| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny
|
| Ulica |
ul. Żołnierska 18
|
| Nr domu |
18
|
| Miejscowosc |
Olsztyn
|
| Kod poczt |
10-561
|
| Wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
| Tel |
089 5386937
|
| Fax |
089 5386228
|
| Internet |
www.wss.olsztyn.pl
|
| Regon |
00029397600000
|
| E mail |
zamowienia@wss.olsztyn.pl
|
| Czy obowiazkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zam |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
| Rodz zam |
D
|
| Czy czesci |
Tak
|
| Ilosc czesci |
13
|
| Czy wariant |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy uzup |
Nie
|
| Czas |
D
|
| Data zak |
09/05/2018
|
| Wadium |
Zamawia jacy nie wymaga wniesienia wadium
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dok podm zag 1 |
Tak
|
| Dok potw 1 |
Tak
|
| Dok potw 5 |
Tak
|
| Inne dok potw |
Folderu-katalogu, zawierającego opis- specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia. Z załączonego do oferty dokumentu powinny wynikać wszystkie parametry wyszczególnione w kolumnie oferowany przedmiot zamówienia z formularza cenowego.
Dokumentu potwierdzającego , iż oferowany przedmiot zamówienia dopuszczony jest do obrotu w Polsce zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 nr 107 poz. 679) i przepisami wykonawczymi do oferty należy dołączyć
1. Dla wyrobów klasy I - deklaracje zgodności CE;
2. Dla wyrobów klas: I z funkcja pomiarową, I jałowej i IIa - deklaracje zgodności CE z numerem jednostki notyfikowanej, biorącej udział w ocenie zgodności;
3. Dla wyrobów klas: II b i III - Certyfikat CE
4. Dla wyrobów medycznych będących zestawem lub systemem zabiegowym w którym wszystkie elementy oznaczone są znakiem CE - oświadczenie określone w art. 30 ust. 1. Ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r.
5. Dla wyrobów medycznych będących systemem lub zestawem zabiegowym zawierającym wyrób medyczny nieoznakowany znakiem CE lub gdy wybrana kombinacja wyrobów medycznych nie jest kompatybilna, biorąc pod uwagę ich pierwotne przewidziane zastosowanie - Dokumenty potwierdzające, że zestaw lub system został poddany ocenie zgodności.
W sytuacji, kiedy oferowany przedmiot zamówienia nie jest wyrobem medycznym w myśl Ustawy o wyrobach medycznych, Zamawiający dopuszcza możliwość załączenia do oferty stosownego oświadczenia, wraz z dokumentem wystawionym przez producenta wyrobu, albo jego upoważnionego przedstawiciela dopuszczającego do obrotu oferowany przedmiot zamówienia lub oddającego do użytkowania na terenie Unii Europejskiej /deklaracja zgodności/.
Próbek oferowanego asortymentu w celu potwierdzenia zgodności oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia. Próbki nie podlegają zwrotowi gdyż zostaną zużyte podczas oceny produktu - zgodności opisu przedmiotu zamówienia ze stanem faktycznym. Wymagana ilość próbek - po 2 sztuki do każdej pozycji. Każda próbka powinna być wyraźnie oznaczona nazwą Wykonawcy oraz numerem pakietu i pozycji, której dotyczy.
Dokumentu potwierdzającego, że oferowany asortyment spełnia wymogi norm jakościowych:
EN 13795- w zakresie pakietów nr 1, 2, 3 ,4 ,5, 6, 7
EN 13034:2005, EN 13982-1:2004, EN 1149-1:2005, EN 863 - w zakresie pakietu nr 10
PN-EN 149 - w zakresie pakietu nr 12 poz. 5
Uwaga - w załączonych do oferty dokumentach tj. folderach , deklaracjach, dokumentach dotyczących norm należy wyraźnie oznaczyć np. markerem wymagane parametry w celu ich weryfikacji. Każdy wymagany parametr winien mieć odzwierciedlenie w folderze. Ponadto wymagane jest wyraźne opisanie, którego pakietu i której pozycji złożony dokument dotyczy.
|
| Inne dokumenty |
Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, formularz ofertowy.
Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, Formularz cenowy - również w wersji edytowalnej Word lub Excel na płycie CD lub DVD.
|
| Niepelnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
Zmiana umowy
Zamawiający przewiduje w ramach zawartej umowy zmiany dotyczące:
- zmian numerów katalogowych asortymentu będącego przedmiotem umowy,
- zmian nazw handlowych asortymentu będącego przedmiotem umowy,
- zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług
Wszelkie zmiany zapisów umowy winny być dokonywane w formie pisemnej (aneksu do umowy).
|
| Kryt cena |
B
|
| Kryt 1p |
95
|
| Kryt 2 |
Termin zapłaty
|
| Kryt 2p |
5
|
| Spec www |
www.wss.olsztyn.pl
|
| Spec war |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny
ul. Żołnierska 16 B pok. 2 / 9
Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
10 - 561 Olsztyn
|
| Data skl |
24/05/2016
|
| Godz skl |
10:30
|
| Miejsce |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny
ul. Żołnierska 16 B pok. 2 / 9
Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
10 - 561 Olsztyn
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Okres liczba dni |
30
|
| Inf dodat |
Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do 18 maja 2016. (art. 38 ust.1).
|
| Czy uniewaznienie |
Nie
|