MODERNIZACJA I CYFRYZACJA KINA JEDNOŚĆ W SĘDZISZOWIE MAŁOPOLSKIM
| Publication date | 2016-05-16 |
| End date | 2016-05-24 11:15:00 |
| Instytucja | Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Sędziszowie Małopolskim |
| Miejscowość | Sędziszów Małopolski |
| Województwo | podkarpackie |
| Branża |
|
Szczegóły |
|
| Numer ogłoszenia | 54203 / 2016 |
| Document type | ZP-400 |
| Cpv code | 386520000, 386000001, 315170003, 302000001, 488200002, 511100006, 489000001, 323424006, 386534001, 515000007, 805110009 |
| Adres strony internetowej siwz | |
| BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
| 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i cyfryzacja kina Jedność mieszczącego się w sali widowiskowej Miejsko Gminnego Ośrodka Kultury w Sędziszowie Małopolskim przy ulicy 3 Maja 36, z podziałem na dwa nw. Zadania: ZADANIE I pn.: CYFRYZACJA KINA JEDNOŚĆ W SĘDZISZOWIE MAŁOPOLSKIM. W ramach Zadania I Wykonawca zobowiązany jest do dostawy, montażu i zestrojenia fabrycznie nowego kinowego sprzętu cyfrowego zgodnego ze standardami DCI z zestawem do projekcji trójwymiarowej (3D) oraz przeszkolenie dwóch pracowników w obsłudze zamówionego sprzętu. Wymagany czas szkolenia tj. 6 do 10 godzin. SPRZĘT KINOWY OBEJMUJE: KINOWY PROJEKTOR CYFROWY 4K 1 SZT, SERWER KINA CYFROWEGO 1 SZT, PROCESOR WIZYJNY (SKALER) 1 SZT., OBIEKTYW PROJEKCYJNY 1 SZT., PANEL (KOMPUTER DO OBSŁUGI) 1 SZT., LAMPA 1 SZT., UKŁAD DO PROJEKCJI 3D 1 SZT., OKULARY DO PROJEKCJI 3D 265 SZT., ODPOWIEDNI STOLIK POD ZESTAW CYFROWY 1 SZT. ZADANIE II pn.: MODERNIZACJA KINA JEDNOŚĆ W SĘDZISZOWIE MAŁOPOLSKIM W ramach Zadania II Wykonawca zobowiązany jest do dostawy, montażu i regulacji fabrycznie nowego kinowego wyposażenia oraz do przeszkolenia dwóch pracowników w obsłudze zamówionego wyposażenia. Wymagany czas szkolenia: 4 do 6 godzin (dla wyposażenia kina) oraz 2 dni robocze (dla systemu kasowego). WYPOSAŻENIE KINA OBEJMUJE: PROCESOR KINOWY DŹWIĘKU 1 SZT., WZMACNIACZ MOCY 6 SZT., KOLUMNA GŁOŚNIKOWA 3 SZT., ZESTAW OKABLOWANIA GŁOŚNIKOWEGO 1 KPL., MODERNIZACJA INSTALACJI ELEKTROAKUSTYCZNEJ 1 KPL., EKRAN PROJEKCYJNY 1 SZT., RAMA EKRANU 1 SZT., NAPĘD ELEKTRYCZNY RAMY EKRANU 1 KPL, SYSTEM KASOWY MODUŁ ADMINISTRACJA 1 SZT., SYSTEM KASOWY MODUŁ KASA 1 SZT., SYSTEM KASOWY MODUŁ REZERWACJA 1 SZT., SYSTEM KASOWY MODUŁ INTERNET (REZERWACJA/SPRZEDAŻ) 1 SZT, SYSTEM KASOWY MODUŁ KONTROLA BILETÓW 1 SZT., SYSTEM KASOWY SERWER OPROGRAMOWANIA 1 SZT., SYSTEM KASOWY ZASILACZ DLA SERWERA 1 SZT.; SYSTEM KASOWY TERMINAL POS 1 SZT.; SYSTEM KASOWY ZASILACZ DLA TERMINALA 1 SZT., SYSTEM KASOWY EKRAN DLA KLIENTA POS 1 SZT., SYSTEM KASOWY DRUKARKA FISKALNA 1 SZT., SYSTEM KASOWY CZYTNIK KODÓW DO KASY 1 SZT. Oferowany sprzęt i wyposażenie muszą być odpowiednie do wymiarów i warunków sali kina Jedność, która posiada następujące parametry: LICZBA MIEJSC - 265, DŁUGOŚĆ SALI - 17,80 m, SZEROKOŚĆ SALI - 12.80 m, WYSOKOŚĆ SALI - 6,00 m, ODLEGŁOŚĆ PROJEKCYJNA - 20 m. Sprzęt i wyposażenie dostarczone przez Wykonawcę ma być fabrycznie nowy, nieużywany tj. nie był przedmiotem wystaw i prezentacji, nieuszkodzony, oryginalnie zapakowany, nie obciążony prawami osób lub podmiotów trzecich, w ilości i o parametrach technicznych określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ. Sprzęt i wyposażenie dostarczone przez Wykonawcę muszą być dopuszczone do