Sukcesywne dostawy mięsa i wyrobów mięsnych do Zakładu Karnego w Kluczborku
| Publication date | 2016-05-13 |
| End date | 2016-05-23 10:00:00 |
| Instytucja | Zakład Karny |
| Miejscowość | Kluczbork |
| Województwo | opolskie |
| Branża |
|
Szczegóły |
|
| Numer ogłoszenia | 120782 / 2016 |
| Document type | ZP-400 |
| Cpv code | 151000009, 151120006, 151311343, 151311305, 151311350, 151130003, 151314009, 154121000, 151140000 |
| Adres strony internetowej siwz | |
| BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
| Sukcesywne dostawy mięsa i wyrobów mięsnych do Zakładu Karnego w Kluczborku. CPV 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne: Część nr 1. Filet z kurczaka - schłodzony - CPV 15112000-6, w ilości 900 kg, Część nr 2. Kaszanka - CPV 15131134-3, w ilości 1800 kg, Część nr 3. Kiełbasa biała parzona - CPV 15131130-5, w ilości 1500 kg, Część nr 4. Kiełbasa boczkowa - CPV 15131130-5, w ilości 2000 kg, Część nr 5. Kiełbasa krakowska drobiowa (bez dodatku wieprzowiny) - CPV 15131130-5, w ilości 800 kg, Część nr 6. Kiełbasa mortadela wieprzowa - CPV 15131130-5, w ilości 1500 kg, Część nr 7. Kiełbasa parówkowa CPV - 15131130-5, w ilości 2000 kg, Część nr 8. Kiełbasa wieprzowa - CPV 15131130-5, w ilości 3000 kg, Część nr 9. Kiełbasa zwyczajna - CPV 15131130-5, w ilości 3400 kg, Część nr 10. Kiełbaski wiedeńskie drobiowe (bez dodatku wieprzowiny) - CPV 15131135-0, w ilości 2000 kg, Część nr 11. Łopatka wieprzowa bez kości - CPV 15113000-3, w ilości 1300 kg, Część nr 12. Metka cebulowa wieprzowa - CPV 15131130-5, w ilości 500 kg, Część nr 13. Mięso wieprzowe mielone - CPV 15113000-3, w ilości 2800 kg, Część nr 14. Podgardle wędzone - CPV 15131400-9, w ilości 2800 kg, Część nr 15. Polędwica drobiowa (bez dodatku wieprzowiny) - CPV 15131135-0, w ilości 800 kg, Część nr 16. Polędwica z indyka (bez dodatku wieprzowiny) - CPV 15131135-0, w ilości 700 kg, Część nr 17. Salceson wieprzowy - CPV 15131400-9, w ilości 1300 kg, Część nr 18. Serdelki drobiowe (bez dodatku wieprzowiny) - CPV 15131135-0, w ilości 1200 kg, Część nr 19. Skrzydełka drobiowe - schłodzone - CPV 15112000-6, w ilości 500 kg, Część nr 20. Słonina wieprzowa - CPV 15131400-9, w ilości 300 kg, Część nr 21. Smalec - CPV 15412100-0, w ilości 2100 kg, Część nr 22. Szynka drobiowa (bez dodatku wieprzowiny) - CPV 15131135-0, w ilości 700 kg, Część nr 23. Udko z kurczaka - schłodzone - CPV 15112000-6, w ilości 3600 kg, Część nr 24. Wątroba drobiowa - CPV 15114000-0, w ilości 1200 kg. 1. Wykonawca winien dostarczać przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami i procedurami niezbędnymi dla zapewnienia bezpieczeństwa i żywienia zawartymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 r. poz. 594 z póź. zm.). 2. Wykonawca realizuje dostawy własnym transportem spełniającym warunki sanitarne w zakresie przestrzegania zasad i higieny przewozu żywności oraz na własne ryzyko (m.in. kwestia zabezpieczenia i ubezpieczenia przewożonej partii towaru). Ustala się iż, każdorazowo przed wydaniem przedmiotu umowy ilość dostarczonego towaru oraz jego zgodność z zamówieniem, sprawdzona zostanie w siedzibie zamawiającego przez strony umowy. 3. Dostarczone towary muszą spełniać obowiązujące wymagania i normy jakościowe zgodnie z wymaganiami zawartymi w Polskich Normach, muszą być świeże i posiadać ważne terminy przydatności do spożycia. W przypadku stwierdzenia przez zamawiającego złej jakości dostarczonego towaru, strony sporządzają protokół wskazując w nim rodzaj stwierdzonych wad. Protokół ten stanowić będzie wezwanie zamawiającego skierowane do wykonawcy o wymianę dostarczonej partii towaru lub jej poszczególnego elementu na nowa partię na własny koszt i ryzyko wykonawcy. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dostaw poszczególnych produktów (zmniejszenia do 20%), ze względu na wystąpienie okoliczności, których nie można było przewidzieć w dacie zawierania umowy, w tym zwłaszcza powodowanych zmniejszeniem liczby osadzonych, bądź innymi nadzwyczajnymi zdarzeniami lub sytuacjami. Z tytułu zmniejszenia ilości dostaw, wykonawcy nie przysługuje odszkodowanie. 5. Odbiór jakościowy, gwarancja i reklamacja: Zamawiający zbada dostarczoną partię towaru w trakcie przyjęcia do magazynu. W przypadku stwierdzenia wad, zamawiający niezwłocznie poinformuje o tym fakcie Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany wymienić w tym samym dniu wadliwą partię towaru. Przedmiot zamówienia winien być odpowiednio oznakowany (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i rozwoju wsi z dnia 10 lipca 2007 r.) oraz posiadać Handlowy Dokument Identyfikacyjny. 