Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi.

Data publikacji 2016-05-16
Data zakończenia 2016-05-31 10:00:00
Instytucja Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 123172 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251105, 301243007, 301251208, 301251002, 301921136, 301921129, 301923303
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi.
Zamówienie o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Łodzi
Ulica ul. Proletariacka 2/6
Nr domu 2/6
Miejscowość Łódź
Kod Pocztowy 93-569
Województwo łódzkie
Tel 042 6351400, 6351432
Fax 042 6351432
Internet www.wiw.bip.lodz.pl
Regon 00009251600000
E-mail zaopatrzenie.wiw@poczta.fm
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Zaliczka Nie
Wiedza W celu wykazania spełnienia powyższego warunku, Wykonawca załączy do oferty - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw (minimum dwie) polegających na dostawie materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych , w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane (załącznik nr 7) do SIWZ oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Sytuacja W celu wykazania spełnienia powyższego warunku, Wykonawca załączy do oferty opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (wraz z dowodem opłaconej składki).
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy: a)w zakresie zmiany ceny za przedmiot zamówienia w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług; b)o ile ich konieczność będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa; c)w przypadku zaistnienia innego niemożliwego do przewidzenia w momencie jej zawierania zdarzenia prawnego, ekonomicznego lub technicznego, za które żadna ze stron umowy nie ponosi odpowiedzialności, skutkującego brakiem możliwości należytego wykonania zobowiązania zgodnie z SIWZ, o ile zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego. Powyższe zmiany są dopuszczalne pod warunkiem złożenia pisemnego i uzasadnionego wniosku przez jedną ze stron.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin płatności
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.wiw.bip.lodz.pl
Adres uzyskania siwz Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Łodzi, ul. Proletariacka 2/6, 93-569 Łódź, pokój nr 7.
Data składania wniosków 31/05/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi, ul. Proletariacka 2/6, do dnia 2 marca 2016 r. do godz. 10:00.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych, Zamawiający żąda: a) oświadczenia producenta materiałów równoważnych potwierdzającego, że Wykonawca oferujący równoważne materiały eksploatacyjne nie narusza patentów producentów urządzeń drukujących; b) certyfikaty potwierdzające, że zaoferowane materiały równoważne są wytwarzane pod nadzorem zintegrowanego systemu zarządzania jakością, środowiskiem zgodnego z wymogami norm: ISO 9001:2008 w zakresie projektowania, produkcji, testowania i dystrybucji materiałów eksploatacyjnych, ISO 14001:2004; c) zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że oferowane materiały odpowiadają normom ISO/IEC 19752:2004 (tonery monochromatyczne), ISO/IEC 19798:2006 (tonery kolorowe) oraz ISO/IEC 24711:2006 i ISO 24712 (wkłady atramentowe); lub zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań z normą ISO 9001:2008, 14001.
Wadium zamawiający nie żąda wadium
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Inne dokumenty a) oświadczenie o nie wyrażeniu/wyrażeniu zgody na udostępnienie innym uczestnikom postępowania informacji zawartych w ofercie, a stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, przy czym brak zastrzeżenia bądź złożenia oświadczenia traktowany będzie jako zgoda na udostępnienie całej oferty do wglądu innym uczestnikom postępowania (załącznik nr 6) do SIWZ; b) pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli nie wynika ono z odpisu z właściwego rejestru albo z zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; c) zaparafowany projekt umowy (załącznik nr 8) do SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)