 |
| Data skl | 12/05/2016 |
| Godz skl | 10:00 |
| Miejsce | Sekretariat Zakładu Karnego w Kluczborku, 46-200 Kluczbork, ul. Katowicka 4 |
| Termin | Obowiązuje termin |
| Okres liczba dni | 30 |
| Czy uniewaznienie | Nie |