| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Specjalistyczny Szpital Wojewódzki w Ciechanowie
|
| Ulica |
ul. Powstańców Wielkopolskich 2
|
| Nr domu |
2
|
| Miejscowosc |
Ciechanów
|
| Kod poczt |
06-400
|
| Wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Tel |
023 6730543, 6723127
|
| Fax |
023 6730274, 6722764
|
| Internet |
www.szpitalciechanow.com.pl
|
| Regon |
00031162200000
|
| E mail |
zamowieniapubliczne@op.pl
|
| Czy obowiazkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zam |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
| Rodz zam |
D
|
| Czy czesci |
Tak
|
| Ilosc czesci |
3
|
| Czy wariant |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy uzup |
Nie
|
| Czas |
Obowiązuje termin
|
| Czas mies |
12
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
Na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń
|
| Wiedza |
Na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń
|
| Potencjal |
Na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń
|
| Zdolne |
Na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń
|
| Sytuacja |
Na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Inne dokumenty |
Ocenę spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych prze zamawiającego, zamawiający przeprowadzi po analizie żądanych aktualnych dokumentów:
1. Organu upoważnionego do urzędowej kontroli żywności lub firmę upoważnioną do przeprowadzenia certyfikacji - stwierdzający, że w produkcji i w obrocie wymienionego w siwz asortymentu został opracowany, wdrożony i jest stosowany system HACCP (dotyczy zakładów produkujących lub wprowadzających żywność do obrotu, które podlegają takiemu obowiązkowi). W przypadku realizacji dostaw przez podwykonawców - oświadczenie w tym zakresie o treści: oświadczam, iż realizujący dostawy podwykonawca zarówno w produkcji jak i w obrocie oferowanego asortymentu opracował, wdrożył i stosuje system HACCP - dotyczy zakładów produkujących lub wprowadzających żywność do obrotu, które podlegają takiemu obowiązkowi.
2. Zaświadczenia o wpisie do rejestru Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Weterynaryjnej.
|
| Niepelnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
1. Działając w oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Strony dopuszczają możliwość zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy w zakresie zmiany ilości poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy w zakresie łącznej wartości umowy, o której mowa w § 3 ust. 3 umowy.
2. Ceny jednostkowe nie ulegną zmianie przez okres obowiązywania umowy, z tym że dopuszcza się zmianę ustalonych cen w przypadku:
a. zmiany przepisów prawa podatkowego w okresie obowiązywania umowy dotyczących stawek VAT, przy czym zmiana nastąpi w wartości brutto, wartość netto pozostaje bez zmian;
b. obniżenia ceny produktu.
3. Zmiany, o których mowa w ust. 1 oraz ust 2 pkt b, mogą nastąpić na uzasadniony wniosek Wykonawcy i po zaakceptowaniu zmiany przez Zamawiającego.
4. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach, po uprzednim pisemnym powiadomieniu Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
5. Zmiany umowy wymagają dla swej ważności zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.
6. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że spełniony zostanie co najmniej jeden z warunków:
a) zmiany te są korzystne dla Zamawiającego,
b) zmiany są konieczne ze względu na wystąpienie okoliczności których Strony umowy nie mogły przewidzieć w dniu jej zawarcia.
7. Zamawiającemu przysługuje prawo rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym bez
wypowiedzenia w przypadku:
7.1. gdy Wykonawca, pomimo dwukrotnego pisemnego wezwania, nadal nie wykonuje lub
nienależycie wykonuje umowę,
7.2. otwarcia postępowania upadłościowego lub likwidacyjnego wobec Wykonawcy,
7.3. wykreślenia Wykonawcy z właściwej ewidencji.
8. Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie powiadomić pisemnie Zamawiającego o zaistnieniu okoliczności opisanych w ppkt. 2) i 3) ustępu 7 niniejszego paragrafu.
|
| Kryt cena |
B
|
| Kryt 1p |
95
|
| Kryt 2 |
Forma płatności
|
| Kryt 2p |
5
|
| Spec www |
www.szpitalciechanow.com.pl
|
| Spec war |
Szpital Wojewódzki w Ciechanowie, ul. Powstańców Wielkopolskich 2 - Sekcja Zamówień Publicznych - pok. 018 ( niski parter).
|
| Data skl |
19/05/2016
|
| Godz skl |
10:00
|
| Miejsce |
Szpital Wojewódzki w Ciechanowie, ul. Powstańców Wielkopolskich 2 - kancelaria
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Okres liczba dni |
30
|
| Czy uniewaznienie |
Nie
|