sprzedaży w Polsce i posiadać certyfikaty zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi. Dostarczony sprzęt i wyposażenie nie będą posiadać wad fizycznych i prawnych oraz będą gotowe do użytkowania bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji obciążających Zamawiającego. Na Wykonawcy leży obowiązek wykazania, że dostarczony sprzęt i wyposażenie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej, a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje , które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia przyszłej umowy i wykonania zamówienia. Termin wizji lokalnej należy uzgodnić z Zamawiającym. SPRZĘT I WYPOSAŻENIE OFEROWANE W RAMACH OBYDWU W.W ZADAŃ MUSZĄ BYĆ ZE SOBĄ KOMPATYBILNE. 2. Warunki wykonania zamówienia. Dostawa nastąpi na koszt Wykonawcy. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w trakcie odbioru następujące dokumenty pozwalające na ocenę prawidłowości wykonania przedmiotu zamówienia protokół odbioru technicznego zawierający instrukcje obsługi urządzeń, wymagane certyfikaty i atesty, karty techniczne producentów sprzętu oraz karty gwarancyjne producenta (wszystko w języku polskim). Do instalacji oprogramowania i przeszkolenia kadry z zakresu obsługi systemu do rezerwacji i sprzedaży biletów należy przewidzieć co najmniej 2 dni robocze w siedzibie Zamawiającego. W ramach wdrożenia wykonawca poprawnie skonfiguruje dostarczony sprzęt komputerowy, w tym dedykowany serwer. Wdrożenie systemu musi być poprzedzone udokumentowaną analizą przedwdrożeniową, w ramach której wykonawca przygotuje dla Zamawiającego ankietę mającą na celu rozpoznanie specyfiki sprzedaży biletów w kinie. Zamawiający zastrzega sobie obowiązek uczestnictwa Wykonawcy podczas pierwszej projekcji u Zamawiającego. 3. Rozwiązania równoważne Wszelkie nazwy własne (przyjęte dla parametrów technicznych urządzeń i materiałów wskazanych producentów) przywołane w opisie przedmiotu niniejszego zamówienia, są przykładowe oraz służą doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia poprzez określenie pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości i wymogów technicznych założonych dla danych rozwiązań. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub sprzętu, Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy PZP, pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne i użytkowe oraz zagwarantują realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w niniejszej SIWZ.. Urządzenia równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy a ciężar udowodnienia zachowania parametrów wymaganych przez Zamawiającego w razie wątpliwości leży po stronie składającego ofertę. 4. Gwarancja, rękojmia. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 miesięcy gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia. Na dostarczone wyposażenie i sprzęt obowiązuje gwarancja udzielona przez producenta, lecz nie krótsza niż 24 miesiące. Bieg terminu dla gwarancji i rękojmi liczy się od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w dniu odbioru przedmiotu umowy karty gwarancyjne. Termin gwarancji ulega przedłużeniu w przypadku zgłoszenia reklamacji, o okres zaczynający się datą zgłoszenia jej na piśmie, a zakończony dniem odbioru przez Zamawiającego przedmiotu wolnego od wad czy też usterek. Maksymalny termin realizacji usług serwisowych wynosi 12 godzin w dni robocze, 16 godzin w dni świąteczne. Przez termin realizacji usług serwisowych Zamawiający rozumie czas, w jakim Wykonawca jest zobowiązany usunąć zgłoszone usterki lub dostarczyć urządzenia zamienne. