Zakup i dostawa 12 sztuk czytników linii papilarnych, 12 sztuk czytników dokumentów/kart pobytu (kart inteligentnych) i 3 sztuk skanerów komputerowych dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu z możliwością składania ofert częściowych
| Publication date | 2016-05-20 |
| End date | 2016-05-31 10:30:00 |
| Instytucja | Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu |
| Miejscowość | Poznań |
| Województwo | wielkopolskie |
| Branża |
|
Szczegóły |
|
| Numer ogłoszenia | 128200 / 2016 |
| Document type | ZP-400 |
| Cpv code | 302333107, 302333004, 302161100 |
| Adres strony internetowej siwz | |
| BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) część I: zakup i dostawa 12 sztuk czytników linii papilarnych, 2) część II: zakup i dostawa 12 sztuk czytników dokumentów/kart pobytu (kart inteligentnych), 3) część III: zakup i dostawa 3 sztuk skanerów komputerowych płaskich formatu min. A4. 2. Czytniki linii papilarnych oraz czytniki dokumentów/kart pobytu (kart inteligentnych) muszą zapewnić współpracę z Systemem Informatycznym POBYT zarządzanym przez Urząd do Spraw Cudzoziemców. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Odbiór czytników linii papilarnych oraz czytników dokumentów/kart pobytu (kart inteligentnych) nastąpi po uprzednim przetestowaniu i sprawdzeniu poprawności działania oferowanych urządzeń w ramach zadań wykonywanych w Systemie Informatycznym POBYT. 5. Czytnik linii papilarnych będzie miał zastosowanie przy pobieraniu odcisków palców od cudzoziemców ubiegających się o legalizację pobytu na terenie RP. Urządzenie musi współpracować z Systemem Informatycznym POBYT, zarządzanym przez Urząd do Spraw Cudzoziemców. Obecnie Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu użytkuje czytnik MorphoTop 100. 6. Czytnik dokumentów/kart pobytu (kart inteligentnych) będzie miał zastosowanie do odczytu danych, wydawanych cudzoziemcom dokumentów (Kart Pobytu) posiadających zarówno pierwszą jak i drugą cechę biometryczną. Czytnik będzie użytkowany w pomieszczeniach biurowych. Obecnie Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu użytkuje czytnik Vicomp VPR 610e. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pomocy technicznej przy uruchomieniu czytników poprzez doradztwo udzielone telefonicznie lub drogą elektroniczną. 8. Do urządzeń musi być dołączona karta gwarancyjna z wyszczególnionym/i numerem/ami seryjnym/i, a także instrukcja obsługi w języku polskim lub angielskim. 9. W formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) należy bezwzględnie podać nazwę producenta i model oferowanego sprzętu umożliwiający jego jednoznaczną identyfikację. 10. Zaoferowany sprzęt musi być nieużywany i wyprodukowany po 01.01.2016 r. 11. Na dostarczony sprzęt Wykonawca udzieli min. 12 miesięcznej gwarancji. Termin gwarancji liczy się od dnia podpisania protokołu odbioru.OpisCzęść I: zakup i dostawa 12 sztuk czytników linii papilarnychCzęść II: zakup i dostawa 12 sztuk czytników dokumentów/kart pobytu (kart inteligentnych)Część III: zakup i dostawa 3 sztuk skanerów komputerowych płaskich formatu min. A4 |
Dodatkowe informacje
| Biuletyn | 1 |
| Nazwa | Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu |
| Ulica | Al. Niepodległości 16/18 |
| Nr domu | 16/18 |
| Miejscowosc | Poznań |
| Kod poczt | 61-713 |
| Wojewodztwo | wielkopolskie |
| Tel | 061 8541300 |
| Fax | 061 8541204 |
| Internet | www.poznan.uw.gov.pl |
| Regon | 00051433100000 |
| E mail | zampubl@poznna.uw.gov.pl |
| Czy obowiazkowa | Tak |
| Dotyczy | 1 |
| Rodzaj zam | Administracja rządowa terenowa |
| Rodz zam | D |
| Czy czesci | Tak |
| Ilosc czesci | 3 |
| Czy wariant | Nie |
| Czy dialog | Nie |
| Czy uzup | Nie |
| Wadium | Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium |
| Zaliczka | Nie |
| Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
| Dok grup kap 1 | Tak |
| Dok podm zag 1 | Tak |
| Inne dokumenty | Szczegółowe zestawienie typów i modeli oferowanego sprzętu wraz ze szczegółowym opisem parametrów technicznych oferowanego sprzętu. |
| Niepelnosprawne | Nie |
| Kod trybu | PN |
| Czy zmiana umowy | Tak |
| Zmiana umowy | 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy, jeżeli zmiany są korzystne dla Zamawiającego albo nie można było ich przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W takim przypadku sporządzony zostanie stosowny aneks do umowy. Warunki zmiany umowy zostaną ustalone pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 2. W szczególności dopuszczalna będzie zmiana umowy dotycząca: 1) zmiany świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia, 2) zmiana danych Wykonawcy bez zmiany samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy, numeru rachunku bankowego, osób reprezentujących strony umowy itp.), 3) ustawowej zmiany stawki podatku VAT. 3. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. 4. Zmiana umowy, o której mowa w ust. 1 i 2, następuje na pisemny wniosek strony umowy, zawierający wykazanie okoliczności umożliwiających dokonanie zmiany, to jest wskazanie przedmiotu i zakresu zmiany, uzasadnienie zmiany, wpływ zmiany na termin zakończenia umowy |
| Kryt cena | B |
| Kryt 1p | 90 |
| Kryt 2 | Termin gwarancji |
| Kryt 2p | 10 |
| Spec www | www.poznan.uw.gov.pl |
| Spec war | Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu, al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań, pokój 457, budynek A |
| Data skl | 31/05/2016 |
| Godz skl | 10:30 |
| Miejsce | Sekretariat Biura Organizacyjno - Administracyjnego Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu, al. Niepodległości 16/18 Poznań, pokój nr 373 budynek A |
| Termin | Obowiązuje termin |
| Okres liczba dni | 30 |
| Czy uniewaznienie | Nie |