Zakup i montaż ławek, koszy na odpady i stojaków na rowery

Publication date 2016-05-04
End date 2016-05-12 12:00:00
Instytucja Urząd Miasta Płocka
Miejscowość Płock
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Meble różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 49157 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 391136003, 349284806, 391511006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i montaż ławek, koszy na odpady i stojaków na rowery w następującym zakresie:
ETAP/CZĘŚĆ I - podstawowy zakres przedmiotu zamówienia
1. Ławki - 190 cm - 63 szt
2. Kosze na odpady - 60 szt

ETAP/CZĘŚĆ II- w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji
1.Ławki - 190 cm - 27 szt
2.Ławki - 80 cm -10 szt
3.Kosze na odpady -10 szt
4.Kosze do segregacji - 5 szt
5. Stojaki na rowery -15 szt

Zamawiający zastrzega sobie realizację zamówienia w następującym zakresie:
- elementy wymienione w ETAPIE/CZĘŚCI I w całości,
- elementy wymienione w ETAPIE/CZĘŚCI II w całości, w części lub wcale (w zależności od przyznania dofinansowania na ten cel z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie)

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Miasta Płocka
Ulica ul. Stary Rynek 1
Nr domu 1
Miejscowosc Płock
Kod poczt 09-400
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 024 3671598
Fax 024 3671598, 3671615
Internet www.bip.ump.pl
Regon 00059286800000
E mail zamowienia.publiczne@ump.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 15/07/2016
Wadium 1. Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 4. 000,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące) 2. Wadium można wnieść w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy - Urząd Miasta Płocka, Oddział Finansowo-Księgowy, PKO Bank Polski S.A. Nr 85 1020 3974 0000 5002 0177 9982 - kopie dowodu wpłaty załączyć do oferty. 4. Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium, jeśli pieniądze znajdują się na koncie Zamawiającego w terminie /godzina/ składania ofert. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zostanie wykluczony z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 7. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12.Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy załączyć do oferty w formie oryginału. 13.Jeżeli oferta jest zabezpieczona wadium w formie innej niż pieniężna, Wykonawca winien uwzględnić wszystkie zapisy dotyczące zatrzymania wadium.
Zaliczka Nie
Wiedza Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie polegające na dostawie ławek i/lub koszy na odpady i/lub stojaków na rowery o wartości nie mniejszej niż 130 000,00 zł brutto.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1) Pełnomocnictwo /oryginał lub kopia poświadczona notarialnie/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów. 2) W przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo udzielone liderowi /patrz Rozdział III pkt 8 SIWZ/ 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego - Załącznik nr 5 (jeżeli dotyczy). 4) Dowód wniesienia wadium.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian: 1) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT, 2) terminu realizacji przedmiotu umowy ze względu na: a) zaistnienie działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez Wykonawcę, b) zaistnienie klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Gwarancja jakości
Kryt 2p 5
Spec www www.bip.ump.pl
Spec war Urząd Miasta Płocka, pokój 123 B Stary Rynek 1, 09-400 Płock
Data skl 12/05/2016
Godz skl 12:00
Miejsce Urząd Miasta Płocka, Biuro Obsługi Klienta - stanowisko nr 8 Stary Rynek 1, 09-400 Płock
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1. Terminy realizacji przedmiotu umowy: 1). ETAP/CZĘŚĆ I (podstawowy zakres przedmiotu zamówienia) - do 30 czerwca 2016 r. 2). ETAP/CZĘŚĆ II (w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji) - do 15 lipca 2016 r. 2. O realizacji Etapu II (opcji) Wykonawca zostanie poinformowany przez Zamawiającego najpóźniej do dnia 31 maja 2016 roku. 3. Gwarancja jakości: min. 24 miesiące.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)