Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi.

Publication date 2016-05-16
End date 2016-05-31 10:00:00
Instytucja Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 123172 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 301251105, 301243007, 301251208, 301251002, 301921136, 301921129, 301923303
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi.
Zamówienie o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Łodzi
Ulica ul. Proletariacka 2/6
Nr domu 2/6
Miejscowosc Łódź
Kod poczt 93-569
Wojewodztwo łódzkie
Tel 042 6351400, 6351432
Fax 042 6351432
Internet www.wiw.bip.lodz.pl
Regon 00009251600000
E mail zaopatrzenie.wiw@poczta.fm
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Zaliczka Nie
Wiedza W celu wykazania spełnienia powyższego warunku, Wykonawca załączy do oferty - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw (minimum dwie) polegających na dostawie materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych , w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane (załącznik nr 7) do SIWZ oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Sytuacja W celu wykazania spełnienia powyższego warunku, Wykonawca załączy do oferty opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (wraz z dowodem opłaconej składki).
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy: a)w zakresie zmiany ceny za przedmiot zamówienia w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług; b)o ile ich konieczność będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa; c)w przypadku zaistnienia innego niemożliwego do przewidzenia w momencie jej zawierania zdarzenia prawnego, ekonomicznego lub technicznego, za które żadna ze stron umowy nie ponosi odpowiedzialności, skutkującego brakiem możliwości należytego wykonania zobowiązania zgodnie z SIWZ, o ile zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego. Powyższe zmiany są dopuszczalne pod warunkiem złożenia pisemnego i uzasadnionego wniosku przez jedną ze stron.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin płatności
Kryt 2p 10
Spec www www.wiw.bip.lodz.pl
Spec war Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Łodzi, ul. Proletariacka 2/6, 93-569 Łódź, pokój nr 7.
Data skl 31/05/2016
Godz skl 10:00
Miejsce Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi, ul. Proletariacka 2/6, do dnia 2 marca 2016 r. do godz. 10:00.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych, Zamawiający żąda: a) oświadczenia producenta materiałów równoważnych potwierdzającego, że Wykonawca oferujący równoważne materiały eksploatacyjne nie narusza patentów producentów urządzeń drukujących; b) certyfikaty potwierdzające, że zaoferowane materiały równoważne są wytwarzane pod nadzorem zintegrowanego systemu zarządzania jakością, środowiskiem zgodnego z wymogami norm: ISO 9001:2008 w zakresie projektowania, produkcji, testowania i dystrybucji materiałów eksploatacyjnych, ISO 14001:2004; c) zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że oferowane materiały odpowiadają normom ISO/IEC 19752:2004 (tonery monochromatyczne), ISO/IEC 19798:2006 (tonery kolorowe) oraz ISO/IEC 24711:2006 i ISO 24712 (wkłady atramentowe); lub zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań z normą ISO 9001:2008, 14001.
Wadium zamawiający nie żąda wadium
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Inne dokumenty a) oświadczenie o nie wyrażeniu/wyrażeniu zgody na udostępnienie innym uczestnikom postępowania informacji zawartych w ofercie, a stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, przy czym brak zastrzeżenia bądź złożenia oświadczenia traktowany będzie jako zgoda na udostępnienie całej oferty do wglądu innym uczestnikom postępowania (załącznik nr 6) do SIWZ; b) pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli nie wynika ono z odpisu z właściwego rejestru albo z zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; c) zaparafowany projekt umowy (załącznik nr 8) do SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)