Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Kluczborku

Publication date 2016-05-04
End date 2016-05-12 10:00:00
Instytucja Zakład Karny
Miejscowość Kluczbork
Województwo opolskie
Branża
  • Produkty ziemniaczane,
  • Warzywa przetworzone,
  • Przetworzone owoce i orzechy,
  • Mleko,
  • Mąka zbożowa lub roślinna i podobne produkty,
  • Produkty z ziaren zbóż,
  • Ryż przetworzony,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Cukier i produkty pokrewne,
  • Produkty mączne,
  • Kawa,
  • Przyprawy i przyprawy korzenne,
  • Ocet; sosy; mieszanki przypraw; mąka i mączka z gorczycy; gotowa musztarda,
  • Zupy i buliony,
  • Wody mineralne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 110500 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 158300005, 158700007, 153311307, 156131009, 158610001, 153311345, 152400002, 151310005, 158511009, 153322305, 156121002, 153120008, 155117000, 153315002, 151313101, 156141006, 158000006, 158712604, 159810008, 158914004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Kluczborku.

1. Bulion warzywny w opak. do 5 kg - CPV 15891500-5, w ilości 1200 kg,
2. Cukier biały kryształ w opak. do 25 kg - CPV 15831000-2, w ilości 5300 kg,
3. Cynamon w opak. do 3 kg - CPV 15870000-7, w ilości 10 kg,
4. Czosnek mielony w opak. do 1 kg - CPV 15870000-7, w ilości 80 kg,
5. Dżem truskawkowy niskosłodzony w wiaderkach do 10 kg - CPV 15332296-5, w ilości 800 kg,
6. Fasola typu Jaś w opak. do 25 kg - CPV 15331130-7, w ilości 1900 kg,
7. Groszek zielony konserwowy w puszce do 1 kg - CPV 15331462-3, w ilości 500 kg,
8. Groch łuskany w opak. do 25 kg - CPV 03212200-2, w ilości 1100 kg,
9. Herbata w opak. od 0,10 do 2 kg - CPV 15863000-5, w ilości 370 kg,
10. Kasza jęczmienna w opak. do 25 kg - CPV 15613100-9, w ilości 1800 kg,
11. Kasza manna w opak. do 5 kg - CPV 15613100-9, w ilości 1300 kg,
12. Kawa zbożowa w opak. do 25 kg - CPV 15861000-1, w ilości 700 kg,
13. Koncentrat pomidorowy 30 % w opak. od 0,9 do 5 kg - CPV 15331134-5, w ilości 3400 kg,
14. Konserwa szprot w pomidorach w opak. od 0,30 do 0,33 kg - CPV 15240000-2, w ilości 800 kg,
15. Konserwa sałatka z makreli w opak. od 0,30 do 0,33 kg - CPV 15240000-2, w ilości 1100 kg,
16. Konserwa turystyczna w opak. od 0,10 do 0,33 kg - CPV 15131000-5, w ilości 1300 kg,
17. Konserwa tyrolska w opak. od 0,10 do 0,33 kg - CPV 15131000-5, w ilości 1000 kg,
18. Liść laurowy w opak. do 3 kg - CPV 15870000-7, w ilości 30 kg,
19. Majeranek suszony w opak. do 3 kg - CPV 15870000-7, w ilości 60 kg,
20. Makaron czterojajeczny kolanka w opak. do 20 kg - CPV 15851100-9, w ilości 2800 kg,
21. Makaron czterojajeczny nitki w opak. do 20 kg - CPV 15851100-9, w ilości 1000 kg,
22. Makaron czterojajeczny świderki w opak. do 20 kg - CPV 15851100-9, w ilości 2800 kg,
23. Marmolada w opak. do 15 kg - CPV 15332230-5, w ilości 1700 kg,
24. Mąka pszenna w opak. do 25 kg - CPV 15612100-2, w ilości 4000 kg,
25. Mąka ziemniaczana w opak. do 10 kg - CPV 15312000-8, w ilości 450 kg,
