Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę oświetlenia, roboty murarskie, roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, roboty malarskie i posadzkarskie.
Projektuje się:
wymianę oświetlenia: 155 szt. lamp, wymiana łączników instalacyjnych i gniazd wtykowych około 100 szt., ułożenie 22 mb nowych przewodów kablowych w nowych bruzdach,
demontaż, a następnie pomalowanie i montaż 41 szt. grzejników żeliwnych z nowymi zaworami kulowymi, założenie 1 nowego grzejnika,
wymiana 21 szt. stolarki drzwiowej łącznie z ościeżnicami,
demontaż: 11 umywalek, 1 zlewu, 11 podejść odpływowych, rurociągów z PCW śr. 50 mm, 14 baterii umywalkowych. Montaż 8 umywalek i 2 zlewozmywaków na szafkach kuchennych zlewozmywakowych, demontaż 14 i montaż 10 baterii, wykonanie nowych podejść i rurociągów, montaż pojemników na mydło i ręczniki,
demontaż listew przyściennych, zerwanie posadzki z tworzywa sztucznego 550 m2. Wykonanie 596 m2, posadzki z tworzyw sztucznych Tarkett iQ Granit lub równoważnej, na 550 m2 cementowej warstwie niwelacyjno-wyrównawczej.
zeskrobanie i zmycie ze ścian i sufitów starej farby 2540 m2, wykonanie wewnętrznych gładzi gipsowych na ścianach i sufitach 1990 m2. Przygotowanie starych tynków z poszpachlowaniem 550 m2, pomalowanie farbami emulsyjnymi 987 m2 ścian, 1093 m2 sufitów, malowanie farbami olejnymi ścian 344 m2, i cokołów 225 mb, wykonanie tynków mozaikowych na 550 m2 ścian,
demontaż karniszy 144 mb, wykucie 29, a następnie osadzenie 18 szt. kratek wentylacyjnych, założenie listew narożnych aluminiowych 16 szt., licowanie ścian płytkami 8 m2 , ułożenie płytek na parapecie 36 m2, uzupełnienie ścianek z cegieł 21 m2, wykonanie 26 m2 zwykłych tynków wewnętrznych, pomalowanie 384 mb. rur wodociągowych , 22 m2 balustrad, wykonanie 1 wyłazu dachowego ocieplonego.
Demontaż i ponowny montaż instalacji teletechnicznych wykona Zamawiający.
Po wykonanych pracach Wykonawca uprzątnie wszystkie pomieszczenia ze śmieci i zbędnych materiałów z wyjątkiem tych (szczególnie zdemontowane oprawy oświetleniowe i skrzydła drzwiowe), które Zamawiający zostawi do swojej dyspozycji.
Szczegółowy zakres robót zawiera kosztorys ofertowy.
Wszystkie nazwy własne użyte w dokumentacji dotyczącej niniejszego zadania należy traktować jako wskaźniki jakości i należy je czytać jako urządzenia lub materiały takie lub równoważne. Niedopuszczalne jest aby użyte materiały posiadały niższe parametry niż te określone w dokumentacji. |
| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Zespół Szkół w Szamocinie
|
| Ulica |
ul. 19 Stycznia 29
|
| Nr domu |
29
|
| Miejscowość |
Szamocin
|
| Kod Pocztowy |
64-820
|
| Województwo |
wielkopolskie
|
| Tel |
67 28 48 094
|
| Fax |
67 28 48 094
|
| Regon |
57085670000000
|
| E-mail |
zsszamocin@poczta.onet.pl
|
| Captcha sec code |
V2BCg
|
| Query |
select id_rec, nrpozycji, nrbiuletynu, datawydaniabiuletynu, date_part('year', datawydaniabiuletynu) as data, miejscowosc, przedmiotzamowienia, data_term from public.bzp where rodzajzamowienia = $1 and kod_trybu = $2 and kodnuts = 0 and (data_term >= current_date or (data_term is null and datawydaniabiuletynu >= current_date - 31)) and datawydaniabiuletynu = current_dateB,PN
|
| Obowiązkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
| Rodz zam |
B
|
| Czy częsci |
Nie
|
| Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
| Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy.
|
| Czas |
D
|
| Data zakończenia |
19/08/2016
|
| Wadium |
Ustala sie wadium w kwocie 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 Pzp., stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ.
Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku na zasadzie spełnia, nie spełnia.
|
| Wiedza |
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane, polegające na wykonaniu robót budowlanych podobnych do przedmiotu zamówienia o łącznej wartości 1 zadania minimum 250.000,00 zł brutto , które odpowiadają zakresem przedmiotowi zamówienia.
Za robotę budowlaną o podobnym zakresie i wartości zamawiający uzna Roboty budowlane polegające na wykonaniu: pracach elektro-instalacyjnych (w tym wymiana lamp) wymiany stolarki drzwiowej, wykonaniu posadzek z tworzywa sztucznego, wykonywanie drobnych prac z zakresu instalacji wodnych, kanalizacyjnych i co, prac malarskich.
Wartość całkowita jednego zrealizowanego zadania to kwota minimum 250.000,00 zł brutto oraz załączenie dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców (np.: Konsorcjum, Spółki Cywilnej) o udzielenie niniejszego zamówienia oceniane będą łącznie wiedza i doświadczenie.
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia dzielności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ) oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Za jedna robotę należy uznać robotę będącą przedmiotem jednej umowy.
Za najważniejsze roboty budowlane uważa się roboty budowlane niezbędne do wykazania spełniania warunku określonego w Rozdziale 2 pkt IV ppkt. 1.2. SIWZ.
W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia Zamawiający dopuszcza składanie dokumentów wspólnych lub odnoszących się tylko do Wykonawcy spełniającego niniejszy warunek udziału w postępowaniu.
Z informacji zamieszczonych w Załączniku nr 5 lub z treści załączonych dowodów (poświadczeń, opinii, referencji) musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat wymagane przez Zamawiającego roboty budowlane.
Dokumenty o których mowa wyżej Wykonawca przedstawi w ofercie w postaci:
a) poświadczeń, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług
okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
b) w przypadku zamówień na roboty budowlane - inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o którym mowa w pkt.a).
Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku za zasadzie spełnia, nie spełnia.
|
| Potencjał |
Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 Pzp., stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ .
Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku za zasadzie spełnia, nie spełnia.
|
| Zdolne |
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia jedną osobą (kierownikiem robót) posiadającą niezbędną wiedzę i umiejętności do kierowania robotami budowlanymi odpowiadającymi przedmiotowi zamówienia w zakresie niezbędnym do realizacji zadania.
Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku za zasadzie spełnia, nie spełnia.
|
| Sytuacja |
Wykonawca musi wykazać że posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na co najmniej sumę ubezpieczenia 250. 000,00 zł
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców (np.: Konsorcjum, Spółka Cywilna) o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie łącznie sytuacja ekonomiczna i finansowa.
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia co najmniej 250 000,00 zł.
Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku za zasadzie spełnia, nie spełnia.
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dokument podmiotów |
Tak
|
| Niepełnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu zamówienia |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach:
1) wystąpienia warunków atmosferycznych odbiegających w sposób znaczący od normy wieloletniej tj. intensywnych, długotrwałych opadów przekraczających normy wieloletnie, silnych, długotrwałych mrozów których skala przekracza normy wieloletnie, uniemożliwiających w sposób istotny prowadzenie robót.
2) natrafienia na niezainwentaryzowane media podziemne, których na etapie opracowania dokumentacji projektowej nie można było zlokalizować,
3) opóźnień niezawinionych przez Wykonawcę, a wynikających z utrudnień w uzyskaniu uzgodnień i materiałów geodezyjnych od organów zewnętrznych,
4) zaistnienia przyczyn techniczno - organizacyjnych niezależnych od wykonawcy, które uniemożliwiają lub ograniczają możliwość wykonania przedmiotu umowy,
5) zmiany ustawowej stawki podatku VAT.
|
| Kod kryterium |
B
|
| Kryt 1p |
90
|
| Kryt 2 |
Okres gwarancji na wykonane roboty
|
| Kryt 2p |
10
|
| Adres strony internetowej siwz |
http://bip.wokiss.pl/szamocinm/
|
| Adres uzyskania siwz |
Zespół Szkół w Szamocinie ul. 19 Stycznia 29, 64-820 Szamocin
|
| Data składania wniosków |
31/05/2016
|
| Godzina składania wniosków |
10:00
|
| Miejsce |
Zespół Szkół w Szamocinie ul. 19 Stycznia 29, 64-820 Szamocin
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Termin związania ofertą |
30
|
| Czy unieważnienie |
Nie
|