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia przeglądu gwarancyjnego minimum jeden raz w roku w okresie gwarancji (w ramach zamówienia) i w ramach wynagrodzenia ofertowego). Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia serwisu dotyczącego wykrytych usterek i wad przedmiotu zamówienia w okresie gwarancji. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia serwisu pogwarancyjnego oraz dostaw części zamiennych do przedmiotu zamówienia przez cały okres eksploatacji, nie krócej jednak niż 3 lata po upływie okresu gwarancji. Czas dostępu do serwisu nie dłuższy niż 24 godziny. Wykonawca powinien posiadać autoryzowany zespół serwisowy w zakresie obsługi i napraw projektorów cyfrowych oraz wykazać się przynajmniej jednym pracownikiem posiadającym certyfikat z zakresu diagnostyki i serwisowania projektorów cyfrowych wystawionym przez producenta kinowych projektorów cyfrowych, Wymagany certyfikat będzie stanowił załącznik do oferty. ZAMÓWIENIE UZYSKAŁO POZYTYWNĄ DECYZJĘ O DOFINANSOWANIU PRZEDSIĘWZIĘCIA W RAMACH PROGRAMÓW OPERACYJNYCH POLSKIEGO INSTYTUTU SZTUKI FILMOWEJ: ROZWÓJ KIN - MODERNIZACJA KIN ORAZ ROZWÓJ KIN - CYFRYZACJA KIN. |
Dodatkowe informacje
| Biuletyn | 1 |
| Nazwa | Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Sędziszowie Małopolskim |
| Ulica | ul. 3 Maja 36 |
| Nr domu | 36 |
| Miejscowosc | Sędziszów Małopolski |
| Kod poczt | 39-120 |
| Wojewodztwo | podkarpackie |
| Tel | 17 22 16 044 |
| Fax | 17 22 16 044 wew. 19 |
| Regon | 00028180300000 |
| E mail | kulturka@mgoks.pl |
| Czy obowiazkowa | Tak |
| Dotyczy | 1 |
| Rodzaj zam | Inny: samorządowa instytucja kultury |
| Rodzaj zam inny | samorządowa instytucja kultury |
| Rodz zam | D |
| Czy czesci | Nie |
| Czy wariant | Nie |
| Czy dialog | Nie |
| Czy uzup | Nie |
| Czas | Obowiązuje termin |
| Czas dni | 42 |
| Wadium | Nie jest wymagane |
| Zaliczka | Nie |
| Wiedza | Dla Zadania I: Zamawiający wymaga aby Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia tj. dostawę wraz z montażem kinowego sprzętu cyfrowego z zestawem 3D zgodnego ze standardami DCI, o wartości nie mniejszej niż 250 000 zł brutto każda dostawa, z podaniem wartości, dat wykonania, podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Dla Zadania II: Zamawiający wymaga aby Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia tj. co najmniej dwie dostawy wraz z montażem nagłośnienia kinowego oraz zespołu ekranowego o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto każda dostawa oraz wykonał co najmniej 3 dostawy wraz z montażem systemu obsługującego sprzedaż biletów w kinach o wartości nie mniejszej niż 20 000 zł brutto każda dostawa, z podaniem wartości, dat wykonania, podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Jako jedną dostawę należy traktować zrealizowany zakres rzeczowy na podstawie jednorazowej umowy zawartej bezpośrednio pomiędzy wykonawcą a Zamawiającym. Przez dostawę zrealizowaną należy rozumieć: - dostawy rozpoczęte i zakończone w w/w okresie - dostawy zakończone w w/w okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w w/w okresie. |
