świadczenie n/w usług dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. L. Rydygiera w Toruniu: 1) świadczenie usług nadzoru autorskiego oraz serwisowych nad użytkowanym przez Stację Pogotowia Ratunkowego oprogramowaniem SWD PRM przez okres 12 miesięcy. 2) świadczenie usług serwisowych systemu radiologicznego RIS ORION wraz z rozbudową o dodatkowe licencje i funkcjonalności przez okres 24 miesięcy

Publication date 2016-05-16
End date 2016-05-24 09:30:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera
Miejscowość Toruń
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Usługi w zakresie oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 122912 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 791211009, 722600005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie n/w usług dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. L. Rydygiera w Toruniu:
1) świadczenie usług nadzoru autorskiego oraz serwisowych nad użytkowanym przez Stację Pogotowia Ratunkowego oprogramowaniem SWD PRM przez okres 12 miesięcy - Zadanie Nr 1.
2) świadczenie usług serwisowych systemu radiologicznego RIS ORION wraz z rozbudową o dodatkowe licencje i funkcjonalności przez okres 24 miesięcy - Zadanie Nr 1.

2. Specyfikację asortymentowo - ilościowo - cenową przedmiotu zamówienia określają Załączniki Nr 2/1 i 2/1a (Zadanie Nr 1) oraz 2/2 i 2/2a (Zadanie Nr 2) do SIWZ, które Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty.
Szczegółową specyfikację określającą zakres usług będących przedmiotem określają Załączniki Nr 3/1 -3/2 do SIWZ, które Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty.

Opis

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług nadzoru autorskiego oraz serwisowych nad użytkowanym przez Stację Pogotowia Ratunkowego oprogramowaniem SWD PRM przez okres 12 miesięcy.
2. Specyfikację asortymentowo - ilościowo - cenową przedmiotu zamówienia określają Załączniki Nr 2/1 i 2/1a (Zadanie Nr 1) do SIWZ, które Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty.
Szczegółową specyfikację określającą zakres usług będących przedmiotem określa Załącznik Nr 3/1 do SIWZ, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych systemu radiologicznego RIS ORION wraz z rozbudową o dodatkowe licencje i funkcjonalności przez okres 24 miesięcy.
2. Specyfikację asortymentowo - ilościowo - cenową przedmiotu zamówienia określają Załączniki 2/2 i 2/2a (Zadanie Nr 2) do SIWZ, które Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty.
Szczegółową specyfikację określającą zakres usług będących przedmiotem określa Załącznik 3/2 do SIWZ, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera
Ulica ul. Św. Józefa 53-59
Nr domu 53-59
Miejscowosc Toruń
Kod poczt 87-100
Wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Tel 56 6101510
Fax 56 6101682
Internet www.wszz.torun.pl
Regon 00031606800000
E mail zamow_publ@szpital-bielany.torun.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam U
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Wadium Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału. Ocena spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Wiedza a/ wykaz wykonanych lub wykonywanych minimum 2 głównych usług w zakresie nadzoru autorskiego i serwisu nad oprogramowaniem (Zadanie Nr 1), minimum 2 głównych usług serwisowych systemu radiologicznego (Zadanie Nr 2) o wartości minimum dla poszczególnych zadań: - Zadanie Nr 1 - 60.000,00 zł, - Zadanie Nr 2 - 25.000,00 zł, brutto każda usługa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączenia min. 2 dowodów, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - zgodnie z Załącznikiem Nr 9 do SIWZ. Poświadczenie w odniesieniu do nadal wykonywanych usług musi być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o należytym zrealizowaniu usługi może złożyć oświadczenie. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie usług zostały wcześniej wykonane Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów o ich należytym wykonaniu.
Potencjal Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału. Ocena spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolne Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału. Ocena spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja a) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o minimalnej sumie gwarancyjnej: - Zadanie Nr 1 - 60.000,00 zł, - Zadanie Nr 2 - 25.000,00 zł. Z przedstawionej w ofercie polisy musi jednoznacznie wynikać, że została ona opłacona. W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na kilka zadań należy wykazać się opłaconą polisą lub innym dokumentem o wymaganej wartości łącznej równej sumie tych zadań, których dotyczy oferta.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw a/ oświadczenie o posiadaniu uprawnień do sprawowania nadzoru autorskiego nad oprogramowaniem SWD PRM - niniejszy wymóg dotyczy Zadania Nr 1. b/ oświadczenie o posiadaniu autoryzacji producenta na świadczenie usług serwisowych systemu radiologicznego RIS Orion - niniejszy wymóg dotyczy Zadania Nr 2.
Inne dokumenty a/ oświadczenia o spełnianiu warunków udziału, zgodnie z załącznikiem Nr 7 do SIWZ.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Wszelkie istotne postanowienia, jakie zostaną wprowadzone do treści zawieranych umów określają Załączniki Nr 5/1 - 5/2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Kryt cena B
Kryt 1p 97
Kryt 2 Czas reakcji serwisu
Kryt 2p 3
Spec www www.wszz.torun.pl
Spec war Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53-59, 87- 100 Toruń
Data skl 24/05/2016
Godz skl 09:30
Miejsce Kancelaria Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53-59, 87-100 Toruń
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1.1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 1.2. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy - Pzp, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 1.3. Zobowiązania podmiotu trzeciego z art. 26 ust. 2b ustawy - Pzp należy złożyć w oryginale i podpisane przez osoby uprawnione wynikające z zasad reprezentacji albo z pełnomocnictwa. 1.4. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy- Prawo zamówień publicznych, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający będzie żądał od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów: 1) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia, o którym mowa w rozdziale III pkt.1 a SIWZ; 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, o którym mowa w rozdziale III pkt.1 b SIWZ. 2. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)