Sukcesywne dostawy mięsa i wyrobów mięsnych do Zakładu Karnego w Kluczborku

Publication date 2016-05-13
End date 2016-05-23 10:00:00
Instytucja Zakład Karny
Miejscowość Kluczbork
Województwo opolskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Tłuszcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 120782 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 151000009, 151120006, 151311343, 151311305, 151311350, 151130003, 151314009, 154121000, 151140000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywne dostawy mięsa i wyrobów mięsnych do Zakładu Karnego w Kluczborku.
CPV 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne:

Część nr 1. Filet z kurczaka - schłodzony - CPV 15112000-6, w ilości 900 kg,
Część nr 2. Kaszanka - CPV 15131134-3, w ilości 1800 kg,
Część nr 3. Kiełbasa biała parzona - CPV 15131130-5, w ilości 1500 kg,
Część nr 4. Kiełbasa boczkowa - CPV 15131130-5, w ilości 2000 kg,
Część nr 5. Kiełbasa krakowska drobiowa (bez dodatku wieprzowiny) - CPV 15131130-5, w ilości 800 kg,
Część nr 6. Kiełbasa mortadela wieprzowa - CPV 15131130-5, w ilości 1500 kg,
Część nr 7. Kiełbasa parówkowa CPV - 15131130-5, w ilości 2000 kg,
Część nr 8. Kiełbasa wieprzowa - CPV 15131130-5, w ilości 3000 kg,
Część nr 9. Kiełbasa zwyczajna - CPV 15131130-5, w ilości 3400 kg,
Część nr 10. Kiełbaski wiedeńskie drobiowe (bez dodatku wieprzowiny) - CPV 15131135-0, w ilości 2000 kg,
Część nr 11. Łopatka wieprzowa bez kości - CPV 15113000-3, w ilości 1300 kg,
Część nr 12. Metka cebulowa wieprzowa - CPV 15131130-5, w ilości 500 kg,
Część nr 13. Mięso wieprzowe mielone - CPV 15113000-3, w ilości 2800 kg,
Część nr 14. Podgardle wędzone - CPV 15131400-9, w ilości 2800 kg,
Część nr 15. Polędwica drobiowa (bez dodatku wieprzowiny) - CPV 15131135-0, w ilości 800 kg,
Część nr 16. Polędwica z indyka (bez dodatku wieprzowiny) - CPV 15131135-0, w ilości 700 kg,
Część nr 17. Salceson wieprzowy - CPV 15131400-9, w ilości 1300 kg,
Część nr 18. Serdelki drobiowe (bez dodatku wieprzowiny) - CPV 15131135-0, w ilości 1200 kg,
Część nr 19. Skrzydełka drobiowe - schłodzone - CPV 15112000-6, w ilości 500 kg,
Część nr 20. Słonina wieprzowa - CPV 15131400-9, w ilości 300 kg,
Część nr 21. Smalec - CPV 15412100-0, w ilości 2100 kg,
Część nr 22. Szynka drobiowa (bez dodatku wieprzowiny) - CPV 15131135-0, w ilości 700 kg,
Część nr 23. Udko z kurczaka - schłodzone - CPV 15112000-6, w ilości 3600 kg,
Część nr 24. Wątroba drobiowa - CPV 15114000-0, w ilości 1200 kg.
1. Wykonawca winien dostarczać przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami i procedurami niezbędnymi dla zapewnienia bezpieczeństwa i żywienia zawartymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r.
o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 r. poz. 594 z póź. zm.).
2. Wykonawca realizuje dostawy własnym transportem spełniającym warunki sanitarne w zakresie
przestrzegania zasad i higieny przewozu żywności oraz na własne ryzyko (m.in. kwestia zabezpieczenia
i ubezpieczenia przewożonej partii towaru). Ustala się iż, każdorazowo przed wydaniem przedmiotu
umowy ilość dostarczonego towaru oraz jego zgodność z zamówieniem, sprawdzona zostanie
w siedzibie zamawiającego przez strony umowy.
3. Dostarczone towary muszą spełniać obowiązujące wymagania i normy jakościowe zgodnie
z wymaganiami zawartymi w Polskich Normach, muszą być świeże i posiadać ważne terminy
przydatności do spożycia. W przypadku stwierdzenia przez zamawiającego złej jakości dostarczonego towaru, strony sporządzają protokół wskazując w nim rodzaj stwierdzonych wad. Protokół ten stanowić
będzie wezwanie zamawiającego skierowane do wykonawcy o wymianę dostarczonej partii towaru lub jej
poszczególnego elementu na nowa partię na własny koszt i ryzyko wykonawcy.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dostaw poszczególnych produktów (zmniejszenia do
20%), ze względu na wystąpienie okoliczności, których nie można było przewidzieć w dacie zawierania
umowy, w tym zwłaszcza powodowanych zmniejszeniem liczby osadzonych, bądź innymi
nadzwyczajnymi zdarzeniami lub sytuacjami. Z tytułu zmniejszenia ilości dostaw, wykonawcy nie przysługuje odszkodowanie.