| Zdolne | a) autoryzowanym zespołem serwisowym w zakresie obsługi i napraw projektorów cyfrowych oraz b) dysponuje przynajmniej jednym pracownikiem posiadającym certyfikat z zakresu diagnostyki i serwisowania projektorów cyfrowych wystawionym przez producenta kinowych projektorów cyfrowych (certyfikat stanowić będzie załącznik do oferty). |
| Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |
| Oswiadczenie potwierdzenia 10 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
| Dok grup kap 1 | Tak |
| Dok podm zag 1 | Tak |
| Inne dokumenty | 1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 2. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. |
| Niepelnosprawne | Nie |
| Kod trybu | PN |
| Czy zmiana umowy | Tak |
| Zmiana umowy | 1. Zamawiający nie dopuszcza zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyłączeniem okoliczności zawartych w niniejszym paragrafie. 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Zmiany w umowie na skutek wystąpienia poniższych okoliczności mogą dotyczyć następujących elementów umowy: 1) zmiana strony umowy, tylko w przypadku następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów, 2) zmiana terminu realizacji zamówienia: a) konieczność wykonania zamówień dodatkowych , od których jest uzależnione wykonanie zamówienia podstawowego; b) aktualizacja rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu; c) wystąpienie siły wyższej i innych zdarzeń nadzwyczajnych; 3) zmiany warunków i terminów płatności i inne: a) nieprzewidziany brak płynności finansowej u Zamawiającego, zmiana kolejności wykonania części zamówienia bądź rezygnacji z wykonania części zamówienia; b) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; c) aktualizacja rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu; d) wystąpienie siły wyższej i innych zdarzeń nadzwyczajnych. 4. Powyższe postanowienia wymienione w pkt. 4 ppkt. (1 - 3) stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Nie stanowi zmiany umowy, w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana rachunku bankowego) oraz zmiana danych teleadresowych, zmiany osób reprezentujących Strony. 5. Zmiana kluczowego personelu wykonawcy/zamawiającego oraz zmiana podwykonawców nie skutkują koniecznością zmiany umowy. 6. Jako siły wyższe uznaje się: klęski żywiołowe, huragan, powódź, katastrofy transportowe, pożar, eksplozje, wojna, strajk i inne nadzwyczajne wydarzenia, których zaistnienie leży poza zasięgiem i kontrolą układających się stron. 7. Jeżeli umawiające się strony nie mają możliwości wywiązania się z uzgodnionych terminów z powodów wymienionych w pkt. 7, to zachowują one prawo do wnioskowania o przesunięcie terminów wykonania usługi o czas trwania wydarzenia i o czas usunięcia jego skutków. 8. Udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych wymaga zawarcia odrębnej umowy. |
| Kryt cena | B |
| Kryt 1p | 96 |
| Kryt 2 | Okres gwarancji |
| Kryt 2p | 4 |
| Spec www | www.bip.sedziszow-mlp.pl |
| Spec war | Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Sędziszowie Małopolskim, ul. 3 Maja 36, 39-120 Sędziszów Małopolski |
| Data skl | 24/05/2016 |
| Godz skl | 11:15 |
| Miejsce | Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Sędziszowie Małopolskim, ul. 3 Maja 36, 39-120 Sędziszów Małopolski, sekretariat |
| Termin | Obowiązuje termin |
| Okres liczba dni | 30 |
| Czy uniewaznienie | Nie |