Remont sal lekcyjnych, zapleczy, pokoju nauczycielskiego, korytarzy i klatki schodowej - Blok A parter I i II piętro w Zespole Szkół w Szamocinie - gimnazjum

Publication date 2016-05-10
End date 2016-05-31 10:00:00
Instytucja Zespół Szkół w Szamocinie
Miejscowość Szamocin
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 51405 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 315241006, 450000007, 452100002, 453100003, 453300009, 454421008, 454100004, 454211311, 454312009, 454321115
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę oświetlenia, roboty murarskie, roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, roboty malarskie i posadzkarskie.
Projektuje się:
wymianę oświetlenia: 155 szt. lamp, wymiana łączników instalacyjnych i gniazd wtykowych około 100 szt., ułożenie 22 mb nowych przewodów kablowych w nowych bruzdach,
demontaż, a następnie pomalowanie i montaż 41 szt. grzejników żeliwnych z nowymi zaworami kulowymi, założenie 1 nowego grzejnika,
wymiana 21 szt. stolarki drzwiowej łącznie z ościeżnicami,
demontaż: 11 umywalek, 1 zlewu, 11 podejść odpływowych, rurociągów z PCW śr. 50 mm, 14 baterii umywalkowych. Montaż 8 umywalek i 2 zlewozmywaków na szafkach kuchennych zlewozmywakowych, demontaż 14 i montaż 10 baterii, wykonanie nowych podejść i rurociągów, montaż pojemników na mydło i ręczniki,
demontaż listew przyściennych, zerwanie posadzki z tworzywa sztucznego 550 m2. Wykonanie 596 m2, posadzki z tworzyw sztucznych Tarkett iQ Granit lub równoważnej, na 550 m2 cementowej warstwie niwelacyjno-wyrównawczej.
zeskrobanie i zmycie ze ścian i sufitów starej farby 2540 m2, wykonanie wewnętrznych gładzi gipsowych na ścianach i sufitach 1990 m2. Przygotowanie starych tynków z poszpachlowaniem 550 m2, pomalowanie farbami emulsyjnymi 987 m2 ścian, 1093 m2 sufitów, malowanie farbami olejnymi ścian 344 m2, i cokołów 225 mb, wykonanie tynków mozaikowych na 550 m2 ścian,
demontaż karniszy 144 mb, wykucie 29, a następnie osadzenie 18 szt. kratek wentylacyjnych, założenie listew narożnych aluminiowych 16 szt., licowanie ścian płytkami 8 m2 , ułożenie płytek na parapecie 36 m2, uzupełnienie ścianek z cegieł 21 m2, wykonanie 26 m2 zwykłych tynków wewnętrznych, pomalowanie 384 mb. rur wodociągowych , 22 m2 balustrad, wykonanie 1 wyłazu dachowego ocieplonego.
Demontaż i ponowny montaż instalacji teletechnicznych wykona Zamawiający.
Po wykonanych pracach Wykonawca uprzątnie wszystkie pomieszczenia ze śmieci i zbędnych materiałów z wyjątkiem tych (szczególnie zdemontowane oprawy oświetleniowe i skrzydła drzwiowe), które Zamawiający zostawi do swojej dyspozycji.
Szczegółowy zakres robót zawiera kosztorys ofertowy.
Wszystkie nazwy własne użyte w dokumentacji dotyczącej niniejszego zadania należy traktować jako wskaźniki jakości i należy je czytać jako urządzenia lub materiały takie lub równoważne. Niedopuszczalne jest aby użyte materiały posiadały niższe parametry niż te określone w dokumentacji.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zespół Szkół w Szamocinie
Ulica ul. 19 Stycznia 29
Nr domu 29
Miejscowosc Szamocin
Kod poczt 64-820
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 67 28 48 094
Fax 67 28 48 094
Regon 57085670000000
E mail zsszamocin@poczta.onet.pl
Captcha sec code V2BCg
Query select id_rec, nrpozycji, nrbiuletynu, datawydaniabiuletynu, date_part('year', datawydaniabiuletynu) as data, miejscowosc, przedmiotzamowienia, data_term from public.bzp where rodzajzamowienia = $1 and kod_trybu = $2 and kodnuts = 0 and (data_term >= current_date or (data_term is null and datawydaniabiuletynu >= current_date - 31)) and datawydaniabiuletynu = current_dateB,PN
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy.
