| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera
|
| Ulica |
ul. Św. Józefa 53-59
|
| Nr domu |
53-59
|
| Miejscowość |
Toruń
|
| Kod Pocztowy |
87-100
|
| Województwo |
kujawsko-pomorskie
|
| Tel |
56 6101510
|
| Fax |
56 6101682
|
| Internet |
www.wszz.torun.pl
|
| Regon |
00031606800000
|
| E-mail |
zamow_publ@szpital-bielany.torun.pl
|
| Obowiązkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zamówienia |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
| Rodz zam |
U
|
| Czy częsci |
Tak
|
| Liczba częsci |
2
|
| Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
| Wadium |
Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału. Ocena spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
|
| Wiedza |
a/ wykaz wykonanych lub wykonywanych minimum 2 głównych usług w zakresie nadzoru autorskiego i serwisu nad oprogramowaniem (Zadanie Nr 1), minimum 2 głównych usług serwisowych systemu radiologicznego (Zadanie Nr 2) o wartości minimum dla poszczególnych zadań:
- Zadanie Nr 1 - 60.000,00 zł,
- Zadanie Nr 2 - 25.000,00 zł,
brutto każda usługa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości,
przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz
załączenia min. 2 dowodów, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie -
zgodnie z Załącznikiem Nr 9 do SIWZ.
Poświadczenie w odniesieniu do nadal wykonywanych usług musi być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o należytym zrealizowaniu usługi może złożyć oświadczenie.
W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie usług zostały wcześniej wykonane Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów o ich należytym wykonaniu.
|
| Potencjał |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału. Ocena spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
|
| Zdolne |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału. Ocena spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
|
| Sytuacja |
a) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o minimalnej sumie gwarancyjnej:
- Zadanie Nr 1 - 60.000,00 zł,
- Zadanie Nr 2 - 25.000,00 zł.
Z przedstawionej w ofercie polisy musi jednoznacznie wynikać, że została ona opłacona. W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na kilka zadań należy wykazać się opłaconą polisą lub innym dokumentem o wymaganej wartości łącznej równej sumie tych zadań, których dotyczy oferta.
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dokument podmiotów |
Tak
|
| Dok podm zag 3 |
Tak
|
| Dok potw 5 |
Tak
|
| Inne dokumenty potwierdzające |
a/ oświadczenie o posiadaniu uprawnień do sprawowania nadzoru autorskiego nad oprogramowaniem SWD PRM - niniejszy wymóg dotyczy Zadania Nr 1.
b/ oświadczenie o posiadaniu autoryzacji producenta na świadczenie usług serwisowych systemu radiologicznego RIS Orion - niniejszy wymóg dotyczy Zadania Nr 2.
|
| Inne dokumenty |
a/ oświadczenia o spełnianiu warunków udziału, zgodnie z załącznikiem Nr 7 do SIWZ.
|
| Niepełnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu zamówienia |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
Wszelkie istotne postanowienia, jakie zostaną wprowadzone do treści zawieranych umów określają Załączniki Nr 5/1 - 5/2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
| Kod kryterium |
B
|
| Kryt 1p |
97
|
| Kryt 2 |
Czas reakcji serwisu
|
| Kryt 2p |
3
|
| Adres strony internetowej siwz |
www.wszz.torun.pl
|
| Adres uzyskania siwz |
Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53-59, 87- 100 Toruń
|
| Data składania wniosków |
24/05/2016
|
| Godzina składania wniosków |
09:30
|
| Miejsce |
Kancelaria Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53-59, 87-100 Toruń
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Termin związania ofertą |
30
|
| Informacje dodatkowe |
1.1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 1.2. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy - Pzp, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 1.3. Zobowiązania podmiotu trzeciego z art. 26 ust. 2b ustawy - Pzp należy złożyć w oryginale i podpisane przez osoby uprawnione wynikające z zasad reprezentacji albo z pełnomocnictwa.
1.4. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy- Prawo zamówień publicznych, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający będzie żądał od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów: 1) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia, o którym mowa w rozdziale III pkt.1 a SIWZ; 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, o którym mowa w rozdziale III pkt.1 b SIWZ.
2. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
|
| Czy unieważnienie |
Nie
|