26. Mleko w proszku w opak. 0,50 do 2 kg - CPV 15511700-0, w ilości 700 kg,
27. Musztarda w opak. do 5 kg - CPV 15871250-1, w ilości 300 kg,
28. Ocet w butelkach od 0,5 do 1 l - CPV 15871110-8, w ilości 300 l,
29. Ogórki konserwowe w opak. od 0,9 do 2 kg - CPV 15331500-2, w ilości 700 kg,
30. Oregano suszone w opak. od 1 do 3 kg - CPV 15872000-1, w ilości 30 kg,
31. Papryka mielona w opak. do 3 kg - CPV 15870000-7, w ilości 80 kg,
32. Paprykarz w opak. od 0,30 do 0,33 kg - CPV 15240000-2, w ilości 1500 kg,
33. Pasztet drobiowy w opak. aluminium od 0,10 do 0,13 kg - CPV 15131310-1, w ilości 1400 kg,
34. Pasztet mazowiecki w opak. od 0,10 do 0,33 kg - CPV 15131310-1, w ilości 1200 kg,
35. Pieprz czarny mielony w opak. do 5 kg - CPV 15872100-2, w ilości 200 kg,
36. Przyprawa do zup w płynie w opak. do 1 l - CPV 15871000-4, w ilości 2000 l,
37. Ryż biały w opak. do 25 kg - CPV 15614100-6, w ilości 2800 kg,
38. Soja granulat w opak. do 25 kg - CPV 15800000-6, w ilości 650 kg,
39. Sos biały w opak. do 5 kg - CPV 15871260-4, w ilości 30 kg,
40. Sos grzybowy w opak. do 5 kg - CPV 15871260-4, w ilości 40 kg,
41. Sos pieczeniowy w opak. do 5 kg - CPV 15871260-4, w ilości 80 kg,
42. Sos pomidorowy w opak. do 5 kg - CPV 15871260-4 , w ilości 50 kg,
43. Sól spożywcza drobnoziarnista w opak. do 25 kg - CPV 15872400-5, w ilości 2000 kg,
44. Woda mineralna gazowana w butelkach 1,5 l - CPV 15981000-8, w ilości 700 l,
45. Woda mineralna niegazowana w butelkach 1,5 l - CPV 15981000-8, w ilości 700 l,
46. Ziele angielskie w opak. do 3 kg - CPV 15870000-7, w ilości 20 kg,
47. Zupa barszcz czerwony w opak. do 5 kg - CPV 15891400-4, w ilości 200 kg,
48. Zupa grzybowa w opak. do 5 kg - CPV 15891400-4, w ilości 140 kg,
49. Zupa pomidorowa w opak. do 5 kg - CPV 15891400-4, w ilości 100 kg,
50. Zupa selerowa w opak. do 5 kg - CPV 15891400-4, w ilości 130 kg,
51. Zupa żurek w opak. do 5 kg - CPV 15891400-4, w ilości 130 kg.
Termin przydatności do spożycia wszystkich artykułów spożywczych, nie krótszy niż 60 dni od daty dostawy.
Artykuły żywnościowe takie jak konserwy rybne i mięsne powinny być dostarczane w łatwo otwieranych puszkach (samootwieracz, bez konieczności użycia otwieracza mechanicznego).
1. Wykonawca winien dostarczać przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami i procedurami niezbędnymi
dla zapewnienia bezpieczeństwa i żywienia zawartymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r.
o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 r. poz. 594 z póź. zm.).
2. Wykonawca realizuje dostawy własnym transportem spełniającym warunki sanitarne w zakresie
przestrzegania zasad i higieny przewozu żywności oraz na własne ryzyko (m.in. kwestia zabezpieczenia
i ubezpieczenia przewożonej partii towaru). Ustala się iż, każdorazowo przed wydaniem przedmiotu
umowy ilość dostarczonego towaru oraz jego zgodność z zamówieniem, sprawdzona zostanie
w siedzibie zamawiającego przez strony umowy.