6. Zamówienia będą składane i przyjmowane telefonicznie, faksem, drogą elektroniczną (e-mail) lub w czasie dostawy (na następną dostawę). Zamówienia będą składane przez zamawiającego z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem. Dostawy będą przyjmowane minimum 2 razy w tygodniu, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 12.00 na podstawie zapotrzebowania zamawiającego. W wyjątkowych sytuacjach dopuszczalna jest zmiana godziny dostawy po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym pomiędzy dostawcą i odbiorcą (w godzinach pracy magazynu). 7. Cechy dyskwalifikujące: -mięso i podroby - zawartość tłuszczu większa niż 20 % w przypadku mięsa, obce posmaki, zapachy, obślizgłość, nalot pleśni, zazielenienie mięsa; -wędliny - obce posmaki, zapachy, obślizgłość, nalot pleśni, barwa szarozielona, zacieki tłuszczu i galarety pod osłonką, jej pęknięcia i wycieki farszu, składniki użyte do produkcji pozaklasowe lub z chrząstkami, ścięgnami itp., skupiska jednego ze składników, obecność szkodników oraz ich pozostałości, objawy obniżenia jędrności i elastyczności, nieprzyleganie osłonki wędlin itp. 8. Standard jakościowy zamówionych dostaw musi odpowiadać standardom określonych w Polskich Normach. IV. Termin wykonania zamówienia Zamawiający wymaga realizacji zamówienia od dnia 16.07.2016 do 15.07.2017 r. |
Dodatkowe informacje
| Biuletyn | 1 |
| Nazwa | Zakład Karny |
| Ulica | ul. Katowicka 4 |
| Nr domu | 4 |
| Miejscowosc | Kluczbork |
| Kod poczt | 46-200 |
| Wojewodztwo | opolskie |
| Tel | 77 447 20 70 |
| Fax | 77 417 21 70 |
| Internet | www.zp.sw.gov.pl |
| Regon | 00032100000000 |
| E mail | dkw_kluczbork@sw.gov.pl |
| Czy obowiazkowa | Tak |
| Dotyczy | 1 |
| Rodzaj zam | Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej |
| Rodzaj zam inny | Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej |
| Rodz zam | D |
| Czy czesci | Tak |
| Ilosc czesci | 24 |
| Czy wariant | Nie |
| Czy dialog | Nie |
| Czy uzup | Nie |
| Czas | D |
| Data zak | 15/07/2017 |
| Wadium | nie dotyczy |
| Zaliczka | Nie |
| Uprawnienie | Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Oświadczenia i dokumenty, jakie winni złożyć wykonawcy w swojej ofercie, zostały wyszczególnione w rozdziale IX specyfikacji istotnych warunków zamówienia |
| Wiedza | Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Oświadczenia i dokumenty, jakie winni złożyć wykonawcy w swojej ofercie, zostały wyszczególnione w rozdziale IX specyfikacji istotnych warunków zamówienia |
| Potencjal | Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Oświadczenia i dokumenty, jakie winni złożyć wykonawcy w swojej ofercie, zostały wyszczególnione w rozdziale IX specyfikacji istotnych warunków zamówienia |
| Zdolne | Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Oświadczenia i dokumenty, jakie winni złożyć wykonawcy w swojej ofercie, zostały wyszczególnione w rozdziale IX specyfikacji istotnych warunków zamówienia |
| Sytuacja | Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Oświadczenia i dokumenty, jakie winni złożyć wykonawcy w swojej ofercie, zostały wyszczególnione w rozdziale IX specyfikacji istotnych warunków zamówienia |
| Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
| Dok grup kap 1 | Tak |
| Inne dokumenty | 1) wypełniony formularz ofertowy. Formularz ofertowy musi mieć formę pisemną i należy go złożyć na druku, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji (oryginał), 2) pełnomocnictwo, (jeżeli dotyczy) |
| Niepelnosprawne | Nie |
| Kod trybu | PN |
| Czy zmiana umowy | Tak |
| Zmiana umowy | Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w umowie w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach: 1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) w okresie obowiązywania umowy. Zmiana nie dotyczy ceny jednostkowej netto; 2) nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.); 3) nastąpiła zmiana nazwy handlowej oferowanego przedmiotu zamówienia; 4) zamawiający zastrzega sobie prawo do korzystania z okresowych promocji i upustów wprowadzonych przez producenta (ceny niższe niż zawarte w umowie). Wszystkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej (aneks do umowy) pod rygorem nieważności |
| Kryt cena | A |
| Spec www | www.zp.sw.gov.pl |
| Spec war | Zakład Karny w Kluczborku, 46-200 Kluczbork, ul. Katowicka 4 |
| Data skl | 23/05/2016 |
| Godz skl | 10:00 |
| Miejsce | Sekretariat Zakładu Karnego w Kluczborku, 46-200 Kluczbork, ul. Katowicka 4 |
| Termin | Obowiązuje termin |
| Okres liczba dni | 30 |
| Czy uniewaznienie | Nie |