Wyposażenie budynku położonego przy ul. Królowej Korony Polskiej 5/6 w Szczecinie

Publication date 2016-05-20
End date 2016-06-01 09:30:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Szczecinie
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Meble,
  • Biurka i stoły,
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Meble do sypialni, jadalni i salonu

Szczegóły

Numer ogłoszenia 129252 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 391000003, 391211007, 391410002, 391414006, 391431227, 391412004, 391413005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Wyposażenie budynku położonego przy ul. Królowej Korony Polskiej 5/6
w Szczecinie

Opis

Szafy, szafki, komody, biurkaMeble pod wymiar wraz ze sprzętem AGD

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Szczecinie
Ulica ul. Jagiellońska 44
Nr domu 44
Miejscowosc Szczecin
Kod poczt 70-382
Wojewodztwo zachodniopomorskie
Tel 91 4329586, 4329521
Fax 91 4329501
Internet www.szpitalmswia.szczecin.pl
Regon 81073345400000
E mail biuro@szpitalmswia.szczecin.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 30
Wadium 12.1 Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: Pakiet 1 Szafy, szafki, komody, biurka: 1 100,00 zł. Pakiet 2 Meble pod wymiar wraz ze sprzętem AGD: 950,00 zł. Razem 2 050,00 zł które należy wpłacić na rachunek wskazany przez Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż określonej w punkcie 12.2, podpunkcie 1. Wykonawca zobowiązany jest zdeponowania go w Sekretariacie SP ZOZ MSWiA w Szczecinie najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. W obydwu przypadkach kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osoby do tego upoważnione należy dołączyć do oferty. 12.2 Wadium może być wnoszone w: 12.2.1 pieniądzu, 12.2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym, 12.2.3 gwarancjach bankowych, 12.2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 1) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 12.3 W przypadku zamiaru wniesienia wadium w postaci gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej - należy zaznaczyć w ofercie, czy dokument taki Zamawiający ma zwrócić Wykonawcy. 12.4 Wadium w pieniądzu należy wpłacać przelewem na konto zamawiającego - nr 70 1130 1176 0022 2137 2520 0001 w BGK z dopiskiem - nr 21/2016 wadium na Wyposażenie budynku położonego przy ul. Królowej Korony Polskiej 5/6 w Szczecinie. 12.5 Wiążąca jest data uznania rachunku Zamawiającego. 12.6 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12.7 Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, w przypadku, gdy: 12.7.1 odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 12.7.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 12.7.3 zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12.8 Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 12.9 Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 12.10 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 12.11 Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12.12 Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wiedza W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu dot. wiedzy i doświadczenia Wykonawca powinien udokumentować należycie realizowane lub zrealizowane minimum dwie dostawy mebli, o wartości przekraczającej 30 000,00 zł brutto - każda z nich. W przypadku, gdy Wykonawca wykaże kontrakty, znajdujące się w trakcie wykonania, wartość zrealizowanej na dzień składania ofert części umowy nie może być mniejsza niż określona w SIWZ minimalna wartość dostaw dla uznania warunku dot. wiedzy i doświadczenia za spełniony (tj. 30 000,00 zł brutto).
Potencjal Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. Spis dokumentów znajdujących się w ofercie (spis treści) - zamieszczony na pierwszej stronie oferty Wykonawcy. 2. Wypełniony druk oferty cenowej - załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Wypełnione formularze szczegółowej oferty cenowej - załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Oświadczenie Wykonawcy dot. produktów oferowanych w jego ofercie przetargowej - wypełniony załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Szczegółowy opis oferowanych produktów - z podaniem szczegółowej charakterystyki wyrobów potwierdzającej, że zaoferowane produkty są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, nazwy producenta, nazwy produktu lub nr-u katalogowego, tak by możliwa była ich identyfikacja. Do oferty należy dołączyć Katalog lub foldery oferowanych produktów. W przypadku, gdy oryginalny katalog (folder) producenta jest w innym języku niż język polski, prosimy o dołączenie tłumaczenia folderu oferowanego wyrobu. W przypadku, gdyby załączone do oferty katalogi (foldery) nie prezentowały identycznego produktu, jak oferowany na załączniku nr 2 należy tę rozbieżność wskazać i oświadczyć, czy zaoferowany produkt spełnia wymogi określone w SIWZ. W opisie należy wskazać, której pozycji załączona charakterystyka dotyczy. 6. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie powstania obowiązku podatkowego po stronie Zamawiającego - wypełniony Załącznik nr 7 do SIWZ. 7. Dowód wniesienia wadium, tj.: kopia dokonania przelewu na konto Zamawiającego, a w przypadku innych form wniesienia wadium, po zdeponowaniu ich w Sekretariacie Zamawiającego - dokument potwierdzający dokonanie tej czynności poświadczony za zgodność z oryginałem.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 20
Spec www http://bip.spzozmsw.szczecin.pl/zamowienia-publiczne-powyzej-30-000-euro/dostawy
Spec war SP ZOZ MSWiA, ul. Jagiellońska 44, 70-382 Szczecin
Data skl 01/06/2016
Godz skl 09:30
Miejsce Sekretariat Dyrektora SP ZOZ MSWiA, ul. Jagiellońska 44, 70-382 Szczecin
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Nie dotyczy
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)