| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Łodzi
|
| Ulica |
ul. Proletariacka 2/6
|
| Nr domu |
2/6
|
| Miejscowosc |
Łódź
|
| Kod poczt |
93-569
|
| Wojewodztwo |
łódzkie
|
| Tel |
042 6351400, 6351432
|
| Fax |
042 6351432
|
| Internet |
www.wiw.bip.lodz.pl
|
| Regon |
00009251600000
|
| E mail |
zaopatrzenie.wiw@poczta.fm
|
| Czy obowiazkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zam |
Administracja rządowa terenowa
|
| Rodz zam |
D
|
| Czy czesci |
Nie
|
| Czy wariant |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy uzup |
Nie
|
| Czas |
Obowiązuje termin
|
| Czas mies |
12
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Wiedza |
W celu wykazania spełnienia powyższego warunku, Wykonawca załączy do oferty -
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, głównych dostaw (minimum dwie) polegających na dostawie materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych , w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane (załącznik nr 7) do SIWZ oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
|
| Sytuacja |
W celu wykazania spełnienia powyższego warunku, Wykonawca załączy do oferty
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (wraz z dowodem opłaconej składki).
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dok podm zag 1 |
Tak
|
| Dok podm zag 2 |
Tak
|
| Dok podm zag 3 |
Tak
|
| Niepelnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy:
a)w zakresie zmiany ceny za przedmiot zamówienia w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług;
b)o ile ich konieczność będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa;
c)w przypadku zaistnienia innego niemożliwego do przewidzenia w momencie jej zawierania zdarzenia prawnego, ekonomicznego lub technicznego, za które żadna ze stron umowy nie ponosi odpowiedzialności, skutkującego brakiem możliwości należytego wykonania zobowiązania zgodnie z SIWZ, o ile zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego.
Powyższe zmiany są dopuszczalne pod warunkiem złożenia pisemnego i uzasadnionego wniosku przez jedną ze stron.
|
| Kryt cena |
B
|
| Kryt 1p |
90
|
| Kryt 2 |
Termin płatności
|
| Kryt 2p |
10
|
| Spec www |
www.wiw.bip.lodz.pl
|
| Spec war |
Wojewódzki
Inspektorat Weterynarii w Łodzi, ul. Proletariacka 2/6, 93-569 Łódź, pokój nr 7.
|
| Data skl |
31/05/2016
|
| Godz skl |
10:00
|
| Miejsce |
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie Wojewódzkiego
Inspektoratu Weterynarii w Łodzi, ul. Proletariacka 2/6, do dnia 2 marca 2016 r. do godz. 10:00.
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Okres liczba dni |
30
|
| Czy uniewaznienie |
Nie
|
| Dok potw 5 |
Tak
|
| Inne dok potw |
W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych, Zamawiający żąda:
a) oświadczenia producenta materiałów równoważnych potwierdzającego, że Wykonawca oferujący równoważne materiały eksploatacyjne nie narusza patentów producentów urządzeń drukujących;
b) certyfikaty potwierdzające, że zaoferowane materiały równoważne są wytwarzane pod nadzorem zintegrowanego systemu zarządzania jakością, środowiskiem zgodnego z wymogami norm: ISO 9001:2008 w zakresie projektowania, produkcji, testowania i dystrybucji materiałów eksploatacyjnych, ISO 14001:2004;
c) zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że oferowane materiały odpowiadają normom ISO/IEC 19752:2004 (tonery monochromatyczne), ISO/IEC 19798:2006 (tonery kolorowe) oraz ISO/IEC 24711:2006 i ISO 24712 (wkłady atramentowe); lub zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań z normą ISO 9001:2008, 14001.
|
| Wadium |
zamawiający nie żąda wadium
|
| Dok podm zag 4 |
Tak
|
| Dok podm zag 5 |
Tak
|
| Inne dokumenty |
a) oświadczenie o nie wyrażeniu/wyrażeniu zgody na udostępnienie innym uczestnikom postępowania informacji zawartych w ofercie, a stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, przy czym brak zastrzeżenia bądź złożenia oświadczenia traktowany będzie jako zgoda na udostępnienie całej oferty do wglądu innym uczestnikom postępowania (załącznik nr 6) do SIWZ;
b) pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli nie wynika ono z odpisu z właściwego rejestru albo z zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej;
c) zaparafowany projekt umowy (załącznik nr 8) do SIWZ.
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|