5. Odbiór jakościowy, gwarancja i reklamacja: Zamawiający zbada dostarczoną partię towaru w trakcie przyjęcia do magazynu. W przypadku stwierdzenia wad, zamawiający niezwłocznie poinformuje o tym
fakcie Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany wymienić w tym samym dniu wadliwą partię towaru.
Przedmiot zamówienia winien być odpowiednio oznakowany (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra
Rolnictwa i rozwoju wsi z dnia 10 lipca 2007 r.) oraz posiadać Handlowy Dokument Identyfikacyjny.
6. Zamówienia będą składane i przyjmowane telefonicznie, faksem, drogą elektroniczną (e-mail) lub
w czasie dostawy (na następną dostawę). Zamówienia będą składane przez zamawiającego z co
najmniej jednodniowym wyprzedzeniem. Dostawy będą przyjmowane minimum 2 razy w tygodniu, od
poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 12.00 na podstawie zapotrzebowania zamawiającego.
W wyjątkowych sytuacjach dopuszczalna jest zmiana godziny dostawy po uprzednim uzgodnieniu
telefonicznym pomiędzy dostawcą i odbiorcą (w godzinach pracy magazynu).
7. Cechy dyskwalifikujące:
-mięso i podroby - zawartość tłuszczu większa niż 20 % w przypadku mięsa, obce posmaki,
zapachy, obślizgłość, nalot pleśni, zazielenienie mięsa;
-wędliny - obce posmaki, zapachy, obślizgłość, nalot pleśni, barwa szarozielona, zacieki tłuszczu
i galarety pod osłonką, jej pęknięcia i wycieki farszu, składniki użyte do produkcji pozaklasowe lub z
chrząstkami, ścięgnami itp., skupiska jednego ze składników, obecność szkodników oraz ich
pozostałości, objawy obniżenia jędrności i elastyczności, nieprzyleganie osłonki wędlin itp.
8. Standard jakościowy zamówionych dostaw musi odpowiadać standardom określonych w Polskich
Normach.
IV. Termin wykonania zamówienia
Zamawiający wymaga realizacji zamówienia od dnia 16.07.2016 do 15.07.2017 r.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zakład Karny
Ulica ul. Katowicka 4
Nr domu 4
Miejscowosc Kluczbork
Kod poczt 46-200
Wojewodztwo opolskie
Tel 77 447 20 70
Fax 77 417 21 70
Internet www.zp.sw.gov.pl
Regon 00032100000000
E mail dkw_kluczbork@sw.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Rodzaj zam inny Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 24
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 15/07/2017
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Oświadczenia i dokumenty, jakie winni złożyć wykonawcy w swojej ofercie, zostały wyszczególnione w rozdziale IX specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Wiedza Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Oświadczenia i dokumenty, jakie winni złożyć wykonawcy w swojej ofercie, zostały wyszczególnione w rozdziale IX specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Potencjal Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Oświadczenia i dokumenty, jakie winni złożyć wykonawcy w swojej ofercie, zostały wyszczególnione w rozdziale IX specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Zdolne Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Oświadczenia i dokumenty, jakie winni złożyć wykonawcy w swojej ofercie, zostały wyszczególnione w rozdziale IX specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Sytuacja Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Oświadczenia i dokumenty, jakie winni złożyć wykonawcy w swojej ofercie, zostały wyszczególnione w rozdziale IX specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty 1) wypełniony formularz ofertowy. Formularz ofertowy musi mieć formę pisemną i należy go złożyć na druku, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji (oryginał), 2) pełnomocnictwo, (jeżeli dotyczy)
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w umowie w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach: 1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) w okresie obowiązywania umowy. Zmiana nie dotyczy ceny jednostkowej netto; 2) nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.); 3) nastąpiła zmiana nazwy handlowej oferowanego przedmiotu zamówienia; 4) zamawiający zastrzega sobie prawo do korzystania z okresowych promocji i upustów wprowadzonych przez producenta (ceny niższe niż zawarte w umowie). Wszystkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej (aneks do umowy) pod rygorem nieważności
Kryt cena A
Spec www www.zp.sw.gov.pl
Spec war Zakład Karny w Kluczborku, 46-200 Kluczbork, ul. Katowicka 4
Data skl 23/05/2016
Godz skl 10:00
Miejsce Sekretariat Zakładu Karnego w Kluczborku, 46-200 Kluczbork, ul. Katowicka 4
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)