| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Urząd Miasta Płocka
|
| Ulica |
ul. Stary Rynek 1
|
| Nr domu |
1
|
| Miejscowość |
Płock
|
| Kod Pocztowy |
09-400
|
| Województwo |
mazowieckie
|
| Tel |
024 3671598
|
| Fax |
024 3671598, 3671615
|
| Internet |
www.bip.ump.pl
|
| Regon |
00059286800000
|
| E-mail |
zamowienia.publiczne@ump.pl
|
| Obowiązkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
| Rodz zam |
D
|
| Czy częsci |
Nie
|
| Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
| Czas |
D
|
| Data zakończenia |
15/07/2016
|
| Wadium |
1. Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 4. 000,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące)
2. Wadium można wnieść w:
- pieniądzu,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -
kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
(Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy - Urząd Miasta Płocka, Oddział Finansowo-Księgowy, PKO Bank Polski S.A. Nr 85 1020 3974 0000 5002 0177 9982 - kopie dowodu wpłaty załączyć do oferty.
4. Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium, jeśli pieniądze znajdują się na koncie Zamawiającego w terminie /godzina/ składania ofert.
5. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zostanie wykluczony z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 7.
7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
8. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
10.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
11.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
12.Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy załączyć do oferty w formie oryginału.
13.Jeżeli oferta jest zabezpieczona wadium w formie innej niż pieniężna, Wykonawca winien uwzględnić wszystkie zapisy dotyczące zatrzymania wadium.
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Wiedza |
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie polegające na dostawie ławek i/lub koszy na odpady i/lub stojaków na rowery o wartości nie mniejszej niż 130 000,00 zł brutto.
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dokument podmiotów |
Tak
|
| Inne dokumenty |
1) Pełnomocnictwo /oryginał lub kopia poświadczona notarialnie/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów.
2) W przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo udzielone liderowi /patrz Rozdział III pkt 8 SIWZ/
3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego - Załącznik nr 5 (jeżeli dotyczy).
4) Dowód wniesienia wadium.
|
| Niepełnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu zamówienia |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian:
1) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT,
2) terminu realizacji przedmiotu umowy ze względu na:
a) zaistnienie działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez Wykonawcę,
b) zaistnienie klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki.
|
| Kod kryterium |
B
|
| Kryt 1p |
95
|
| Kryt 2 |
Gwarancja jakości
|
| Kryt 2p |
5
|
| Adres strony internetowej siwz |
www.bip.ump.pl
|
| Adres uzyskania siwz |
Urząd Miasta Płocka, pokój 123 B
Stary Rynek 1, 09-400 Płock
|
| Data składania wniosków |
12/05/2016
|
| Godzina składania wniosków |
12:00
|
| Miejsce |
Urząd Miasta Płocka, Biuro Obsługi Klienta - stanowisko nr 8
Stary Rynek 1, 09-400 Płock
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Termin związania ofertą |
30
|
| Informacje dodatkowe |
1. Terminy realizacji przedmiotu umowy:
1). ETAP/CZĘŚĆ I (podstawowy zakres przedmiotu zamówienia) - do 30 czerwca 2016 r.
2). ETAP/CZĘŚĆ II (w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji) - do 15 lipca 2016 r.
2. O realizacji Etapu II (opcji) Wykonawca zostanie poinformowany przez Zamawiającego najpóźniej do dnia 31 maja 2016 roku.
3. Gwarancja jakości: min. 24 miesiące.
|
| Czy unieważnienie |
Nie
|