| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Szczecinie
|
| Ulica |
ul. Jagiellońska 44
|
| Nr domu |
44
|
| Miejscowość |
Szczecin
|
| Kod Pocztowy |
70-382
|
| Województwo |
zachodniopomorskie
|
| Tel |
91 4329586, 4329521
|
| Fax |
91 4329501
|
| Internet |
www.szpitalmswia.szczecin.pl
|
| Regon |
81073345400000
|
| E-mail |
biuro@szpitalmswia.szczecin.pl
|
| Obowiązkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zamówienia |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
| Rodz zam |
D
|
| Czy częsci |
Tak
|
| Liczba częsci |
2
|
| Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
| Czas |
Obowiązuje termin
|
| Okres trwania zamówienia |
30
|
| Wadium |
12.1 Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości:
Pakiet 1 Szafy, szafki, komody, biurka: 1 100,00 zł.
Pakiet 2 Meble pod wymiar wraz ze sprzętem AGD: 950,00 zł.
Razem 2 050,00 zł
które należy wpłacić na rachunek wskazany przez Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż określonej w punkcie 12.2, podpunkcie 1. Wykonawca zobowiązany jest zdeponowania go w Sekretariacie SP ZOZ MSWiA w Szczecinie najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. W obydwu przypadkach kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osoby do tego upoważnione należy dołączyć do oferty.
12.2 Wadium może być wnoszone w:
12.2.1 pieniądzu,
12.2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
z tym że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym,
12.2.3 gwarancjach bankowych,
12.2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych,
1) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
12.3 W przypadku zamiaru wniesienia wadium w postaci gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej - należy zaznaczyć w ofercie, czy dokument taki Zamawiający ma zwrócić Wykonawcy.
12.4 Wadium w pieniądzu należy wpłacać przelewem na konto zamawiającego - nr 70 1130 1176 0022 2137 2520 0001 w BGK z dopiskiem - nr 21/2016 wadium na Wyposażenie budynku położonego przy ul. Królowej Korony Polskiej 5/6 w Szczecinie.
12.5 Wiążąca jest data uznania rachunku Zamawiającego.
12.6 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie,
o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów
lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
12.7 Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, w przypadku, gdy:
12.7.1 odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
12.7.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
12.7.3 zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
12.8 Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
12.9 Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
12.10 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
12.11 Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
12.12 Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Wiedza |
W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu dot. wiedzy i doświadczenia Wykonawca powinien udokumentować należycie realizowane lub zrealizowane minimum dwie dostawy mebli, o wartości przekraczającej 30 000,00 zł brutto - każda z nich. W przypadku, gdy Wykonawca wykaże kontrakty, znajdujące się w trakcie wykonania, wartość zrealizowanej na dzień składania ofert części umowy nie może być mniejsza niż określona w SIWZ minimalna wartość dostaw dla uznania warunku dot. wiedzy i doświadczenia za spełniony (tj. 30 000,00 zł brutto).
|
| Potencjał |
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Zdolne |
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Sytuacja |
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dokument podmiotów |
Tak
|
| Inne dokumenty |
1. Spis dokumentów znajdujących się w ofercie (spis treści) - zamieszczony na pierwszej stronie oferty Wykonawcy.
2. Wypełniony druk oferty cenowej - załącznik nr 1 do SIWZ.
3. Wypełnione formularze szczegółowej oferty cenowej - załącznik nr 2 do SIWZ.
4. Oświadczenie Wykonawcy dot. produktów oferowanych w jego ofercie przetargowej - wypełniony załącznik nr 4 do SIWZ.
5. Szczegółowy opis oferowanych produktów - z podaniem szczegółowej charakterystyki wyrobów potwierdzającej, że zaoferowane produkty są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, nazwy producenta, nazwy produktu lub nr-u katalogowego, tak by możliwa była ich identyfikacja. Do oferty należy dołączyć Katalog lub foldery oferowanych produktów. W przypadku, gdy oryginalny katalog (folder) producenta jest w innym języku niż język polski, prosimy o dołączenie tłumaczenia folderu oferowanego wyrobu. W przypadku, gdyby załączone do oferty katalogi (foldery) nie prezentowały identycznego produktu, jak oferowany na załączniku nr 2 należy tę rozbieżność wskazać i oświadczyć, czy zaoferowany produkt spełnia wymogi określone w SIWZ.
W opisie należy wskazać, której pozycji załączona charakterystyka dotyczy.
6. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie powstania obowiązku podatkowego po stronie Zamawiającego - wypełniony Załącznik nr 7 do SIWZ.
7. Dowód wniesienia wadium, tj.: kopia dokonania przelewu na konto Zamawiającego,
a w przypadku innych form wniesienia wadium, po zdeponowaniu ich w Sekretariacie Zamawiającego - dokument potwierdzający dokonanie tej czynności poświadczony za zgodność z oryginałem.
|
| Niepełnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu zamówienia |
PN
|
| Kod kryterium |
B
|
| Kryt 1p |
80
|
| Kryt 2 |
Okres gwarancji
|
| Kryt 2p |
20
|
| Adres strony internetowej siwz |
http://bip.spzozmsw.szczecin.pl/zamowienia-publiczne-powyzej-30-000-euro/dostawy
|
| Adres uzyskania siwz |
SP ZOZ MSWiA, ul. Jagiellońska 44, 70-382 Szczecin
|
| Data składania wniosków |
01/06/2016
|
| Godzina składania wniosków |
09:30
|
| Miejsce |
Sekretariat Dyrektora SP ZOZ MSWiA, ul. Jagiellońska 44, 70-382 Szczecin
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Termin związania ofertą |
30
|
| Informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
| Czy unieważnienie |
Nie
|