Czas D
Data zak 19/08/2016
Wadium Ustala sie wadium w kwocie 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 Pzp., stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku na zasadzie spełnia, nie spełnia.
Wiedza Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane, polegające na wykonaniu robót budowlanych podobnych do przedmiotu zamówienia o łącznej wartości 1 zadania minimum 250.000,00 zł brutto , które odpowiadają zakresem przedmiotowi zamówienia. Za robotę budowlaną o podobnym zakresie i wartości zamawiający uzna Roboty budowlane polegające na wykonaniu: pracach elektro-instalacyjnych (w tym wymiana lamp) wymiany stolarki drzwiowej, wykonaniu posadzek z tworzywa sztucznego, wykonywanie drobnych prac z zakresu instalacji wodnych, kanalizacyjnych i co, prac malarskich. Wartość całkowita jednego zrealizowanego zadania to kwota minimum 250.000,00 zł brutto oraz załączenie dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców (np.: Konsorcjum, Spółki Cywilnej) o udzielenie niniejszego zamówienia oceniane będą łącznie wiedza i doświadczenie. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia dzielności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ) oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Za jedna robotę należy uznać robotę będącą przedmiotem jednej umowy. Za najważniejsze roboty budowlane uważa się roboty budowlane niezbędne do wykazania spełniania warunku określonego w Rozdziale 2 pkt IV ppkt. 1.2. SIWZ. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia Zamawiający dopuszcza składanie dokumentów wspólnych lub odnoszących się tylko do Wykonawcy spełniającego niniejszy warunek udziału w postępowaniu. Z informacji zamieszczonych w Załączniku nr 5 lub z treści załączonych dowodów (poświadczeń, opinii, referencji) musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat wymagane przez Zamawiającego roboty budowlane. Dokumenty o których mowa wyżej Wykonawca przedstawi w ofercie w postaci: a) poświadczeń, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) w przypadku zamówień na roboty budowlane - inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o którym mowa w pkt.a). Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku za zasadzie spełnia, nie spełnia.
Potencjal Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 Pzp., stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ . Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku za zasadzie spełnia, nie spełnia.
Zdolne Wykonawca musi wykazać, że dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia jedną osobą (kierownikiem robót) posiadającą niezbędną wiedzę i umiejętności do kierowania robotami budowlanymi odpowiadającymi przedmiotowi zamówienia w zakresie niezbędnym do realizacji zadania. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku za zasadzie spełnia, nie spełnia.
Sytuacja Wykonawca musi wykazać że posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na co najmniej sumę ubezpieczenia 250. 000,00 zł W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców (np.: Konsorcjum, Spółka Cywilna) o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie łącznie sytuacja ekonomiczna i finansowa. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia co najmniej 250 000,00 zł. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku za zasadzie spełnia, nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: 1) wystąpienia warunków atmosferycznych odbiegających w sposób znaczący od normy wieloletniej tj. intensywnych, długotrwałych opadów przekraczających normy wieloletnie, silnych, długotrwałych mrozów których skala przekracza normy wieloletnie, uniemożliwiających w sposób istotny prowadzenie robót. 2) natrafienia na niezainwentaryzowane media podziemne, których na etapie opracowania dokumentacji projektowej nie można było zlokalizować, 3) opóźnień niezawinionych przez Wykonawcę, a wynikających z utrudnień w uzyskaniu uzgodnień i materiałów geodezyjnych od organów zewnętrznych, 4) zaistnienia przyczyn techniczno - organizacyjnych niezależnych od wykonawcy, które uniemożliwiają lub ograniczają możliwość wykonania przedmiotu umowy, 5) zmiany ustawowej stawki podatku VAT.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres gwarancji na wykonane roboty
Kryt 2p 10
Spec www http://bip.wokiss.pl/szamocinm/
Spec war Zespół Szkół w Szamocinie ul. 19 Stycznia 29, 64-820 Szamocin
Data skl 31/05/2016
Godz skl 10:00
Miejsce Zespół Szkół w Szamocinie ul. 19 Stycznia 29, 64-820 Szamocin
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)