3. Dostarczone towary muszą spełniać obowiązujące wymagania i normy jakościowe zgodnie
z wymaganiami zawartymi w Polskich Normach, muszą być świeże i posiadać ważne terminy
przydatności do spożycia. W przypadku stwierdzenia przez zamawiającego złej jakości dostarczonego
towaru, strony sporządzają protokół wskazując w nim rodzaj stwierdzonych wad. Protokół ten stanowić
będzie wezwanie zamawiającego skierowane do wykonawcy o wymianę dostarczonej partii towaru lub jej
poszczególnego elementu na nowa partię na własny koszt i ryzyko wykonawcy.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dostaw poszczególnych produktów (zmniejszenia do
20%), ze względu na wystąpienie okoliczności, których nie można było przewidzieć w dacie zawierania
umowy, w tym zwłaszcza powodowanych zmniejszeniem liczby osadzonych, bądź innymi nadzwyczajnymi zdarzeniami lub sytuacjami. Z tytułu zmniejszenia ilości dostaw, wykonawcy nie przysługuje odszkodowanie.
5. Odbiór jakościowy, gwarancja i reklamacja: Zamawiający zbada dostarczoną partię towaru w trakcie
przyjęcia do magazynu. W przypadku stwierdzenia wad, zamawiający niezwłocznie poinformuje o tym
fakcie Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany wymienić w tym samym dniu wadliwą partię towaru.
Przedmiot zamówienia winien być odpowiednio oznakowany (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra
Rolnictwa i rozwoju wsi z dnia 10 lipca 2007 r.) oraz posiadać Handlowy Dokument Identyfikacyjny.
6. Zamówienia będą składane i przyjmowane telefonicznie, faksem, drogą elektroniczną (e-mail) lub
w czasie dostawy (na następną dostawę). Zamówienia będą składane przez zamawiającego z co
najmniej jednodniowym wyprzedzeniem. Dostawy będą przyjmowane raz na dwa tygodnie od
poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 12.00 na podstawie zapotrzebowania zamawiającego.
W wyjątkowych sytuacjach dopuszczalna jest zmiana godziny dostawy po uprzednim uzgodnieniu
telefonicznym pomiędzy dostawcą i odbiorcą (w godzinach pracy magazynu).
7. Standard jakościowy zamówionych dostaw musi odpowiadać standardom określonych w Polskich
Normach.
8. Termin wykonania zamówienia
Zamawiający wymaga realizacji zamówienia od dnia 03.07.2016 do 2.07.2017 r.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zakład Karny
Ulica ul. Katowicka 4
Nr domu 4
Miejscowosc Kluczbork
Kod poczt 46-200
Wojewodztwo opolskie
Tel 77 447 20 70
Fax 77 417 21 70
Internet www.zp.sw.gov.pl
Regon 00032100000000
E mail dkw_kluczbork@sw.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Rodzaj zam inny Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 51
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 02/07/2017
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Oświadczenia i dokumenty, jakie winni złożyć wykonawcy w swojej ofercie, zostały wyszczególnione w rozdziale IX specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Wiedza Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Oświadczenia i dokumenty, jakie winni złożyć wykonawcy w swojej ofercie, zostały wyszczególnione w rozdziale IX specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Potencjal Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Oświadczenia i dokumenty, jakie winni złożyć wykonawcy w swojej ofercie, zostały wyszczególnione w rozdziale IX specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Zdolne Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Oświadczenia i dokumenty, jakie winni złożyć wykonawcy w swojej ofercie, zostały wyszczególnione w rozdziale IX specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Sytuacja Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Oświadczenia i dokumenty, jakie winni złożyć wykonawcy w swojej ofercie, zostały wyszczególnione w rozdziale IX specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty 1) wypełniony formularz ofertowy. Formularz ofertowy musi mieć formę pisemną i należy go złożyć na druku, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji (oryginał), 2) pełnomocnictwo, (jeżeli dotyczy)
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w umowie w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach: 1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) w okresie obowiązywania umowy. Zmiana nie dotyczy ceny jednostkowej netto; 2) nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.); 3) nastąpiła zmiana nazwy handlowej oferowanego przedmiotu zamówienia; 4) zamawiający zastrzega sobie prawo do korzystania z okresowych promocji i upustów wprowadzonych przez producenta (ceny niższe niż zawarte w umowie). Wszystkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej (aneks do umowy) pod rygorem nieważności
Kryt cena A
Spec www www.zp.sw.gov.pl
Spec war Zakład Karny Kluczbork, 46-200 Kluczbork, ul. Katowicka 4
Data skl 12/05/2016
Godz skl 10:00
Miejsce Sekretariat Zakładu Karnego w Kluczborku, 46-200 Kluczbork, ul. Katowicka 4
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)